Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales 2012 25.10.2012 POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘEDPOKLADY ÚSPĚCHU NA TRZÍCH V GLOBÁLNÍM SVĚTĚ
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Tvorba cen v maloobchodě
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Distribuční politika Petra Krajníková.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Place – místo prodeje (distribuce)
Koncepce marketingu.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Distribuční strategie
Marketing Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_210.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
VY_32_INOVACE_EKO_17 DISTRIBUCE I.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Koncept farmářských prodejen
Katalog Partnerů Solution Profiler IT Systems Hlasy pro inovace IAMCP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Distribuce Zdeňka Černochová Jana Hankeová Marcela Havlíčková
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
DISTRIBUCE.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
STORE B2B je nový efektivní nástroj mezi B2B partnery
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Distribuční politika klíčová slova
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
Marketing Základy a postupy..
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

„Na trhu mají budoucnost ty subjekty, které vyplňují nějakou funkci, kterou trh potřebuje – hledání příležitostí.“ POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Vývoj přináší zkracování cesty od výrobce k zákazníkovi Výrobce spotřebitel vydavatel, velkoobchodníci, maloobchodníci, vývozce, dovozci, velkoobchod, maloobchod, zákazník POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

„Na trhu mají budoucnost ty subjekty, které vyplňují nějakou funkci, kterou trh potřebuje – hledání příležitostí.“ POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Katalog je mrtev! Ať žíje katalog! POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Konkurenční e-shopy Porovnávače Maloobchod Prodejna/ výdejna popron.cz Příklad nákupního procesu POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic - Katalog 1. impuls 2. impuls informace výběr NÁKUP informace DORUČENÍ

Na jakou platformu se soustředit? POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

„Nejdůležitější prodejní kanál pro vašeho zákazníka je ten, který on právě využívá.“ John R. Thomson, Senior Vice President, BestBuy USA POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

„Na trhu mají budoucnost ty subjekty, které vyplňují nějakou funkci, kterou trh potřebuje – hledání příležitostí.“ Výrobce spotřebitel vydavatel, velkoobchodníci, maloobchodníci, vývozce, dovozci, velkoobchod, maloobchod, zákazník POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

„Na trhu mají budoucnost ty subjekty, které vyplňují nějakou funkci, kterou trh potřebuje – hledání příležitostí.“ Výrobce spotřebitel vydavatel, velkoobchodníci, maloobchodníci, vývozce, dovozci, velkoobchod, maloobchod, zákazník POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Partnerská distribuce POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -

Děkujeme! Peter Schier Peter Schier jr. POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice - Bucharova 2657/ Praha 58 – Czech Republic -