Prezentace (hodnocení dle zadaných podmínek hodnocení prezentace učitelem) 40´ Práce ve skupinách 30´ Seznámení s tématem 10´

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Klub UNESCO Kroměříž byl založen dne 9. září 1991 představiteli společenského, kulturního a politického života Kroměříže s cílem naplňování programu UNESCO.
Advertisements

VLIV ČLOVĚKA NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Památky Unesco Česká republika.
Historie soupisů památek v Českých zemích
Úvod do studia dějepisu
Prezentace 40´ Práce ve skupinách 30´ Seznámení s tématem 10´
P L I T V I C K Á J E Z E R A.
KVARTA LISTOPAD 2004 VÍTEK URBAN
Chráněná území v ČR Autor: Bronislav Šenkeřík
ISAD Cíl: • sjednotit archeologická data vytvořená v projektech výzkumu a vývoje na ústředním pracovišti NPÚ • vytvořit aplikaci na internetu pro komplexní.
Projekt partnerství škol Comenius Comenius School Partnership Mezinárodní projekt spolupráce mateřských škol „Okno do světa“
Světové organizace.
Památky UNESCO v ČR V České republice je do Seznamu
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Lidská práva.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
Obsah předmětu Základní pojmy Umělecké styly
Význam organizace INSEA pro další vzdělávání v oboru výtvarná výchova
MEZINÁRODNÍ ORGANIZACE
Prezentace (hodnocení dle zadaných podmínek hodnocení prezentace učitelem) 40´ Práce ve skupinách 30´ Seznámení s tématem 10´
VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_13 Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
PŘÍRODNÍ A KULTURNÍ BOHATSTVÍ
SLUŽBY Nevýrobní složka hospodářství. Nejdynamičtěji se rozvíjející sektor hospodářství (za 10 let vzrostl o 15% podíl na HDP na 55%). Maloobchod, peněžnictví,
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_19
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Rozsáhlé oblasti se specifickým historickým vývojem, během kterého se vyvinuly charakteristické kulturní znaky obyvatelstva. SVĚTOVÉ.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Kulturní dědictví Monotematický den. UNESCO Organizace OSN pro výchovu, vědu a kulturu (UNESCO) byla ustavena v roce UNESCO plní úkoly v oblasti.
EKUMENA území trvale obydlená a intenzivně využívaná člověkem.
VLIV ČLOVĚKA NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Krajinou Vysočiny, ZŠ Stonařov
Památky UNESCO v ČR Jiří Novák
ČR – PAMÁTKY UNESCO K/41, M/01
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Třebíč,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Český Krumlov,
MÍSTO,KDE ŽIJI JE VSETÍN
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ochrana přírody ČR.
Hodnoty a normy Svatava Navrátilová. Hodnoty – vědy technické, přírodní, ekonomické, humanitní, sociální v sociálních vědách: jedincem, skupinou, společností.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, UNESCO,
Kulturní památky UNESCO České republiky - 2. část
Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Tento.
Znáš Víš, které to jsou ? PAMÁTKY UNESCO V ČR
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_CLOVEK _VE_SPOLECNOSTI_KULTURNI_DEDICTVI_06 Název školyStřední škola služeb,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-02 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
VY_32_INOVACE_Vac_III_12 Památky UNESCO v ČR Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Soupisy Centrální komise
Krajina Co to je krajina?
Katalánsko – severovýchodní Španělsko
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Rekonstrukce Horského hotelu a televizního vysílače Ještěd
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
I. Úvod do předmětu 1a. Historie a dějepisectví, historické prameny, metody historické práce.
Ochrana přírody a krajiny
VY_32_INOVACE_20_ČR – člen mezinárodních organizací
Geografie Krajinná sféra
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-02
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Organizace OSN pro výchovu, vědu a kulturu (anglicky United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization, UNESCO) je jedna ze 14 mezistátních.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
P L I T V I C K Á J E Z E R A.
Nemovité kulturní památky na území obcí Jihomoravského kraje
Vaše jméno | Váš učitel | Vaše hodnocení
KULTURA Společenská kultura Kultura ; VY_32_INOVACE_D3_01
Transkript prezentace:

Prezentace (hodnocení dle zadaných podmínek hodnocení prezentace učitelem) 40´ Práce ve skupinách 30´ Seznámení s tématem 10´

Slovácký verbuňk

1945 vzdělávání, přírodní vědy, humanitní a sociální vědy, kultura a komunikace Paříž

Zakládající člen Pro zprostředkování styku _ Česká komise pro UNESCO. Stálá mise při UNESCO.

Na tomto seznamu se nacházejí nejrůznější budovy, jezera, hory, národní parky a města. Nejrůznější kulturní a přírodní památky po celém světě, které byly pro svou unikátnost vybrány organizací UNESCO a přijaty na tzv. „seznam světového dědictví“.

NÁRODNÍ PAMÁTKOVÝ ÚSTAV Památka musí představovat mistrovské dílo lidského tvůrčího génia

Vykazovat významnou vzájemnou výměnu lidských hodnot během určitého časového období nebo v určité kulturní oblasti světa. Být nositelem jedinečného nebo alespoň výjimečného svědectví o kulturních tradicích nebo civilizaci dosud existující nebo zaniklé; Být vynikajícím příkladem určitého typu budovy nebo architektonického či technologického souboru nebo krajiny, jež ilustruje určité významné období historie lidstva;

Být vynikajícím příkladem tradičního lidského osídlení nebo využívání půdy, typického pro určitou kulturu či kultury, a to zvláště v případě, kdy by tyto prvky mohly být narušeny v důsledku vzniku nevratných změn. Být přímo či hmatatelně spojena s událostmi nebo živými tradicemi, myšlenkami či vírou, uměleckými a literárními výtvory výjimečného celosvětového významu

Napiš informace o památce do pracovního listu a se skupinou prezentuj tyto památky (časová dotace je 5´)! Název památky Lokalita Od kdy je památkou UNESCO Proč je památkou UNESCO

Masopust Slovácký verbuňk Sokolnictví

Obrázky: Unesco Dostupné z: NPÚ Dostupné z: Masopust Dostupné z: Slovácký verbuňk Dostupné z: Sokolnictví: Dostupné z: Použité zdroje: České dědictví UNESCO Dostupné z: Unesco Dostupné z: pamatkova-pece/zakony-mezinarodni-dokumenty/mezinarodni- dokumenty/unesco/