ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE - dějepis Radek Holcepl - EDUCAnet ČB Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

VY_32_INOVACE_25 MY BODY.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
Gestikulace, pantomima
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Občanský průkaz - občanská výchova Jarmila Brnická - ZŠ - Antonínská 3, Brno Metodické pokyny pro učitele Předmět: občanská výchova Jazyk: NJ.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PROCVIČOVÁNÍ SLOVNÍCH DRUHŮ Spojte slovesa s podstatnými jmény ZPÍVAT SKLÍZET PSÁT VOLAT ZALÉVAT  MOBIL  ZAHRADA  KAREL GOT  POZNÁMKA  BRAMBORY.
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Klávesnice 1. část Vstupní zařízení.
Označení DUM Fi- DUM Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr.
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
Převádění jednotek rychlosti - fyzika Chalupníková Rita - ZŠ Slatiňany Metodické pokyny pro učitele Předmět: fyzika Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A1.
Flat shapes - obvod geometrických útvarů - matematika Holasová Alena - ZŠ a MŠ Ostrava - Zábřeh, Kosmonautů 15 Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Algoritmizace úloh. Algoritmizace úloh Algoritmus? CO JE TO???
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Rozlišení rovinných útvarů a těles - matematika Jaroslava Broumová - ZŠ Školní Nové Město nad Metují, Metodické pokyny pro učitele Předmět:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_15 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiáluStáty východní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
Využití interaktivní tabule ve výuce Projekt „Modernizace výuky pomocí ICT s ohledem na žáky se SVP“
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK458 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
(komentovaný přehled)
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
VY_32_INOVACE_3D.6.13 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 6. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceOstravsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
VY_32_INOVACE_3D.9.13 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 9. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Vikingové - dějepis Dana Buchartova - ZŠ Planá Valy Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_D9_20 Sada DUMDějepis 9 PředmětDějepis Název materiáluNobelova cena Anotace Prezentace vysvětluje ocenění.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Základní socioekonomické údaje o Spojených státech amerických (basic socioeconomic fact about The United States of America). - zeměpis Mgr. Ivo Dedek.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vztahy v rodině - Jaroslava Bajgarová - ZŠ Hněvotín Metodické pokyny pro učitele Předmět: rodinná výchova Jazyk: NJ Jazyková úroveň: A1 Rok: 2010.
Title of the document The content of the document Úroveň 1 Úroveň 2 Úroveň 3 Titulek Výrobky Služby O nás Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_161 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Learning for a Sustainable Environment Fórum vysokoškolských učitelů 1.června 2004, Praha – Jinonice Iva Hönigová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Základní škola, Nemyčeves, okres Jičín. Abychom mohli uplatňovat plánované výchovné a vzdělávací strategie, bylo zapotřebí propracovat didaktický postup.
Poznáváme antickou kulturu „ „Vzdělanost má trpké kořínky, ale sladké plody“ Aristoteles.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. JAROSLAVA KULÁČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_618_ANGLICKÝ JAZYK_MĚSTO TEMA: Město ČÍSLO PROJEKTU:
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Charakteristika výukového materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
1. Vyhledej na internetu loga různých firem, zhodnoť je a porovnej
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Transkript prezentace:

ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE - dějepis Radek Holcepl - EDUCAnet ČB Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010

Cíle aktivity Obsahové cíle: Weapons and wars in the late antiquity Jazykové cíle: Žák aktivizuje minulý prostý čas a nepravidelná slovesa. Žák se naučí novou slovní zásobu (synonyma, antonyma) a procvičí si porozumění čtenému textu. Kompetence: Kompetence k učení: žák vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení. Kompetence k řešení problémů: žák samostatně řeší problémy, volí vhodné způsoby řešení, sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů, přezkoumá řešení a osvědčené postupy aplikuje při řešení obdobných nebo nových problémových situací. Pomůcky: Výtisky souboru.

Pracovní postup aktivity 1) Reading articles 2) Enlarging vocabulary (opposites, synonyms, pictures) 3) Crossword

Návrh hodnoceni: Úlohy jsou poměrně snadné, mají především umožnit správné porozumění textům a zopakovat klíčová slova pomocí obrazových příloh. Klíč: Není třeba. Použitá literatura, zdroje: Bennet, Methew a kol., Bojové techniky středověkého světa, DEUS, Praha 2007. http://www.pacificenvironment.org/img/pic/KraiSteppe.jpg http://3.bp.blogspot.com/_EcSPeNpp7O0/Swwx1smKvdI/AAAAAAAAAHA/_yINNLjimnQ/s320/roman-scourge-1.jpg http://www.energydoorways.com/energy-en/wp-content/uploads/03.jpg http://www.cit.griffith.edu.au/~wiseman/Roman/RE0485n.gif Rady / tipy z praxe: Obrázek "full gallop" je trochu zavádějící.

Pracovní postup pro žáky Předmět: dějepis Název aktivity: ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE Jazyk: AJ Instrukce žákům v cílovém jazyce: Learn about the weapons and tactics of the warriors who destroyed the mighty Roman Empire.