Ročník : 4. - 6.roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Hlavní panel spuštěné programy
EXCEL 2010 Obrazce 3. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Předmět: Zeměpis Ročník: 6. Tématický okruh: Životní prostředí Název učiva: Města a vesnice  Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.20 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Vektorová grafika - tvary Typ: DUM - kombinovaný.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje základní funkce programu Malování. Druh.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Vzhled a přizpůsobení I
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – křivky.
Název projektu: Modernizace výuky pomocí nových inovativních metod a technologií Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.03/ Udržitelnost projektu.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Malování.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EXCEL 2010 Obrazce 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Zoner Callisto 4 Callisto 1 – základy, křivky, tvary, výběr.
Vzhled a přizpůsobení III
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Duben.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
VY_32_INOVACE_05_Malování ve Windows – úkoly Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu:
Windows 7 Popis a ovládání Plocha II. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
EXCEL 2010 Smart Art 4. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)
Malování - nástroje grafického editoru
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
(nabídka kreslících nástrojů)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Malování - uložení a otevření obrázku
Autor výukového materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Informatika – Základy malování MS Paint
Transkript prezentace:

Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost  Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání  Název výzvy: Plzeňský kraj – Výzva č.2 pro GP – oblast podpory 1.2  Název projektu: Modernizace výuky pomocí nových inovativních metod a technologií  Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.03/  Název anglicky: Education modernizing by way of new inovating methods and technologies Investice do rozvoje vzdělávání Základní škola a Odborná škola Horšovský Týn, Nádražní 89 – IČ Ka 2 - Metodická příprava výuky s využitím ICT nástrojů inovace a ověření ŠVP

Malování II. Program Malování

3. Kreslíme čáry Otevři si program Malování.

3. Kreslíme čáry Klikni na štětec a na barvičku, kterou chceš malovat.

3. Kreslíme čáry Myší najeď na plochu, přidrž levé tlačítko myši a pokus se namalovat obrys myšky. Přidej nožičky, ucho, ocásek. Dodělej oči a čumáček.

3. Kreslíme čáry K vybarvení použij kbelík.

3. Kreslíme čáry

Nyní nakreslíme pro myšku sýr. Vyber nástroj úsečka.

3. Kreslíme čáry Vyber tloušťku čáry. Najeď na plochu obrazovky, stiskni levé tlačítko myši a namaluj sýr.

3. Kreslíme čáry Kbelíkem sýr vybarvi.

Zapamatuj si! Na klikatou čáru použij štětec. Na rovnou čáru symbol úsečka. U obou symbolů můžeš zvolit tloušťku čar pro malování.

Otázky a úkoly 1.Jakým způsobem namaluješ klikatou čáru? 2.Jak uděláš rovnou čáru? 3.Můžeš měnit tloušťku čáry? Jak? 4.Pokus se objevit v nabídce nástrojů, pod kterým symbolem vytvoříš křivou čáru?

4. Kreslíme základní tvary Vyhledej ve vaší třídě předměty, které mají tvar čtverce, kruhu, obdélníku.

4. Kreslíme základní tvary Budeme pracovat v programu Malování. V nabídce nástrojů jdeme Tvary.

4. Kreslíme základní tvary K nakreslení obrázku domku musíš kliknout nejdříve na obdélník v nabídce tvarů a pak zvolit barvu v nabídce barev.

4. Kreslíme základní tvary Pak přidej obdélník jako dveře.

4. Kreslíme základní tvary K vytvoření střechy použij nástroj trojúhelník

4. Kreslíme základní tvary Klikni na tlačítko ovál a vytvoř kruh. Klikni na nástroj úsečka pro vytvoření paprsků. Můžeš zvolit i tloušťku čar.

Otázky a úkoly 1.Podle návodu nakresli obrázek domku na PC. 2.Dovedeš vymyslet podobný obrázek, ve kterém použiješ různé tvary z nabídky Tvarů?

Zpracovala: M.Křivková