ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ 7.- 13. září v Janově nad Nisou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Advertisements

Jaroslav Šlehofer „Cobra“
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
PROGRAM PROTI ŠIKANOVÁNÍ Vypracovala Mgr
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
30. – 31. října 2014 © Life Skill Coaching New Zealand.
Projekt vznikl dřív e n e ž tvorba ŠVP Samostatná akce Studentské rady (žákovského orgánu na škole ) Pokrývá průřezové téma osobní a sociální výchova.
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Projekt Podpora učitelů ve zvyšování kvality jejich práce „PUČ“
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Programy dlouhodobé primární prevence Agentura pro občany Sídliště Za Stadionem 1358, Kyjov.
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
Základní škola Lenešice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
1 Kulatý stůl k financování primární prevence rizikového chování Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
NÁVYKOVÉ LÁTKY krizový plán
Kázeň Michal Dubec o.s.Projekt Odyssea 1/9.
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Prožitkové programy Centra nové naděje Frýdek-Místek
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Postavení pedagogiky mezi vědami
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
Praha bezpečně online projekty prevence elektronického násilí a kyberkriminality páchané na dětech a dětmi Modelový příklad pro II. videokonferenci.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Zdravé MAS = aktivní a vzdělaný venkov Ing. Marta Krejčíčková, MAS Rozkvět zahrady jižních Čech Ing. Václav Kolář, MAS Blanský les – Netolicko, o.p.s.
Osobnostní rozvoj Znalost a aplikace principů M.M. Pravidla Komunikace a zdvořilostní formy chování Mravní hodnoty Já rodina okolí Zralá osobnost dítěte.
Naše zařízení a služby o Terapeutická komunita ADVAITA v Nové Vsi o Centrum ambulantních služeb v Liberci o Program ambulantního poradenství o Doléčovací.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Prevence sociálně patologických jevů
Příjemce podpory: TRIALOG
Kázeň Michal Dubec o.s.Projekt Odyssea 1/9.
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Projekt Podpora žáků s SVP
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Volnočasové aktivity a jejich řízení
Práce se selhávajícím žákem
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Školní vzdělávací program
Jak vést třídnické hodiny Mgr. Lukáš Kohoutek
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou

ADAPTAČNÍ KURZ -sportovní a teplé a oblečení, které vydrží nepřízeň počasí -nepromokavou bundu -pevné boty do terénu -zápisník, tužku, pastelky -přezůvky -šátek Seznam doporučeného vybavení:

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …SPOLEČNÁ AKCE…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …CO KDO UMÍ…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …STMELENÍ…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …SPOLUPRÁCE…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …VZÁJEMNÁ DŮVĚRA…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …ATMOSFÉRA…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …VÝTVARNO…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …ZÁBAVA…

ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou …AKTIVNÍ PŘÍSTUP…

METODY, KTERÉ POUŽÍVÁME -Metody zážitkové pedagogiky -Princip sociálního učení -Osobnostně sociální výchova AKCE ZHODNOCENÍ PLÁN NOVÁ AKCE

KDO JE o.s. Jules a Jim ? 9 let praxe v práci se třídami, přes 20 spolupracujících škol lektoři jsou zkušení odborníci z řad absolventů i studentů pedagogiky, andragogiky, psychologie, sociologie pracujeme i s učiteli v oblasti rozvoje (zejm. osobnostně-sociální výchova, komunikace, týmová spolupráce, skupinová dynamika apod. ) Více na:

KDO JE o.s. Jules a Jim ? Kromě adaptačních kurzů se zabýváme i systematickou a dlouhodobou prací s třídami. Pracujeme s rozvojem klíčových kompetencí a prevencí rizikového chování (šikana, drogy, kriminalita, záškoláctví apod.)

PODPOŘTE SVOJI ŠKOLU Práce se třídami jako se skupinou je velice podstatná, ačkoli na ní nemá škola systémově žádné prostředky. Kurzy jsou financovány z (nejistých) grantů, fondů SRPŠ a z příspěvků účastníků. Pokud můžete, podpořte svou školu, aby se mohla více zabývat tím, jaké vztahy jsou ve třídě vašich dětí!

UDĚLEJME MAXIMUM PRO DOBROU PARTU VE TŘÍDĚ