1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věra Šístková Občanská poradna Liberec Projekt je financován Evropským společenstvím z prostředků Transition Facility1 Komplexní systém dluhového.
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
Citigroup soutěž o nejlepší firmu s rovnými příležitostmi pro ženy a muže v ČR Bc. Jitka Kolářová, Gender Studies o.p.s.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Opatření 1.1 JPD3 Rozšíření a zvýšení adresnosti aktivní politiky zaměstnanosti Úřad práce hl.m. Prahy 19.října 2004.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Centrum vzdělávání pedagogů odborných škol. Zahájení projektu: Ukončení projektu: Délka realizace projektu:19 měsíců.
Pravidla publicity projektu
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Konference Škola ve firmě – firma ve škole
Vyšší odborná škola Jana Ámose Komenského Nádražní 120, Ostrava.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Kulturně-vzdělávací aktivity NPMK Ing. Eva Rezková, NPMK.
Mediální komunikace ČD
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Kvalifikovanost učitelů z pohledu politických stran a zřizovatelů.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Knihovny současnosti 2011 České Budějovice
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Možnosti spolupráce studentů s TIC s.r.o. Bc. Daniel Vaněk Technologické inovační centrum s.r.o.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti aktivity.
ROSTEME S KNIHOU KAMPAŇ NA PODPORU ČETBY KNIH Pod záštitou Svazu českých knihkupců a nakladatelů.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
v centrum celoživotního vzdělávání
Jsou muzejní knihovny knihovnami veřejnými? Jarmila Okrouhlíková Knihovna UPM
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Databáze Bibliografie dějin českých zemí jako cesta k plným textům v domácích i zahraničních knihovnách Václava Horčáková Elektronické služby knihoven.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Městská knihovna Čelákovice a její historie. Městská knihovna v Čelákovicích byla založena jako obecní zařízení v prosinci 1920 na podkladě zákona o knihovnictví,
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
MAS CÍNOVECKO o.p.s., organizační složka MAS CÍNOVECKO - LEADER Podpora sociální soudržnosti na území místního partnerství v programovém období
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Aktivity na podporu středního odborného školství v JMK
Cesta k uplatnění na trhu práce
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Operační program VaVpI spuštěn
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Historie marketingu
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
Transkript prezentace:

1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

2 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Vzdělávací agentura Cíl: zajistit PR podporu nové strategii získávání zaměstnanců zajistit, aby učitelská profese přitahovala kvalitní kandidáty zlepšit vnímání statusu učitele Téma projektu: „Nikdo nezapomene na dobrého učitele“ Cílové skupiny: absolventi vysokých škol, rodiče studentů, školní mládež, poradenské firmy (head-hunters), sdělovací prostředky

3 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Vzdělávací agentura Projekt: Reklamní spot se sloganem „Nikdo nezapomene na dobrého učitele“, tváře 17 lidí, z nichž každý jmenoval učitele, který na něj měl největší vliv. Využití „slavných tváří“ ze sportu a zábavy. Spot byl uváděn v kinech v průběhu tří měsíců. Nová webová prezentace vzdělávací agentury – aktuální informace, interaktivní, využití reklamního spotu Zavedení „zelené linky“ – informační služba o možnostech zaměstnání, odborné literatuře (možnost bezplatného získání)

4 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Vzdělávací agentura Projekt: Zahájení kampaně v Britské knihovně (není běžně přístupná veřejnosti) za přítomnosti „tváří“ z reklamy, médií a významných pedagogů. Vydány tiskové zprávy, pozvánky pro média, zpracována AV prezentace, nové dokumenty pro nábor zaměstnanců.

5 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Vzdělávací agentura Vyhodnocení: 15 článků v celostátním tisku 35 článků v regionálním tisku 19 minut vysílání v celostátních zprávách 12 minut vysílání v regionálních televizích Informační centrum zaznamenalo v období kampaně 413 žádostí o další informace, což představovalo nárůst o 386 %.

6 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Pera Parker Cíl: uvedení limitované edice per Snake na mezinárodní trhy Historie firmy Parker od roku Dohoda o ukončení první světové války – podepsána perem Parker. Dohoda o omezení atomových zbraní - podepsána perem Parker. Klasická literární díla (Hemingway, Shaw) – psána perem Parker. Firemní slogan: „Pero je mocnější než meč“

7 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Pera Parker Strategie: Posílit asociaci značky s luxusem a exkluzivitou x zpřístupnit značku také méně bohatým. Program musel být vhodný pro všechny trhy po celém světě. Spolupráce s Dětským fondem OSN (UNICEF). Inspirovat slavné lidi po celém světě k tomu, aby používali per Parker při sbírce peněz pro děti. Spojení světových celebrit a UNICEF.

8 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Pera Parker Výzva: „Parkerova slova inspirace podporují UNICEF“ Cílem výzvy bylo poslat kolem světa knihu a pero Snake a na všech trzích, kde Parker podniká, nechat zapsat do knihy slova inspirace od osobností ze světa zábavy, politiky, umění, sportu a obchodu. Ručně psané zápisy vlastních slov nebo slov, která je inspirovala. Kniha se zápisy, pero Snake a sbírka dalších per Parker byly prodány na aukci při příležitosti 50. výročí UNICEF. Peníze byly věnovány na podporu vzdělávání dětí a boje proti negramotnosti.

9 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Pera Parker Projekt: Přesvědčení fondu UNICEF ke spolupráci Sestavení seznamu osobností Zajištění partnera pro kurýrní službu Vyhlášení Výzvy a uvedení knihy a pera „na cestu“ (mediální podpora) Fotodokumentace při zápisech osobností Publicita zápisů v místních médiích Slavnostní uvítání knihy a pera (mediální podpora) Zajištění aukce Vyhodnocení

10 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ZLÍN Public relations 1 Pera Parker Slavnostní zápisy a akce pro fotografy byly v pobočkách firmy Parker. Akce vyvolala publicitu v médiích a k podpisům se přidávaly další osobnosti. Výzva úspěšně podpořila asociaci per Parker s výjimečností, originalitou (slavné osobnosti) a posílila vazbu se vzděláváním a uměním.