Jirka Škvor KUKAS, 28. 1. 2013 KOMETA, KOMETA2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Přijímací řízení.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
ERASMUS+ (2014 – 2020) Petra Riou ZO DIFA JAMU
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Testy pro testování žáků 5. a 9. tříd 2012
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
VŠB – Technická univerzita Ostrava
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Informace o studiu. 2 Počty přihlášených uchazečů PrF B-PSP MPS kombin. 398 PrF B-PSP OPS kombin. 544 PrF B-PSP VYJU kombin. 366 PrF B-VS TPTSP kombin.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Jirka Škvor KOMETA, KOMETA2. KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků.
Jirka Škvor KOUSNU, KOMETA2 & SEN KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků KOnečně.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Koncept praxí a stáží1 MODEL PRAXÍ A STÁŽÍ Úvodní setkání pro studenty magisterského stupně.
Téma 3 Metody řešení stěn, metoda sítí.
VŠB – Technická univerzita Ostrava VŠB – Technická univerzita Ostrava Hezký den Hezký den.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Nejpodstatnější změny ve Studijním a zkušebním řádu
Informace o studiu na ZČU pro studenty prvních ročníků
4. ročník studia (1. ročník Mg. Studia) zadání diplomové práce nejpozději do konce zkouškového období tj. do témata diplomových prací vypisují.
VÍTÁME VŠECHNY STUDENTY
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Třídní schůzky I. čtvrtletí
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Struktura zápisu porady a měsíční plán porad Vypracovali: Gebhart, Benešová, Sinkulová.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
JAK NAPSAT ZÁVĚREČNOU PRÁCI
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Úvodní seminář pro studenty doktorského studia
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Příprava zapisovatelů na SZZ
Propedeutický seminář k bakalářskému projektu
4. INFOSCHŮZKA. CO NÁS ČEKÁ? TÉMA:  Zápočty a zkoušky  SHKV  Upřesňující zápis předmětů na LS.
Department of computer science and engineering Jednání senátu Ivan Jelínek.
1 Změny studijního a zkušebního řádu. 2 Kde najdu SZŘ dokumentový server IS MU
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
5. ročník Mg. studia do podání přihlášky ke SZZ do odevzdání diplomové práce v tištěné a elektronické formě.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“ doc. Ing. Michal Brandejs, CSc. šéf CVT, jeden z tvůrců systému Informační systém Masarykovy.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BKH_BAS2.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Úvod do problematiky, definice základních pojmů
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2016/2017. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 23. září 2011.
Jak na IS Informační systém Masarykovy univerzity is.muni.cz Julie Haladová IS-technička PrF 2013.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
PHmax ve středním vzdělávání
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Kreditní systém studia
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
závěrečné práce/BP/DP
Transkript prezentace:

Jirka Škvor KUKAS, KOMETA, KOMETA2

KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků KOnečně MEnší TAjemno (snad) KOMETA2

KOMETA složitá metodika nejasné vstupní údaje chybné vstupní údaje neprůhledné zpracování ruční zpracování veleplachta

KOMETA2: DĚKAN zjednodušit zprůhlednit menší zvýhodnění anglické výuky lokální nespravedlivosti

KOMETA(2) pedagogické výkony objednané předměty vedoucí funkce vedení doktorandů + studie, dizertace (anketa) chod katedry pobyt doktorandů rozdělení mzdy, INV

KOMETY − DOKUMENTY KOMETA KOMETA2

KOMETA Kometa Mzdy NEI INV Kč

KOMETA2 Kometa2 Mzdy NEI INV Mzdy NEI INV

KOMETA2: MZDY

KOMETA2: MZDY PŘEDMĚTY

KOMETA2: NEI, INV

KOMETA2: NEI, INV – B/M

KOMETA2: APLIKACE

KOMETA2: PODÍLY KATEDRY OBHOPOPRIPRTVEDkontaktpodíl ,4 %11,6 %7,4 %0,0 %12,7 %10,5 % ,8 %3,0 %4,8 %0,0 %3,5 %3,9 % ,2 %4,7 %4,8 %0,9 %4,5 %5,8 %5,5 % ,5 %6,0 %6,3 %10,6 %6,4 %5,0 %5,3 % ,1 %11,7 %10,9 %14,2 %10,9 %9,3 %9,5 % ,5 %3,9 %7,7 %0,0 %4,6 %3,7 %3,9 % ,3 %5,2 %5,8 %14,2 %5,0 %3,2 %3,6 % ,9 %17,7 %11,2 %4,2 %17,7 %11,0 %11,6 % ,7 %5,5 %6,6 %0,0 %6,3 %5,3 %5,4 % ,1 %8,6 %7,1 %14,2 %7,6 %4,4 %4,9 % ,6 %9,7 %7,4 %0,0 %8,5 %2,8 %3,6 % FEL100 %

KOMETA2: PODÍLY TYP VÝUKY OBHOPOPRIPRTVEDkontaktpodíl ,4 %1,1 %2,9 %0,0 %7,8 %85,8 % 100,0 % ,0 %0,8 %5,2 %0,0 %5,9 %86,1 % 100,0 % ,2 %0,9 %3,6 %0,1 %5,2 %89,0 % 100,0 % ,5 %1,2 %5,0 %1,3 %7,9 %82,3 % 100,0 % ,7 %1,2 %4,8 %0,9 %7,4 %84,0 % 100,0 % ,3 %1,0 %8,3 %0,0 %7,8 %80,6 % 100,0 % ,6 %1,5 %6,8 %2,5 %9,1 %75,6 % 100,0 % ,9 %1,5 %4,1 %0,2 %10,0 %81,3 % 100,0 % ,1 %1,0 %5,1 %0,0 %7,6 %84,1 % 100,0 % ,7 %1,8 %6,0 %1,8 %10,1 %76,6 % 100,0 % ,5 %2,7 %8,7 %0,0 %15,5 %66,7 % 100,0 % FEL2,0 %1,0 %4,2 %0,6 %6,5 %85,7 % 100,0 %

KOMETA2: DOTAŽENÍ prověření předmětů − místnosti (lab) závěrečné práce − cizí služby? projektové předměty (zápočty?) souběhy česky + anglicky bloková výuka výpočet mimo XLS …

Dobrý den, dovolím si několik čistě technických poznámek, abyste měli více podkladů pro rozhodování. * Společné projektům i závěrečným pracem je fakt, že se platí dopředu * V metodice Kometa2 (čl. 2.5) projekty splývají se závěrečnými pracemi * Závěrečné práce a projekty se ale liší * Diplomky a bakalářky o mají samostatnou evidenci (vedoucí/oponent/katedra obhajoby) a je na ně v kometě vytvořen specializovaný aparát, který tyto informace pro účely placení získává (přitom ignoruje předměty (DIP, BAP)). o předmět DIP-BAP lze zapsat až po vytvoření a schválení zadání - je tedy známo dopředu, za kým půjdou výkony o předpokládá se, že student opravdu práci odevzdá o jde tedy o kvalifikovaný odhad * Projekty o nemají oporu v KOSu, řeší si je každá katedra/obor po svém o jejich zapsání není podmíněno schváleným zadáním o na začátku semestru, kdy se student zapisuje, často netuší, kdo bude jeho vedoucím o proto student ani neví, projektový předmět které katedry si má zapsat (často má v indexu jen název předmětu bez uvedené zkratky s číslem katedry, v kosu pak náhodně vybrané číslo katedry u projektového předmětu) o stejně tak vyučující často netuší, který konkrétní projektový předmět vedou (starají se o téma a konkrétní zkratku projektu hledají až při zápočtu ve spolupráci se studentem či s ped. oddělením - to už je ale předmět někomu zaplacen) o projekty nemají ani oporu v kometě. Proto se musí ručně dělit každý projektový předmět pomocí cizích služeb o ALE - kometa se uzavírá druhý týden v semestru, o v té chvíli neexistuje informace, podle které by se dalo predikovat, který pracovník zapíše známku z projektu. o vlastně ani nemá cenu dělit výkon dle cizích služeb, protože nejsou správně jednotlivé předměty... o platí se tedy jisté pseudonáhodné číslo Technicky možná řešení o přesným řešením by bylo dělit výkony za projekty ZPĚTNĚ + za uzavřené projektové předměty z předchozího semestru. + dělit je podle osoby, která udělila zápočet - pokud katedra pověří vedoucí + dělit cizími službami - pokud za katedru uděluje zápočty jedna osoba o jiným možným by bylo zavést evidenci projektů obdobně, jako se evidují závěrečné práce + zpřesnilo by to odhad, který by se dal platit dopředu + nutilo by to studenty k výběru projektu před zápisem + svazuje to, studenti často nemají na výběr projektu mimo semestr ani pomyšlení, protože na konci semestru honí zkoušky a pak zmizí na prázdniny. Vzhledem k tomu, že jsou (z pohledu komety) všechny projekty rovnocenné (12 ZH bak a 14 ZH mag, bez ohledu na počet kreditů), stačil by jeden projekt bakalářský a jeden magisterský. * při zápisu studenta by byl předmět jasně určený * při kontrole studijního plánu také * při výpočtu komety také, * pokud by se výkon počítal zpětně, lze dělit automaticky podle kateder zapisujících osob (a každá katedra by mohl podle cizích služeb dále rozdělit případy, kdy za ni zapisuje jediná osoba) Omlouvám se za rozsáhlost dopisu, ale nemám teď dostatek času, abych napsal kratší. Přeji pěkný den a šťastnou ruku při řešení tohoto složitého úkolu. KOMETA2: TECH.POZN.

KOMETA, KOMETA2 DOTAZY…?