DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
Advertisements

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Nahosemenné rostliny VY_32_INOVACE_009 – 1. sada, Př Přírodopis
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a veškeré obrázkové fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
Jehličnany NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
Rostliny nahosemenné Přírodopis VY_32_INOVACE_213, 11. sada, Př
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Přírodopis VI..
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
SEMENNÉ ROSTLINY NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Lidské rasy, národy, jazyky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Krytosemenné rostliny
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
 Z vajíček vznikají semena  Semena jsou nahá, nejsou v plodech  Neplodí (nevytvářejí plody)
Nahosemenné rostliny rostliny semenné
Mgr. Barbora Pustovojtová Mgr. Josef Henzl Třída: Jehličnany.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY rozmnožují se semeny, která nejsou ukryta v plodu
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Nahosemenné rostliny I
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
VY_32_INOVACE_04-47 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Jednoduchý klíč k určování jehličnanů
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Rostliny semenné rozmnožují se semeny
Transkript prezentace:

DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

skrytých písmen musí doplnit, aby získali správné slovo. Anotace: Soubor se skládá z doplňování pojmů, které žáci podle počtu čárek, zastupujících skrytých písmen musí doplnit, aby získali správné slovo. Pokud doplní správný pojem získají výsledné slovo, které hledají. Doplňovačka je námětem pro vyučujícího k opakování nahosemenných rostlin - jejich zástupců. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci si v doplňovačce prověří své již dříve nabyté znalosti. Doplňovačku lze použít i jako soutěž družstev a časově ji omezit. Pro kontrolu je v závěru správně vypracována. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: září 2013 Jazyk: čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Tematický okruh: biologie rostlin Učivo: systém rostlin – poznávání a zařazování daných zástupců, běžných druhů nahosemenných rostlin Očekávaný výstup: rozlišuje základní systematické skupiny rostlin, určuje jejich význačné zástupce pomocí klíčů a atlasů Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: nahosemenné rostliny, Druh učebního materiálu: prezentace – doplňovačka Cílová skupina: žák II.stupně Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

1. Borovice kleč je? K - - - - - - - - - -

2. Smrk je strom, který mé mělké? K - - - - -

3. Jehličnany mají jehlicovité? L - - - -

4. Jedle bělokorá má jehlice ve dvou? Ř - - - - -

5. Šištice smrku obecného směřují směrem? D - - -

6. Pyl z tyčinek je přenášen větrem na nahé? V - - - - - -

7. Šištice dřevnatí a mění se na? Š - - - -

8. Samičí šištice nesou? Samčí šištice obsahují? V - - - - - - ,

9. Jehličnan, jehož plody jsou v kuchyni používány jako koření?

10. Modřín opadavý má měkké jehlice ve ? , které na podzim opadávají. S - - - - - - - - -

11. O jakých rostlinách jsme opakovali? N - - - - - - - - - - - - rostlinách

Doplněné pojmy. Kosodřevina Kořeny Listy Řadách Dolů Vajíčko Šišku Vajíčka, tyčinky Jalovec Svazečcích Nahosemenných rostlinách