Antonín Jan č a ř ík.  Schopnost správn ě aplikovat algoritmus v konkrétní situaci  Schopnost modifikovat stávající algoritmy  Schopnost ov ěř it správnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Advertisements

VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Metody řazení s lineární časovou složitostí
Kombinatorické algoritmy
Vektorové a maticové operace, soustava lineárních rovnic
Zemní ochrana v sítí s izolovaným uzlem Jan Č iviš Tomáš Ř íha.
Elektronická učebnice - I
Druhá mocnina a odmocnina
Pom ě r, soustava dvou lineárních rovnic o dvou neznámých, jednoduchý p ř íklad s více ř ešeními, lineární rovnice se 2 neznámými a jednoduchou úvahou,
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Vítejte v soutěži Bingo!  Ud Ě lejte si tabulku o 3 Ř ádcích  A 3 sloupcích.
Mocniny – druhá odmocnina – příklady – 1
word – Tabulky podle normy
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
(principy funkce a oblasti vyu ž ívání tabulkových procesor ů, struktura tabulky, vzorce a funkce obecn ě, adresace bun ě k - relativní a absolutní editace.
TABULKOVÝ PROCESOR Tadeáš Řezníček 4.A
Dnes učím já....
 Rybá ř  U č itelka  Policista  Zedník  Bankovní ú ř edník  ICT technik  Uklíze č ka  …
Informatika a práce s počítačem
KIV/PRO Cvičení Nalezení maxima Nalezněte (co nejefektivněji) maximum v následující posloupnosti: – 2; 12; 8; 39; 9; 4; 3; 20; 28; 19;
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Pojmy a interpretace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
Elektronická učebnice - I
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_238_JEHLIČNATÉ_STROMY Téma: JEHLIČNATÉ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_201_PŘÍPRAVA_NA_NÁSOBENÍ Téma: PŘÍPRAVA.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: Martina Dostálová
Automaty a gramatiky.
PŘÍKLADY Z PŘIJÍMACÍCH ZKOUŠEK. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č.
Algebra v informatice Antonín Jančařík.
Slovní úlohy Dělitelnost
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
DO PODAT P Ř IHLÁŠKU NA SŠ  2 p ř ihlášky na dv ě SŠ  2 p ř ihlášky na 1 SŠ - dva obory – vzor vypln ě né p ř.
MATEMATIKA LOGICKÉ ÚLOHY ODKAZY VYUŽITELNÉ V MATEMATICE.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 2: Základní pojmy Bc. Radek Libovický.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_20_Opakování učiva 8.ročník.
Numerace do 100 I. VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
Znázornění dopravní sítě grafem a kostra grafu Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Druhá mocnina dvojčlenu
ČÍSLOVKY Mgr. Michal Oblouk.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MATEMATIKA – ARITMETIKA 8
Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Jiří Vyskočil, Marko Genyg-Berezovskyj 2010
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Dělitelnost - test 6. třída.
Transkript prezentace:

Antonín Jan č a ř ík

 Schopnost správn ě aplikovat algoritmus v konkrétní situaci  Schopnost modifikovat stávající algoritmy  Schopnost ov ěř it správnost a efektivitu algoritmu  Schopnost korektn ě zapsat algoritmus  Schopnost vytvá ř et vlastní algoritmy  Schopnost rozeznat problém, který nemá algoritmické ř ešení

 Vezmi č íslo  Umocni první č íslici na druhou  Na další ř ádek o dv ě místa v pravo zapiš dvojnásobek č ísla zapsaného pou ž itými č íslicemi s p ř ipsanou následující č íslici a násob touto č íslicí.  Pokra č uj pro všechny č íslice dle uvedeného vzoru.  Výsledek se č ti po sloupcích.

 Č íslo

 Na základ ě algoritmu pro výpo č et druhé mocniny vytvo ř te algoritmus pro písemný výpo č et druhé odmocniny

 Euklid ů v algoritmus NSD(3825,2775)75

 Euklid ů v algoritmus  V kolika krocích v nejhorším p ř ípad ě skon č í EA pro č ísla n a k.  Jak vypadají „nejhorší“ dvojice č ísel?

Přepisovací automaty  Automat S nahradí dvojici čísel (x,y) dvojicí (x+y,y)  Automat R nahradí dvojici čísel (x,y) dvojicí (x-y,y)  Automat P nahradí dvojici čísel (x,y) dvojicí (y,x)  Lze pomocí těchto automatů z dvojice (1,2) dostat dvojice (21,17) a (342,573)?  Jak to lze provést co nejrychleji?

 Algoritmus ruského nevolníka

 Schopnost nacházet algoritmické ř ešení  Tuto schopnost lze rozvíjet pomocí úloh, které vyžadují vytváření „nestandardních“ algoritmů  Tyto úlohy tvoří most spojující výuku matematiky i informatiky

Problém malíře pokojů  Malíř používá šablony se čtyřmi číslicemi. Vždy štětcem přetáhne buď první, nebo poslední tři číslice. Kolik šablon potřebuje na napsání všech čísel od 000 do 999.

Krevní testy  Kolik krevních testů je potřeba na nalezení 1000 (resp. 100) nakažených vzorků během dvou na sebe navazujících sad testů. Na jeden infikovaný vzorek lze odepsat i dva nenakažené.

Tykve  Domorodý kmen používá tykve se dvěma otvory. Oběma otvory současně vyteče voda za 5 minut, jedním za 11 minut. Nalezněte způsob, jak pomocí 5 tykví měřit intervaly o délce 1 minuta.