Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008
Úvod Digitalizace televizního vysílání je především o efektivitě pokrytí populace TV signálem a to nejen z pohledu efektivity využívání kmitočtového spektra, ale i výběru vysílacích platforem (T,S,C). Posouvání zahájení vysílání nových TV programů Požadavek na podstatně nižší pokrytí než jsou kmitočtové možnosti všech sítí
Vývoj pokrytí populace TV signálem
Odhad vývoje pokrytí populace signálem Na podzim roku 2008 překročí počet uživatelů neterestrického příjmu TV signálu hranici 50% podílu na trhu
Možné důsledky OTÁZKA: Je předpoklad, že 70% pokrytí populace digitálním terestrickým příjmem a dokrytí zbývajícími platformami může dát pokrytí 100% populace, správný? OTÁZKA: Zajistí pro nové TV podíl na trhu odpovídající téměř 100% pokrytí terestrickým digitálním signálem?
Závěr Děkuji za pozornost