1 ©....... - Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/2014 - 3:25 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt ePreskripce a poskytování údajů o vydaných LP
Advertisements

Pojištění firemní flotily
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
G7, a.s. Litvínov Váš spolehlivý dodavatel pohonných hmot!
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
ISC Communication Czech a.s.
Záložní zdroje napájení pro ISP (Jak zálohujeme v RPSnet)
ADJ.CZ, spol. s r.o. Jihlava Nabídka automobilových náhradních dílů
 Výroba kvalitních pneumatik  Kvalita a záruka to je BARUM.
CAR FLEET SERVICE ŘEŠENÍ PRO VÁŠ VOZOVÝ PARK
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :24 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
Výrobce toroidních komponentů značky
STS Uhlířské Janovice s.r.o. Výrobní možnosti společnosti STS Uhlířské Janovice s.r.o.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.
Konference Pneu & Business 2014
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Pojištění vozových parků
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 12/19/ :59 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
LCS International, a.s..
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
PRAVIDLA PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY, OPRAVY VOZIDEL A PNEUSERVISU
Servis 24, spol. s r.o. – partner akce: Truck Business Day , Brno Ing. Marian Nekula Výkonný ředitel.
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Wieland Lufttechnik GmbH & Co. KG, Německo. Vývoj společnosti Založeno 1959 panem Ulrichem Wielandem Závod v Erlangenu vybudován v roce 1970 První sací.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Prodej a opravy vozů Škoda
Komunikační platforma FLEET firemní automobily. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu správy a řízení vozových.
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
ESET - služby informační bezpečnosti Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET software spol. s
Grantový projekt OP VK: TECHNIKA JE ZÁBAVA Registrační číslo: CZ.1.07 / / Technik autoservisu Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a.
Servisní prohlídky – druhy, úkony
Teleworking v Asseco CR Renata Leflerová Ředitel LZ Praha
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
3 Řízení materiálového hospodářství a fyzické distribuce
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
Grantový projekt OP VK: TECHNIKA JE ZÁBAVA Registrační číslo: CZ.1.07 / / Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ KONEČNÁ Použité.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
PENAX – Petr Sýba s.r.o. Pavel Kopecký
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
XEROX LASEROVÉ TONERY A INKOUSTOVÉ NÁPLNĚ „ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ”
XXIII. Seminář STMOÚ, Brno května 2012 T-MAPY spol. s r.o. XXIII. Seminář STMOÚ, Brno května 2012 T-MAPY spol. s r.o.
NET spol. s r.o., Huštěnovice 370, Babice, CZECH REPUBLIC.
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009

KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy.
Autorizovaný servis pro:
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
TROST AUTO SERVICE TECHNIK s. r. o.
Transkript prezentace:

1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE TROST AUTO SERVICE TECHNIK spol. s r.o. Řešení pro firemní vozové parky Brno, 12. května 2010 Tomáš Kabrhel

2 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 2 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE TROST AUTO SERVICE TECHNIK Česká Republika spol. s r.o. - založení společnosti TROST roku 1904 v Německu - V roce 2008 spojení se skupinou Meteor Group – působící ve východní Evropě - V roce 2009 spojení se skupinou KSM Auto Servis Technik – působící ve východním Německu, Rakousku, Slovinsku - v současnosti působnost v 9 zemí Evropy prodejních poboček zákazníků z řad autoservisů zaměstnanců - obrat 770 Mil. € Servisní koncepty

3 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 3 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Servisní koncepty – „TROST Partner systém“ - „TROST Partner systém“ je evropská síť autorizovaných servisů, která sdružuje celkem přes autoservisů v devíti zemích Evropy - Servisní síť pro firemní vozové parky je tvořena vybranými autoservisy ze sítě TROST partnerů - V České republice 90 certifikovaných partnerů - Partneři musí splňovat dané podmínky v oblasti vybavení, diagnostiky, softwarového a technického vybavení, počtem mechaniků, velikostí servisu a kapacity oprav - Díky kombinaci kvalitních dílů od společnosti TROST (originálních či kvalitativně rovnocenných), které jsou levnější než díly dodávané výrobci vozidel, a levnějším cenám servisních prací, představuje servisní síť TROST úsporné řešení pro velké, střední i malé firemní vozové parky - Našimi klienty jsou firmy, které mají více středisek a provozují svá vozidla po celé ČR, ale i firmy menší, s lokální působností.

4 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 4 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Výhody „TROST Partner systému“ pro firemní vozové parky Výrazné snížení nákladů na údržbu a provozování vozového parku Široká dostupnost v celé České republice Dojezdová vzdálenost do 20 km Standardizovaná úroveň kvalita služeb a náhradních dílů Komplexní služby pro opravy a údržbu automobilů i v době záruky Přednostní příjem vozidel do servisu Objednávání pravidelných prohlídek a oprav - 1 den předem Objednávání pravidelných prohlídek a oprav po internetu Doba provedení pravidelných prohlídek - vrácení vozidla tentýž den Odpovědná osoba pro zjednodušení řešení oprav Mytí vozidel (povrch karoserie), při pravidelných prohlídkách zdarma Pick-up service (vyzvednutí a vrácení vozidla k provedení servisu v sídle společnosti klienta) Náhradní vozidla

5 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 5 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Typy prováděných oprav Inspekční prohlídky vozů všech značek Pravidelné servisní prohlídky a údržba vozů i v záruce Diagnostika závad a opravy Běžné mechanické práce (např. výměny brzdových destiček a kotoučů, výfuků, tlumičů atd.) Výměna oleje – vynulování indikace servisního intervalu Servis a údržba klimatizací Pneuservis – možnost uskladnění pneumatik Nastavování a seřizování světlometů Opravy autoelektriky a elektroniky Testování, prodej a montáž autobaterií Speciální a odborné opravy Karosářské a lakýrnické práce

6 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 6 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Servisní koncepty – „TROST Partner systém“ - Značky jsou zárukou kvality

7 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 7 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Myšlenka v pozadí naší strategie servisních konceptů je velmi jednoduchá: Jaké jsou klíčové faktory úspěchu nezávislého servisu? Dobrá Kvalita Dobrá Kvalita Atraktivní Cena Atraktivní Cena Zákaznická Orientace Zákaznická Orientace DokonalostEfektivitaViditelnost Autoservis ++

8 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 8 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Myšlenka v pozadí naší strategie servisních konceptů je velmi jednoduchá: ‘TROST Partner System’ podporuje svými konceptovými moduly ‘technickým’, ‘organizačním’ a ‘komunikačním’ všechny důležité klíčové faktory úspěchu našich zákazníků z řad servisů Technická podpora OrganizačnípodporaKomunikačnípodpora 1 1 Dobrá Kvalita Dobrá Kvalita Atraktivní Cena Atraktivní Cena Zákaznická Orientace Zákaznická Orientace TROST Partner System ÚPLNÝ SERVISNÍ KONCEPT Autoservis DokonalostEfektivitaViditelnost

9 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 9 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Všichni z nich podporují své dealery a pobočky profesionálním technickým, organizačním a komunikačním servisem Co je pro nás měřítkem v naší strategii konceptů?

10 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 10 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Bloková výjimka - přináší zrovnoprávnění vztahu originálních a nezávislých subjektů na trhu s opravami a ND na automobily 1. Definuje originální a kvalitativně rovnocenný ND 2. Umožňuje přístup k technickým informacím, originálním ND vyráběným automobilkou, originálním školením a diagnostice 3. Umožňuje provádět běžný servis a opravy na nových automobilech v záruce včetně potvrzení servisní knížky 4. Umožňuje nezávislých distributorů ND dodávat do autorizovaných servisů až 70 % jejich potřeby ND 5. Umožňuje přeshraniční obchod s motorovými vozidly

11 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :25 AM - 11 Quelle: TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE Tomáš Kabrhel Manažer servisních konceptů CZ & SK TROST AUTO SERVIS TECHNIK spol. s r.o. Tulipán Park Praha, budova C Archeologická Hostivice Phone Fax Mobile