„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Hristo Trajkovski – VerbaVoice GmbH Komunikační podpora pro neslyšící a nedoslýchavé lidi Přepis na mobilu – Přepis mluvené řeči – Živé.
Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
Vlastní hodnocení školy
Strukturované učení PROJEKT EU
Tomáš Dupal Lukáš Toman Garant: Marcela Fejtová Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
 ZŠ Záhuní je pokračováním bývalé ZŠ v Horní ulici, známé také pod pojmem,, chlapecká škola,,, která se nacházela v budově dnešního městského.
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením a s pohybovým Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
ROZPOČET PROJEKTU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka -základní krok do života Registrační číslo:CZ.1.07/1.2.33/
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Edukace a rozvoj osob s mentálním postižením
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Zš a Mš Ludgeřovice Naše logo 50 let školy.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Alternativní a augmentativní komunikace
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614,
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Základní škola a Mateřská škola Koněšín, příspěvková organizace.
Alternativní a augmentativní komunikace
Ředitel školy: PaedDr. Ivan Pospíchal
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Pojetí a přínos kurzu „Základy speciální pedagogiky“
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Individuální vzdělávací plán
Pedagogika II. Lekce 8: Poruchy učení a chování
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada pro obce s rozšířenou působností, 21. listopadu.
PORADA S ŘEDITELI ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
Obrázkové čtení VY_32_INOVACE_5B_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Čtení Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
„KVALITNÍ A EFEKTIVNÍ VÝUKA ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉHO ŽÁKA
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Seminář ke speciální pedagogice 1
Základní škola a Praktická škola, Jičín
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
Zvuky domova VY_32_INOVACE_4C_12
Edukace rodičů dětí s autismem a postdiagnostická péče v ČR
Vítejte milí žáci/studenti!
NÁZEV ŠKOLY:MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, 1045 Kollárova
Hláska Š VY_32_INOVACE_3B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“ Projekt „ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“

Rozvoj komunikace u žáků s autismem V Základní škole praktické a Základní škole speciální Frýdlant,včetně odloučeného pracoviště v Liberci, vzděláváme žáky s mentálním postižením, autismem a dalšími typy kombinovaného postižení. Máme velký zájem na tom, abychom mohli při výuce využívat moderní trendy. Tímto projektem se snažíme získat přes nadaci finanční prostředky na nákup zařízení iPad, který v současnosti využíváme díky laskavosti rodičů našich žáků. Děkujeme!

Matýsek - strukturované učení

Jiříček a Matýsek - smyslová výchova

Logopedická péče – řečová výchova

Globální čtení

Rozvoj komunikace – iPad, komunikační kniha, globální čtení, předmětová komunikace

Odměna – tuhle písničku mám rád

Hrajeme si

…to byl můj školní den s iPadem Děkuji za pozornost  Barbora Hodíková