Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
ÚVOD DO MARKETINGU.
1/22 Je INSPIRE pro soukromé firmy příležitostí? Jitka Faugnerová CENIA, česká informační agentura životního prostředí Zvolen,
Propagace a reklama na facebooku
India fashion Simona Turecká. SÁRÍ SARI Klepněte pro úpravu formátu textu osnovy  Druhá úroveň Třetí úroveň  Čtvrtá úroveň osnovy Pátá úroveň.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Analýza vlastního podniku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Komplexní analýzy.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
Podnikatelské koncepce
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Lenka Zahradníčková
SKIP 2010 Praha SKIP 2010 Praha Marketing s lidskou tváří.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Tržní prostředí.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Model struktury strategického managementu
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název akce, místo, datum.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Vítejte na Marketingu.
Marketingový systém řízení
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Project GOAL.
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz

Kdo je (můj) zákazník Téma první Odkud přišel? Kolik utrácí? Kvůli čemu přišel?

Kdo jsem já a co prodávám Téma druhé Silné a slabé stránky Příležitosti a hrozby V čem se liším já a můj produkt?

Jak dostat zákazníka do dveří Téma třetí Nové trhy Vývěsní štít Pověst

Jak se dostat tam, kde se zákazník rozhoduje Téma čtvrté Lidské chování Situace a místa rozhodování Zdroje informací

Jak se připomínat Téma páté Remarketing ing Socail

Emoce Téma šetsté Jak působíte na zákazníka Jaké emoce vyvolává váš produkt Jak používáte emoce při propagaci

Marketingový mix Téma sedmé PPC, SEO, Social, Brand Banery, ing, Offline Vlastní web

Nápady závěrem Téma osmé Přidaná hodnota Životní cyklus zákazníka Dejte lidem moc

Děkuji za pozornost Luboš Louženský