Existují Květiny velmi jednoduché… … i složitějších tvarů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Advertisements

Kateřina Čiháková Ekocentrum Říčany Rýdlova 271/14 Říčany
Význam vody pro člověka
Dobrovolnictví v Soběslavi Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci - jak na to?“ podpořeného finančními prostředky z.
Moderní učebny Atrium s malým vodním prvkem, Zajímavou výuku s …
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Sladkovodní ryby ČR Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.36
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Český jazyk 3.třída Ostrov pokladů-Jiří Žáček- práce s textem
Fyzikální projekt První soukromá základní škola v Hradci Králové, s. r
PRÁCE S ČASEM VE ŠKOLCE JEDNOHO STROMU
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace DOMOV PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM ZAŠOVÁ.
Každý člověk se někdy v životě ocitne jakoby na pokraji propasti… K vrcholným dovednostem křesťanského života patří porozumění tomu, jak se kříž, na kterém.
Referát -Tygři Jakub Šavrňák
PLANKTON.
Domácí zvířata – druhy, chov
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Obec, kde žiji Vesnice.
MATKA TEREZA „Nečekejte na to, až vás někdo povede; začněte sami,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Období od vzniku samostatného Československa po současnost
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Město a příměstské oblasti Obec, kde žiji. Město Většina obyvatel žije ve městech a v příměstských oblastech. Na předměstích byla postavena velká sídliště.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
LISTY SVATÉHO PAVLA Motivační pomůcka CESTY KATECHEZE č. 1/2009.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek ve vzdělávání na základní škole OP VK Podmět.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Ježíšův den Podle plakátu La giornata di Gesu, příloha časopisu Dossier Catechista, Elledici, Torino. Obrazy: Guerrino Pera.
Úvod Kroměříž je okresní město ve Zlínském kraji. Leží na řece Moravě. V městě žije tisíc obyvatel. V roce 1997 byla Kroměříž vyhlášena nejkrásnějším.
Ikonostas Otevřená kniha o Božím díle spásy. Ikonostas je tvořen ikonami, které připomínají Boží dílo v dějinách spásy. Ukázky z tzv. svátkové řady:
STROMY V SUCHÉM DOLE 2008.
Ekosystém Prchalová, K..
Hádejte děti: jaká dobrůtka kde uzraje?
J AK SE V KLÁŠTERECH PSALY KNIHY. VYŠEHRADSKÝ KODEX 11. stol. Kdy byl napsán tento text ?
Komenského Lysá nad Labem Fotogalerie naší školy.
Vysvětlení některých pojmů
Mgr. Martin Krajíc matematika 1.ročník rovnice a nerovnice
Nobelova cena za rok Muhammad Junus "Trvalý mír nemůže být dosažen, dokud široké vrstvy lidí nenajdou cestu ven z chudoby. Drobné financování je.
Gorila.
Lekce od divokých hus Neznámý autor Napadlo Tě už někdy zamyslet se nad tím, proč létají divoké husy v hejnu ve tvaru V?
V L T A V A Vltava je nejdelší českou řekou (je dlouhá 433 km) a zároveň patří k významným symbolům naší národnosti. Vyjadřuje to množství uměleckých děl.
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
Žáci 3., 4. a 5. ročníku dne 21. května 2015 navštívili recyklační ekologické centrum ve Starém Městě u Uherského Hradiště, které bylo vybudováno v bývalém.
Ikonostas Otevřená kniha o Božím díle spásy. Ikonostas je tvořen ikonami, které připomínají Boží dílo v dějinách spásy.
Základní škola a Mateřská škola Litvínov - Janov Přípravná třída II.
Sdružení Krajina ve spolupráci se ZOO Jihlava a Mokřady - ochrana a management srdečně zvou na Setkání organizací zapojujících se do péče o přírodu v sobotu.
Povídání o přírodě Vysvětlení některých pojmů. Povídání o přírodě Jaro  Jaro je hezké roční období, kdy se příroda probouzí.  Stromy začínají rašit.
Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Projekt 3D planetárium, Techmania Plzeň.
Svět a lidé kolem nás Eliška Švihlová. LIDÉ s PŘÍRODOU Lidé občas dělají nezdravé věci které jsou nebezpečné jak pro ně tak i pro přírodu jako třeba KOUŘENÍ.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
OVOCNÉ SADY S LAVIČKOU JIŘÍHO KARENA
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Les a voda Les i s vodou je důležitá pro nás, živočichy,
ALEGORIE PODZIMU.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Domov - Obce.
Český jazyk 6. ročník ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Jiřina Homolová
Město a příměstské oblasti
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
VYNÁŠENÍ MORANY
VY_52_INOVACE_14_ Živočichové v řece
MĚSTO MILOVICE. Počet obyvatel podle částíPočet obyvatel.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Strom, kdopak tu žije příroda.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČ. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_17
Po naší předvánoční besídce jsme začali s dětmi vytvářet nejrůznější dekorace na stůl nebo dveře. A tak to vypadalo ještě deset dní po našem tvoření. Stoly.
Naše zkuše- nosti: #12 Co je tajemstvím pravé radosti? Větší
Výpočet obsahu rovnoběžníku
Transkript prezentace:

Existují

Květiny velmi jednoduché…

… i složitějších tvarů.

Některé jsou nenápadné a bojácné…

… jiné se umí pořádně bránit.

Najdeme sólistky…

… i ty, které žijí ve velkých skupinách.

Některé žijí těsně u země…

… jiné jsou ozdobou stromů…

… nebo jsou ukryty pod stromy.

Některé žijí na vodě.

Existují některé, které mají rády pohodlí zahrady… … a jiné, které dávají přednost velkým prostorům.

Existují květiny velice zajímavé…

… neznámé…

… a dokonce i masožravé.

A všechny žijí v míru v jedné přírodě.

Proč bychom my, obyvatelé Země…

… nemohli zkusit být rozumnější.

Aby naše děti…

… jednou mohly jako ty květiny žít na jedné zemi v míru?

Podle francouzského originálu zpracovalo Katechetické a pedagogické centrum Biskupství královéhradeckého Určeno pouze pro výukové účely