Pokud se neomluvíš tak z toho budeš mít problémy. You'll be in trouble unless you apologize.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KAM TY JDEŠ, JÁ JDU Where you go, I'll go KDE TY SEŠ JÁ JSEM, Where you stay, I'll stay KAM SE HNEŠ, SE HNU When you move, I'll move ZA TEBOU PŮJDU… I.
Advertisements

Present Simple and Continuous
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Řekni mi jak se jmenuješ. Tell me what your name is.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Kdy se to stalo? When did it happen?. Jak dlouho už tady je? How long has he been here?
Budoucí čas „to be going to“
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Ahoj Marku. Jak se vede? Hi Mark. How have you been?
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Sloveso "to BE".
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Abba – poslech, práce s textem.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
A Dog‘s Life in Winter Prague
HEJ, HEJ, MY VÍRU MÁME Say, Say, Say you believe it ZPÍVEJ, ŽE SVĚTU JI DÁME Sing for, The whole world to hear it VÍME A VYZNÁVÁME We know and we declare.
Elektronická učebnice - II
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Past tense TO BE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Future Simple Tense Budoucí čas prostý. vyjádření budoucnosti vyjádření nabídky Vyjádření rozhodnutí Tomorrow, the day after tomorrow, in the future,
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Před pár hodinami jsem byl na cestě sem. Earlier today I was on the way over here.
TO BE GOING TO Autor: Petr Baťa. Vazbu to be going to používáme k vyjádření budoucnosti. Dáváme ji přednost před budoucím časem prostým (will) v těchto.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
USED TO Vazba, kterou používáme, když chceme říci, že něco nějak bývalo. Teď je to však jinak. Často pokud porovnáváme minulost se současností. Např.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Ona obvykle píše dopisy ráno. She usually writes letters in the morning.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
All About Friends
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
Should, ought to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Transkript prezentace:

Pokud se neomluvíš tak z toho budeš mít problémy. You'll be in trouble unless you apologize.

Od té doby co odešel tak se už stalo všechno možné. All kinds of things have happened since he left.

Jsme schopni vychovávat děti? Are we able to bring up children?

Co se na ta přání píše? What do you write on the cards?

Nejdřív jsem si nevšiml co má za lubem. At first I didn't notice what he was up to.

Stejně, koho zajímá pár sprostých časopisů? Who cares about a couple of dirty magazines anyway?

Mám hloupý pocit z toho že jsem ten dopis napsal. I feel stupid for writing the letter.

Esther byla holka kterou všichni provokovali. Esther was a girl who(m) everyone teased.

Víš proč tě sem zavolali? Do you know why you were called here?

Na ten den vzpomíná Jim každý rok. Jim has been thinking back to that day every year.

Co jsi ho viděl že udělal? What did you see him do?

Snědla to aby nemusela zůstat ve škole. She ate it so (that) she wouldn't have to stay in school.

Je možné, že jsem tu peněženku už dřív někde viděl. I may have seen the wallet before.

Ukázalo se, že John je sympatický kluk. John turned out to be a nice guy.

Dej pozor ať ti to nespadne. Make sure you don't drop it.

Zdá se, že mě tady nikdo nezná. No one here seems to know me.

Všichni si už koupili auto, takže ty zřejmě taky. Everyone has bought a car so I suppose you have, too.

Ozval se už někomu James? Has anyone heard from James?

Právě mě požádali abych odešel. I've (just) been asked to leave.

Proč ten Tom pořád něco krade? Why does Tom keep stealing things?

Přemýšlel jsi někdy nad tím proč tě poslali domů? Have you ever wondered why you got/were sent home?

Za týden mi řekla že na mě pořád myslela. A week later she told me she had been thinking about me.

Mohla jsem si vzít někoho jiného. I could have married someone else.

Chce někdo naučit jak se jedná s rodiči? Does anyone want to be taught how to deal with parents?

Nedokážu si představit že bych musel lhát. I can't imagine having to lie.

Podle mě to od tebe nebylo pěkné. I don't think it was nice of you.

Možná se to stalo ale jak to jde poznat? It may have happened but how can you tell/know?

Ani jednoho z nich dvou nikdy nezatkli. Neither of them has ever been arrested.

Bulvární noviny by o to tehdy neměly zájem. The tabloids wouldn't have been interested back then.

Neměla se na koho spolehnout. She had no one to rely on.

Víš co je na tom nejhorší? Do you know what the worst part is?

Viděli jsme že nám nikdo nevěří. We could see no one believed us.

Nechci aby se ti stalo co se stalo mě. I don't want what happened to me to happen to you.

Podle tebe na to nemám, co? You don't think I can do it, do you?

Sehnul jsem se abych zjistil co to je. I bent down to see what it was.

Trvá moc dlouho na ty dopisy odpovídat. It takes too long to reply to those letters.

Ten večírek už stejně neměl trvat moc dlouho. The party wasn't going to last much longer anyway.

Zdálo se, že všechno vychází. Everything seemed to be working out.

Ozval se na konci toho projevu potlesk? Was there applause at the end of the speech?

Od té doby se o tom bavíme. We've been talking about it ever since.

Co ti tady jako mají dát? What are you supposed to be given here?

Kam tě to poslali? Where did you get sent to?

Jak se jmenovali Sidneyho kamarádi? What were Sidney's friends' names?

Stejně by k tomu nedošlo. It wasn't going to happen anyway.

O tomhle se mi fakt mluvit nechce. I really don't feel like discussing this.

Nepamatuješ se, že bys mě tam viděl? Do you remember seeing me there?

Strašně nemám rád když onemocním. I hate getting sick.

Měl sis ty prachy nechat. You should have kept the money.

Ne aby ses zase ztratil. You'd better not get lost again.

Je nutné ten mail poslat hned? Does the mail need to be sent right away?

Jak dlouho se už znáte? How long have you known each other?

Důležité je, že tě nikdo nešikanoval. The important thing is (that) you didn't get bullied.

Ví Fred kde jsme ji viděli sedět? Does Fred know where we saw her sit?

Nemuseli jsme se na nic ptát. We didn't have to ask any questions.

A taky nesměli. And we weren't allowed to, either.

Jak se těm lidem říkalo? What were those people called?

Řekl jsem mu to aby to mohl poslat dál. I told him so he could pass it on.

Už ji někdo někdy viděl že by pracovala? Has she ever been seen working?

Co je Valentine's Day za den? What kind of a day is Valentine's Day?

Co se píše v tom článku? What does the article say?

Všichni se na sebe podívali. Everyone looked at each other.

Jste rádi jeden s druhým. You like being with each other. Jak to děláte? What's your secret?

Nikdy není po mém. I never get my way.

Taky se nesmíš na ten zápas dívat? You're not allowed to watch the game either?

Já s ní nikdy takovýto vztah mít nebudu. (rapport) I am never going to have this kind of rapport with her.

Proč musím mít Ellen spolu se všemi těmi ostatními lidmi? Why do I have to share Ellen with all those other people?

Jak jsi se s tím vypořádal? How did you handle it?

Tvoje matka ocenila, že jsem se snažil. Your mother appreciated the fact that I tried.

Přiznejme si to, nemáme nic společného. Let's face it, we have nothing in common.

Ta trocha pružnosti z tvé strany tě může dovést daleko. That little flexibility on your part can take you a long way.

Buď to s Ellen všechno vyřešíš nebo se rozejdete. Either you work things out with Ellen or you break up.

Jak ses dnes měl? How was your day?

Co kdybychom my dva dnes večer dělali něco sami? How about the two of us doing something alone tonight?

Už tě skoro vůbec nevídávám. Chybíš mi. I hardly get to see you anymore. I miss you.

Slituj se. Lvi hrají dnes večer s Medvědy. Have a heart. The Lions are playing the Bears tonight.

Nebojte se, všechno bude v pohodě. Don't worry about anything. Nic se nám nestane. We'll be okay.

Špatné zprávy, miláčku. Bad news, honey. Myslím, že dnes večer to nezvládnu. I don't think I can make it tonight.

Alex z toho bude hrozně smutný. It's gonna break Alex's heart.

Vrátíme se zhruba za tři hodiny. We'll be back in about three hours.

Klidně zavolejte pokud budete chtít abychom přišli dřív. Don't hesitate to call if you want us to come home earlier.

Nechej toho. Come off it. A ze svého syna by sis mohl vzít příklad. And you could learn a lesson from your son.

Z toho filmu mi běhal mráz po zádech. The film gave me the chills.