Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz
Kdo je (můj) zákazník Téma první Odkud přišel? Kolik utrácí? Kvůli čemu přišel?
Kdo jsem já a co prodávám Téma druhé Silné a slabé stránky Příležitosti a hrozby V čem se liším já a můj produkt?
Jak dostat zákazníka do dveří Téma třetí Nové trhy Vývěsní štít Pověst
Jak se dostat tam, kde se zákazník rozhoduje Téma čtvrté Lidské chování Situace a místa rozhodování Zdroje informací
Jak se připomínat Téma páté Remarketing ing Socail
Emoce Téma šetsté Jak působíte na zákazníka Jaké emoce vyvolává váš produkt Jak používáte emoce při propagaci
Marketingový mix Téma sedmé PPC, SEO, Social, Brand Banery, ing, Offline Vlastní web
Nápady závěrem Téma osmé Přidaná hodnota Životní cyklus zákazníka Dejte lidem moc
Děkuji za pozornost Luboš Louženský