Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006
Snímek 2 Efekty podnikové informatiky Agenda předmět průzkumu efektů podnikové informatiky, výsledky průzkumu, závěry
Snímek 3 Efekty podnikové informatiky Předmět průzkumu, okruhy otázek základní údaje respondenta, charakteristika informačního systému – personál, aplikace, řízení, náklady na informační systém, efekty informačního systému, inovace informačního systému,
Snímek 4 Efekty podnikové informatiky Velikost podniků podle počtu zaměstnanců
Snímek 5 Efekty podnikové informatiky Počet informatiků
Snímek 6 Efekty podnikové informatiky Systémová integrace
Snímek 7 Efekty podnikové informatiky Náklady na informatiku
Snímek 8 Efekty podnikové informatiky Efekty informatiky se sledují a analyzují:
Snímek 9 Efekty podnikové informatiky Kategorizace efektů informatiky přímé finanční výnosy ze samostatných informatických produktů a služeb finanční výnosy z informatických produktů a služeb jako přidané hodnoty k základním produktům a službám, ekonomické efekty, efekty spojené s pozicí podniku na trhu, efekty spojené s procesní výkonností podniku zvýšení kvality řízení a úrovně komunikace
Snímek 10 Efekty podnikové informatiky Kategorie efektů informatiky ve firmě
Snímek 11 Efekty podnikové informatiky Význam informatiky pro firmu
Snímek 12 Efekty podnikové informatiky Měření efektů
Snímek 13 Efekty podnikové informatiky Přiřazení efektů k podnikovým procesům
Snímek 14 Efekty podnikové informatiky Vztah velikosti podniku a typu efektů
Snímek 15 Efekty podnikové informatiky Závěry zvyšující se pozornost sledování a měření efektů podnikové informatiky, převažující význam efektů - v zajištění provozuschopnosti, přiřazení efektů k podnikovým procesům a aplikacím