sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lesson 1 pozdravy (neformální) počítání 1-5
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace  Název projektu ◦ Zkvalitnění.
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Přítomný čas průběhový
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_13.
Budoucí čas „to be going to“
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
CAN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Pracovní list Autor: Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 6.roč.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Zájmena (osobní) I have got / We have got Angličtina 7. ročník
To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Sloveso "to BE".
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Název školy: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny
Angličtina 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského IN THE CLASSROOM this x that my x your VY_22_INOVACE_12.
Anglický jazyk 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 AT SCHOOL slovní zásoba open x close VY_22_INOVACE_10.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Amgličtina jako první.
There is….. There are….
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Past tense TO BE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Sloveso "to HAVE".
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
PRESENT SIMPLE questions
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Have got TÉMA SADY: Anglický.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Present simple Přítomný čas prostý. Kladná věta (+) kladnou větu vytvoříme jednoduše, za pomocí tvaru infinitivu slovesa, které chceme použít I drive.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Transkript prezentace:

sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55 Angličtina 9. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 sloveso MÍT

MÍT oznamovací MÍT zápor MÍT otázka

MÍT oznamovací způsob 1.os. I have got 2.os. you have got jednotné číslo 1.os. I have got 2.os. you have got 3.os. he has got she has got it has got množné číslo we have got you have got they have got zpět konec

Tvoření oznamovacích vět You __________ a cat. Ty máš kočku. They __________ a house. Oni mají dům. Lena __________ a red T-shirt. Lena má červené triko. He ____________ a pen . On má pero. My parents ____________ two childern. Moji rodiče mají dvě děti. John and Kate ____________ a new car. Jan a Katka mají nove auto. We ___________ three dogs. My máme tři psy. I ____________ a brother. Já mám bratra. have got has got have got have got has got zpět konec have got have got have got

Zápor přidává se n´t 1.os. I haven´t got 2.os. you haven´t got jednotné číslo 1.os. I haven´t got 2.os. you haven´t got 3.os. he hasn´t got she hasn´t got it hasn´t got množné číslo we haven´t got you haven´t got they haven´t got zpět konec

Tvoření záporu You __________ a cat. Ty nemáš kočku. They __________ a house. Oni nemají dům. Lena __________ a red T-shirt. Lena nemá červené triko. He ____________ a pen . On nemá pero. My parents ____________ two childern. Moji rodiče nemají dvě děti. John and Kate ____________ a new car. Jan a Katka nemají nove auto. We ___________ three dogs. My nemáme tři psy. I ____________ a brother. Já nemám bratra. haven´t got hasn´t got haven´t got haven´t got zpět konec haven´t got haven´t got haven´t got hasn´t got

You have got. Have you got ? Otázku vytvoříme přesunutím HAVE (HAS) před podmět GOT zůstává na svém místě You have got. Have you got ?

MÍT? Já jsem? Ty jsi? On je? Ona je? To je? My jsme? Vy jste? Oni jsou? Have I got ? Have you got ? Has he got ? Has she got ? Has it got ? Have we got ? Have they got? zpět konec

Tvoření otázek Have you got _______________ a cat? Ty máš kočku? Yes, I have. No, I haven´t. Yes, they have. No, they haven´t. Yes, she has. No, she hasn´t. Yes, he has. No, he hasn´t. Yes, we have. No, we haven´t. _______________ a cat? Ty máš kočku? _______________ a house? Oni mají dům? _______________ a red T-shirt? Lena má červené triko? ______________ a pen? On má pero? ______________ three dogs? My máme tři psy? Have they got Has Lena got Has he got Have we got zpět konec

the end