Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Míra nezaměstnanosti mírně klesla
Bibliotheca academica, Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven 2010 Fakulta sociálních studií MU, Brno, 2.–3. listopad 2010 Výsledky průzkumu informačního.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Analýza pocitu.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Bezpečná hřiště Tisková konference prvního náměstka primátora hl. m. Prahy JUDr. Rudolfa Blažka a ředitele Městské policie hl. m. Prahy Mgr. Vladimíra.
Začátek hlavní turistické sezony v Praze a související bezpečnostní opatření Tisková konference 31. května 2010.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Historie Městské policie
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Občané Velkého Meziříčí se ve městě cítí bezpečně Velké Meziříčí – Téměř všichni občané našeho města ví o tom, že některá místa jsou monitorována kamerami.
IBRS s.r.o., Prague 10, Dubečská 8, strana 1 Desk research – fertility rate Eurostat / 2006 Fertilita - průměrný počet živě narozených dětí, které.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Výsledky výzkumu mezi obyvateli MČ Praha 2 a návštěvníky Riegrových sadů „Soužití pejskařů a nepejskařů v parcích na území Prahy 2“ 28. června 2011 / Prezentace.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
semestrální práce z předmětu mab
Výměna řidičských průkazů Tisková konference Ministerstvo dopravy České republiky Ing. Ivo Vykydal, náměstek ministra dopravy.
Tazatelská síť.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Spotřebitelský výzkum
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Linka 800PRAHA1 nová kvalita komunikace úřadu s občany
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Praktikum 4c: Tabulky, baterie otázek 16/5/08. Tabulky - metoda popisu dat.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
© 2008 AUGUR Consulting s.r.o., Vinařská 5/A1, Brno, tel.: , ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA SOCIOLOGICKÝ PRŮZKUM.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A03Prv2_Tísňová volání.
VÝZKUM PROGRAMU STOP NÁSILÍ VE VZTAZÍCH PhDr. Markéta Niederlová, Ph.D.
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ I MIMOŘÁDNÁ UDÁLOST DRUHY MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ VŠEOBECNÉ ZÁSADY CHOVÁNÍ LINKY TÍSŇOVÉHO VOLÁNÍ.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Zpráva kontrolního výboru
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Petra Martináková , ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Mgr. Tereza Brumovská, M.Sc.
Spokojenost občanů Kladna s místním společenstvím a bezpečností
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
Nulová tolerance 2012 Město Litvínov
Výzkum veřejného mínění
Průběh a evaluace poradenství – analytické výstupy
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Klinika adiktologie 1LF UK a VFN v Praze
Historie Městské policie
Klinika adiktologie 1LF UK a VFN v Praze
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy Vladimíra Kotrouše Praha,

Call Back Zpětné telefonáty oznamovatelům, zjišťování jejich spokojenosti s prací strážníků Inspirace v zahraničí, například ve Velké Británii Zkušební provoz v květnu (denně průměrně 55 volání zpět) Ostrý provoz červenec - září V červenci a srpnu osloveno 1021 volajících, 994 souhlasilo se zpětným voláním 796 respondentů se zúčastnilo dotazníkového průzkumu Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Průzkum Městská policie – call back červenec – srpen 2010 Typ výzkumu Období Metoda průzkumu Velikost vzorku Call Back červenec - srpen 2010 CATI – sběr dat byl realizován pracovníky Městské policie hl. m. Prahy 796 respondentů, kteří volali na tísňovou linku (156) Městské policie Hl. m. Prahy Osloveni byli volající na tísňovou linku MP (156), kterým bylo zpětně voláno s dotazy týkající se spokojenosti s reakcí MP na jejich podnět.

Shrnutí Relativně vysoká ochota respondentů ke zpětnému volání – odmítla pouze 3% dotázaných. Úspěšně bylo realizováno 8 z 10 hovorů. Celkově je s prací Městské policie spokojeno 83% dotázaných. Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince (9 z 10 naprosto spokojeno). O něco nižší spokojenost je naopak u rychlosti příjezdu hlídky a vyřešení problému. 59% situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Úspěšnost call back Městská policie – call back červenec – srpen 2010 Pouze 3% dotazovaných si nepřálo být rušeno zpětným voláním. Při vlastní realizaci call back odmítlo rozhovor nebo volaný nebyl zastižen v 19% případů. ( stat. chyba: max. 2,6%) SC1) Mohl(a) bych Vám položit několik otázek, které se týkají Vaší spokojenosti s reakcí MP hl. m. Prahy na Vaše oznámení? (odpovídají všichni respondenti včetně screeningu N=1021)

Spokojenost s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince Městská policie – call back červenec – srpen z 10 dotázaných bylo naprosto spokojeno s chováním a ochotou operátorky na tísňové lince, celkově pak bylo spokojeno 98% dotázaných. ( stat. chyba: max. 2,9%) Q1) Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a ochotou operátora(ky) na tísňové lince? (odpovídají všichni respondenti N=796) Průměrná známka 1,1 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 98%

Spokojenost s rychlostí příjezdu hlídky Městské policie Městská policie – call back červenec – srpen 2010 S rychlostí příjezdu hlídky MP na místo oznámení bylo naprosto spokojena 1/2 dotázaných, spokojeno bylo 7 z 10. Nespokojenost byla zaznamenána u 6% dotázaných. ( stat. chyba: max. 2,9%) Q2) Jak jste byl(a) spokojen(a) s rychlostí příjezdu hlídky Městské Policie na místo oznámení? (odpovídají všichni respondenti N=796) Průměrná známka 1,6 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 69%

Spokojenost s vyřešením dané situace strážníky Městské policie Městská policie – call back červenec – srpen % dotázaných bylo spokojeno s tím jak strážníci MP vyřešili danou situaci, nespokojen byl 1 z 10 dotázaných, 1/3 nedokáže odpovědět. ( stat. chyba: max. 2,9%) Q3) Jak jste byl(a) spokojen(a) s tím jak strážníci Městské Policie vyřešili danou situaci? (odpovídají všichni respondenti N=796) Průměrná známka 1,8 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 58%

Celková spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy Městská policie – call back červenec – srpen 2010 S prací MP je celkově spokojeno 83% dotázaných, nespokojen je 1 z 10. ( stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Průměrná známka 2,0 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 83%

Spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy Městská policie – call back červenec – srpen 2010 Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s chováním a ochotou a operátora na tísňové lince. ( stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a)

Vyřešení situace během zásahu strážníků Městské policie Městská policie – call back červenec – srpen % situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. ( stat. chyba: max. 2,6%) Q5) Byla tato situace, kterou jste oznámil(a) na tísňovou linku, vyřešena během zásahu strážníků Městské Policie? (odpovídají všichni respondenti N=796)

Napadení strážníků při výkonu služby ( ) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Napadení strážníků při výkonu služby 2010 Za období od 1.1. do bylo zaznamenáno celkem 55 útoků na strážníky městské policie V porovnání se shodným obdobím roku 2009 to představuje nárůst o 5 případů Z celkového počtu letošních útoků jich bylo 6 vedeno ze strany řidičů motorových vozidel

Trestná činnost strážníků Ztráta bezúhonnosti: strážník Trestní stíhání: strážníků strážníků Obžaloby: strážníci strážník