Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI MULTIMEDIÁLNÍ TVORBY „UMĚNÍ A MULTIMÉDIA“ INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI.
Advertisements

Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Zkušenosti s e-learningovými kurzy na FES Univerzity Pardubice
IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
Bakalářská práce Bytová výstavba v České republice 2004/2005 Michal Blažej VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA INSTITUT GEOINFORMATIKY.
Václav Lukeš Seminář RVŠ k třetí roli VŠ „Centra transferu technologií na vysokých školách“ Ostrava
Hodnocení prací posílaných tutorovi k opravě PhDr. Miroslava Dvořáková 2008.
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Střední průmyslová škola, Karviná
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
3. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101 | spstrutnov
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
KONFERENCE k zahájení projektu Centrum celoživotního vzdělávání Klatovy Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Dalším profesním vzděláváním k rozvoji Písecka – Tvorba a pilotní realizace modulárních vzdělávacích programů CZ / Tento projekt je spolufinancován.
KONFERENCE k zahájení projektu Centrum vzdělávání pedagogů Klatovy Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Klatovy.
Možnosti celoživotního vzdělávání pro knihovníky
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Obnova vozového parku v České republice
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský.
Historie a současnost distančního vzdělávání DISTANČNÍ MINIMUM DISTANČNÍ MINIMUM (kurz) Úvod do DiV Modul č. 1: Úvod do DiV Příloha č. 2 © Centrum distančního.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
CZ / /0397 SPECIALIZOVANÉ PORADENSKÉ A INFORMAČNÍ CENTRUM PODPORUJÍCÍ ZAVÁDĚNÍ ICT DO PRAXE MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
Environmentální výchova a
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
I sss I nternet, elektronické informační zdroje a s lužby pro o s oby se s pecifickými potřebami v knihovnách Zlata Houšková, Jana Vejsadová Internet ve.
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Prezentace oboru Regionální rozvoj Katedra regionální a environmentální ekonomiky Ekonomická fakulta, VŠB - TU Ostrava.
PaedDr. Pavla Břusková generální ředitelka a předsedkyně představenstva Agentura pro regionální rozvoj,a.s., Ostrava Inovační rozvoj regionů 2010 Žilina,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Vize ve vědě a výzkumu TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Univerzita s kladným nábojem.
Katedra elektrotechniky
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
E-learningový kurz e-learningu
Změny na trhu práce?.
Transkript prezentace:

Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního vzdělávání Kopečný J., Jurčíková L., Kapias A.

ÚVOD konfrontace s loni presentovanými představami oblast celoživotního vzdělávání Regionální centrum celoživotního vzdělávání

NUTS II – FOND ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ projekt „Regionální centrum technického celoživotního vzdělávání při VŠB – TU program PHARE Regionální centrum celoživotního vzdělávání

HLAVNÍ CÍLE vybudování RCCV při VŠB-TU Ostrava nabídnout regionu vzdělávací příležitosti technického a ekonomického charakteru v rámci celoživotního vzdělávání Regionální centrum celoživotního vzdělávání

CÍLOVÉ SKUPINY PROJEKTU autoři kurzů celoživotního vzdělávání, realizační tým, frekventanti vytvořených negraduálních kurzů. Regionální centrum celoživotního vzdělávání

E-LEARNING – TÝMOVÁ PRÁCE příprava kurzů Nutnost týmové práce v e-learningu. Odborník na věcný obsah kurzu. Specialista na konkrétní výukové prostředí. Grafik a designer. Technický personál. Regionální centrum celoživotního vzdělávání

E-LEARNING – TÝMOVÁ PRÁCE šíření kurzů tutor, technický správce kurzu, vedoucí kurzu, administrace, organizační struktura CV – model. Regionální centrum celoživotního vzdělávání

REGIONÁLNÍ CENTRUM CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Regionální centrum celoživotního vzdělávání

VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VŠB-TUO kurzy DiV NCDiV Praha a kurzy DiV Andragoge UP Dílna MFF UK Praha VLE 1 MFF UK Praha zaškolení do software příručky Autora, Administrátora, Tutora a Studenta portál VIRTUNIV ( Regionální centrum celoživotního vzdělávání

VÝBĚR LMS LMS Tutor (drill and practice) EDEN (diskuze) Zoner Context 4, Toolbook Instructor II a Macromedia e-Learning Suite Regionální centrum celoživotního vzdělávání

PŘIPRAVOVANÉ KURZY Geoinformatika a geoinformační technologie Komplexní bezpečnost Projektování staveb na PC Problematika současné elektroenergetiky Měření a automatizace v průmyslu Použití osobního počítače Použití počítačů v technické praxi Internet a elektronické publikování Informační technologie Základy fyziky Ekonomické celoživotní vzdělávání Multimediální záznam přednášek Univerzita třetího věku Regionální centrum celoživotního vzdělávání

ZÁVĚR plány RCCV. část záměrů je realizována konec v září roku 2003 Regionální centrum celoživotního vzdělávání Do té doby bude Centrum materiálně vybaveno a bude mít plně kvalifikované odborníky pro práci v celoživotním vzdělávání ať už v klasické presenční, distanční ale i e-learningové formě. Současně bude proškolena v této problematice značná část zaměstnanců naší univerzity. Bude připraveno 13 výukových kurzů, z nichž 5 bude šířeno také v e-learningové formě.