Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy Filip Huněk Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-shopy?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu

 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku? Filip Huněk Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec.
Systémový software Aplikační software
Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Název: Co nám hrozí na internetu
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Knihovna Český Těšín K nihovnu navštěvujeme každý měsíc. Líbí se mi tam. Vybíráme si knížky na dané téma nebo máme volný výběr. Také tam mají leták, kde.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Internet – nejdřív Ochrana pak Radost (IOR) Mgr.Katarína Repková.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
K čemu slouží facebook? Díky Facebooku můžete navázat kontakty s lidmi a sdílet s nimi své zážitky.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_418_Web blog AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NYNÍ PRO VÁS PŘIPRAVUJEME Výpisky nově Toto je minulost !
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Zálohování fotografií
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Sociální sítě v našem životě Umíte používat Facebook?
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Internet. je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Internet Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Analýza nových forem marketingu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Aplikace nových forem marketingu
JOINME (Journal of Interactive Media)
Kraje pro bezpečný internet 26. 9
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
PROČ JSEM SI VYBRAL … Za týden to bude jeden rok od doby, kdy jsem se zaregistroval na facebook.Důvod proč jsem se na něj zaregristroval je takový: používám.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Stanislava Andršová Josef Vlach
Jak lze využívat internet
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-09
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy Filip Huněk Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-shopy?

↘ l Trendy na internetu a sociálních sítích 2014 ↘ L Facebook a ti druzí ↘ Sociální sítě a e-shopy ↘ Typy kampaní na sociálních sítích O čem to bude

Trendy 2014

↘ Obrázky vítězí nad textem Trendy 2014

↘ Vyšší výdaje do onlinu Trendy 2014

↘ Customer advocacy na sociálních sítích Trendy 2014

↘ Big data a jejich analýza Trendy 2014

↘ Nárůst mobilního marketingu Trendy 2014

Facebook a ti druzí

Zdroj: ze dne Aktuálně: FB: 1,2 mld / Tw: 500 mio / G+: 550 mio / In: 260 mio / YT: 1 mld. Zdroj:

Sociální sítě a e-shopy v ČR

Hypotéza 1 Existují pouze 3 FUNKCE sociálních sítí

↘ Funkce 1) Customer care Diskuze na zdi, odpovědi, manuály, řešení problémů Hypotéza 1

↘ Funkce 2) Promotions Novinky, hry(!), soutěže, fotky, videa, odkazy, články Hypotéza 1

↘ Funkce 3) Advertising PPC reklama, sponsored story, promoted post, premium ads Hypotéza 1

↘ Mimochodem Co mají společného?

Hypotéza 2 Sociální sítě NEPRODÁVAJÍ

↘ Sociální sítě nejsou prodejním kanálem Hypotéza 2

↘ Mimochodem Co mají společného?

Hypotéza 3 Sociální sítě prodej VHODNĚ DOPLŇUJÍ

↘ Sociální sítě prodej nesuplují, ale doprovázejí

Typy kampaní

↘ Záložkové aplikace – Kvíz Typy kampaní Autor: Brandz Friendz

↘ Záložkové aplikace – Storysoutěž Typy kampaní Autor: Inspiro Solutions

↘ Záložkové aplikace – Fotosoutěž Typy kampaní Autor: Brandz Friendz

↘ Záložkové aplikace – Grafický editor Typy kampaní Autor: Pedro Rosenkraft

↘ Záložkové aplikace – Zábavná hra Typy kampaní Autor: Symbio

↘ Soutěže na zdi Typy kampaní ↘ Nově, je možné provádět soutěže (resp. „promotions“) též přímo na zdi dané fanpage. ↘ Je např. možné: o Sbírat soutěžní příspěvky přímo ve formě postu na zdi, či formou komentáře či liku postu o Sbírat soutěžní příspěvky formou zprávy na fanpage o Používat liky jako soutěžní mechanismus ↘ Co však stále není možné uznat jako soutěžní mechaniku, je používání sdílení na vlastní profil či profily přátel ↘ Vyžaduje se též správné taggování v soutěžích, tedy taggování osob, tam kde skutečně jsou vyobrazeny

↘ Soutěže na zdi – proč? Typy kampaní ↘ Why we’re doing it? ↘ „We want to make it easier for businesses of all sizes to create and administer promotions on Facebook, and to align our policies to better meet the needs of marketers.“

↘ Soutěže na zdi – Anketa, Kvíz Typy kampaní ↘ Přátelé, připravili jsme pro vás novou mikulášskou soutěž o ______! Dejte "Líbí se mi" naší stránce a napište nám do komentářů pod příspěvkem zajímavé důvody, proč právě vy byste měli získat dárkové balení _______. Posílejte vaše originální a vtipné nápady do soboty 18:00. Večer poté vyhlásíme 3 výherce, jejichž příspěvky nás pobavily či zaujaly nejvíce, a ti si odnesou dárková balení ______ :) ↘ Uživatelé mají za úkol odpovědět na otázku/-y ↘ Jedna odpověď, multiple choice, otevřená otázka ↘ Výherce může být vylosován ze správných odpovědí, kdo odpoví jako první, kdo odpoví jako 1., 100., 200. apod.

↘ Soutěže na zdi – Textová soutěž Typy kampaní ↘ Přátelé, připravili jsme pro vás novou mikulášskou soutěž o ______! Dejte "Líbí se mi" naší stránce a napište nám do komentářů pod příspěvkem jednoduchou básničku o vaší rodině a svátcích na 4 řádky. Posílejte vaše skvělé výtvory do soboty 18:00. Večer poté vyhlásíme 3 básničky, které se nám líbily nejvíce a které vyhrály ______ :) ↘ Uživatelé mají za úkol napsat krátký text ↘ Může jít o báseň, recenzi, komentář, vtip, co bych udělal, kdyby... atd. ↘ Výherce vybere odborná komise, namátkou či podle počtu liků

↘ Soutěže na zdi – Fotosoutěž Typy kampaní ↘ Pošlete nám níže do komentářů fotografie svých dětí před vánočním stromečkem a s výrobkem ______, napište k fotce kdy a kde vznikla, a vyhrajte dárkové balení _______. Posílejte vaše originální a vtipné fotografie do soboty 18:00. Večer poté vyhlásíme 3 výherce, jejichž fotografie nás pobavily či zaujaly nejvíce, a ti si odnesou dárková balení ______ :) ↘ Uživatelé mají za úkol vkládat do komentářů své fotografie na konkrétní téma ↘ Každý uživatel může vložit jednu či více fotografií (dle klienta) ↘ Výherce může být vylosován, vybrán dle počtu liků

Typy kampaní ↘ Pravidla ↘ Musí obsahovat informace: o Organizátor/Pořadatel soutěže o Doba konání o Účast v soutěží (kdo se smí zúčastnit podle věku, regionu, jazyka apod.) o Mechanika soutěže + hodnotící kritéria o Výherci o Výhry o Oznámení výherců a způsob jejich kontaktování o Ustanovení ochrany osobních údajů o Ustanovení licencí a autorských práv o Datum a místo počátku platnosti pravidel

↘ Case study: ↘ Založení FB stránky, migrace obsahu, PPC kampaň ↘ Zřízení CZ stránky, převedení obsahu a fanoušků z globální stránky, migrace aplikací, získání nových CZ fanoušků Typy kampaní ↘ Obsah, obsah a zase obsah Autor: Aqua Digital

↘ Kontakt: Filip Huněk ↘ Telefon: ↘ Aqua Digital s.r.o. ↘ Office: Na Jezerce 1451/2a, Praha 4 ↘ Web: ↘ Facebook: