Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel? Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava 3. 10. 2006
Osnova prezentace Úvod Zákon o sociálních službách Zadavatel a kvalita poskytovaných služeb Proces zvyšování Q sociálních služeb v Ostravě Závěr
Zákon o sociálních službách Změny v poskytování sociálních služeb Přínosy a rizika nové právní normy
Zadavatel a kvalita služeb Základní pojmy Role města (zadavatele) I zadavatel se musí vzdělávat
Proces zvyšování kvality sociálních služeb v Ostravě Východiska Projekt KP Ostrava Projekt Q Ostrava Návazné aktivity
Projekt KP Ostrava
Motto „Sociální služby nejsou o průměrech, sociální služby jsou o reálných lidech“ Bílá kniha v sociálních službách, MPSV ČR 2003
Mgr. Ingrid Štegmannová Kontakt Mgr. Ingrid Štegmannová Vedoucí oddělení koncepce a rozvoje sociálních služeb Odbor sociálních věcí a zdravotnictví MMO Tel.: 599 444 724 E-mail: istegmannova@ostrava.cz