Bílé plemeno Člověk se mění

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a vývojová stádia člověka
Advertisements

Občanská výchova ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
LIDSKÉ RASY.
Název Ontogeneze člověka
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Europoidní rasa Bílá rasa (také běloši, europoidní rasa) je jedna z lidských ras, která se vyznačuje světlým zbarvením kůže. Často se tak označují lidé.
Vývoj člověka - postnatální
FÁZE ŽIVOTA.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Hvězdy Michal RODINA. Barva hvězdy Hvězdy mohou mít různé barvy, nejčastěji v závislosti na povrchové teplotě. Stejně jako při zahřívání kovů se barva.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Lidé a čas 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Vývin nového jedince Filip Bordovský.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Vývoj člověka Ontogeneze.
Těhotenství, dětství a dospívání
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská nauka Ročník:
HLAVNÍ OBDOBÍ LIDSKÉHO ŽIVOTA
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
STÁRNEME A MĚNÍME SE Alica Vacková 4.B
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ON ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Stadia lidského života
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
TEMATICKÁ OBLAST: Biologie člověka s rozsahem pro ZŠ
Rozdíly mezi osobnostmi
Lidské rasy.
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE PhDr. Daniel Heller.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_05_Lidské rasy
LIDSKÉ RASY (PLEMENA) 8. ročník.
ČLOVĚK Pří_232_Savci_Člověk Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo.
Etapy vývoje člověka - křížovka
Fáze vývoje jedince Mgr. Jana Gajdošová
Střední pedagogická škola J.H.Pestalozziho Litoměřice Pedagogika a psychologie 2. ročník HRA JAKO PROSTŘEDEK VÝCHOVY Mgr.Irena Kudláčková.
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
STÁŘÍ Morávková, Jiránková C3A. STÁŘÍ poslední etapa lidského života, vysoký věk imunitní systém oslaben → větší náchylnost k nemocem stáří rané (65 -
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Prvouka Člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Etapy vývoje lidského života. Periodizace vývoje Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné z Metodického.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_23_Průběh lidského života.
Dětství, puberta, dospělost Prezentaci vytvořil Jiří Nezbeda.
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_LIDSKÉ RASY ROČNÍK: 8. ročník ZŠ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda VZDĚLÁVACÍ.
Druhy změn ve vývoji.  Během života nastává mnoho životních změn změn  Změny můžeme rozdělit do čtyř základních skupin základních skupin  Tyto změny.
LIDSKÉ RASY.
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ AutorIng. Dana Sobotková Ročník5. Datum ŠablonaV/2 Č. materiáluVY_52_INOVACE_41 Vzdělávací.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
LIDSKÉ RASY.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Znaky života člověka Průběh lidského života
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
Tolerance k národnostním menšinám
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vývoj člověka Ontogeneze.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Osobnost člověka z hlediska sociální psychologie
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Žáci se seznamují s dovednostmi v jednotlivých věkových obdobích
Období lidského života
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_lidské rasy a rovnoprávnost
ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Eva Procházková
Lidský věk VY_32_INOVACE_12
Transkript prezentace:

Bílé plemeno Člověk se mění Jednotliví lidé se navzájem liší různými znaky, jako barvou pleti, vlasů, utvářením očí, nosů, výškou, tloušťkou. Bílé plemeno Běloši mají ve srovnání s jinými skupinami lidí světlou pleť. Barva pleti ovšem není u všech stejná, někteří ji mají světlejší, jiní tmavší, mění se i opalováním.

Černé plemeno Černoši mají výrazně tmavou až černou barvu pleti a mívají kudrnaté tmavé vlasy.

Žluté plemeno Nápadným znakem jiných skupin lidí je utváření očí, které jsou poněkud sešikmené. Tito lidé mívají černé rovné vlasy.

Velký a malý člověk Někdy se od sebe lidé nápadně liší výškou.

Vývoj jedince Každý člověk se v průběhu svého života mění, vyvíjí se. Prochází několika etapami života: novorozenec kojenec batole předškolní věk školní věk dospělost stáří

Novorozenec – kojenec V prvém období svého života je každý člověk malý a bezbranný. Teprve se učí ovládat své tělo.

Batole Postupně se dítě učí sedět, pohybovat se, hrát si a mluvit.

Předškolní věk Než jdeme do školy, umíme už mluvit, hrát si, chodit. Jsme samostatní v jídle i v oblékání, učíme se správně chovat.

Školní věk Jako školáci máme spoustu práce, abychom se během řady let připravili pro život. Postupně dospíváme (puberta).

Dospělost Dospělí pracují v mnoha zaměstnáních. Každý nějak přispívá k životu ostatních. Dospělí se starají o děti, vychovávají je a pomáhají i těm, kteří už pracovat nemohou.

Stáří Ve stáří je člověk na zaslouženém odpočinku. Má mít radost z dětí, má právo na naši ohleduplnost a vděčnost.