Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts 2012 - 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – Implementace projektů mobility v ČR.
Advertisements

  MOŽNOSTI STUDIA V ZAHRANIČÍ Andrea Klapuchová Dům zahraničních služeb MŠMT Národní agentura pro Evropské vzdělávací programy
Spolupráce gymnázií a fakult vzdělávajících učitele Jana Coufalová Konference Asociace ředitelů gymnázií ČR 3. – 5. dubna 2013 Přerov.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
ZKUŠENOSTI SOŠ a SOU V KRALUPECH NAD VLTAVOU SE SYSTÉMEM ECVET
ECVET A NÁVRH ZPŮSOBU JEHO ZAVÁDĚNÍ V ČESKÉ REPUBLICE Lenka Chvátalová.
ECVET v Programu celoživotního učení
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Dita Slavíková Národní centrum Europass ČR Europass: Novinky ve struktuře dokumentů.
Národní centrum Europass ČR | Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Centrum uznávání a celoživotního učení Ústeckého kraje, o.p.s. Regionální konzultační centrum Most.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
ÚŘAD PRÁCE V JIHLAVĚ partner projektu „Budování rozvojového partnerství…“
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Stav a vývoj vzdělávacích systémů v Evropě: cíle, směřování, indikátory Simona Pikálková Ústav pro informace ve vzdělávání Lisabonské cíle vzdělávání v.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Monitoring dalšího vzdělávání
Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – KVALITA V PROJEKTECH MOBILITY LEONARDO DA VINCI metodika.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Pečovatelské centrum Praha 7 Realizace systému profesního vzdělávání v Pečovatelském centru Praha 7.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Evropská dimenze odborného vzdělávání Helena Úlovcová Helena Úlovcová Otrokovice 6. – Konference projektu UNIV 2 KRAJE.
EU - V PRAXI Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Národní centrum Europass ČR | Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Program celoživotního učení Veletrh komunitárních programů, Krajský úřad Ústeckého kraje, Ústí nad Labem, Zdeněk Nebřenský (DZS)
Michala Čičváková Národní centrum Europass ČR Portfolio dokumentů Europass.
Dita Slavíková Národní centrum Europass ČR S Europassem se neztratíte.
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Zahraniční odborné stáže jako nástroj k implementaci ECVET Setkání zástupců škol a podniků působících v oblasti chemického průmyslu Praha
Okresní hospodářská komora v Chomutově Podnikatelské fórum Rok 2015 – renesance technického vzdělávání 14. –
(c) RPIC-ViP s.r.o. 1 Průzkum mezi podniky v v Moravskoslezském kraji 2006 Hlavní výstupy RPIC-ViP, s.r.o. Výstavní 8, Ostrava,
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Evropské nástroje a projekty ve výuce středních škol Výstupy projektu Kurikulum S a perspektivy spolupráce v regionech Zasedání KVZ, Irena Palánová,
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Národní ústav odborného vzdělávání Aktuální úkoly v příštím období Jitka Pohanková Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Špindlerův Mlýn,
Šablony OP VVV a podpora nadání
Ostravská univerzita (1991 → )
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Výsledky dotazníkovÝCH šetření
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts

Základní informace 137 odpovědí (33%) osloveno 410 škol Dotazník pro školy 66 respondentů uvedlo kontakt 70 odpovědí (39%) osloveno 181 zaměstnavatelů Dotazník pro zaměstnavatele 30 respondentů uvedlo kontakt

ŠKOLY - Zkušenosti se stážemi 86,9% škol vysílá studenty na tuzemské nebo zahraniční stáže

ŠKOLY - Délka stáže žáků/studentů a učitelů

ŠKOLY - Vyhovuje Vám současný stav?

ŠKOLY - Realizace stáží do zahraničí ŽÁCI UČITELÉ Jak byla tato stáž realizována?

ŠKOLY - Vysílání žáků a studentů v příštích 2 letech 54,2% v rámci programu Leonardo da Vinci 29,9% v rámci jiného programu EU 15,8% mimo programy EU

ŠKOLY - Překážky stáží

ŠKOLY - Přínos stáží

ŠKOLY - Uznávání výsledků učení

ŠKOLY - Zdroj informací o ECVET

ŠKOLY - Zastoupení krajů

ZAMĚSTNAVATELÉ - Zkušenosti se stážemi

ZAMĚSTNAVATELÉ - Délka stáže žáků/studentů a učitelů

ZAMĚSTNAVATELÉ - Důvody nepřijímání stážistů

ZAMĚSTNAVATELÉ – Přijímaní zahraničních stážistů

ZAMĚSTNAVATELÉ – Zvýšení počtu a kvality stáží

Stáže a výběr uchazečů 64% pracovní stáž v našem podniku 56,4% pracovní stáž v jiném, stejně zaměřeném podniku 51,3% pracovní stáž v zahraničí

ZAMĚSTNAVATELÉ – znalost programu LdV a jeho využívání Účastnili jste se již projektu Mobility programu LdV? ANO 20,5%NE 79,5%

Jednotky učení – znalosti, dovednosti a kompetence

Kreditové body

4 x u pedagogických pracovníků při aplikaci kariérního řádu 4 x počet bodů bychom využili při hodnocení stážistů (vysvědčení, známka, ZZ) 3x využitelné by byly v případě zohlednění budoucími zaměstnavateli a byly v rámci EU srovnatelné (využití v profesním životopise) 2 x hodnocení úspěšnosti stáže pro školu i stážisty (jak byly naplněny cíle stáže, zapojení, aktivita a výsledky daného žáka, podklady pro hodnocení daného žáka a školu) 2 x jako informace pro VŠ (připravenost uchazeče na zahraniční stáž) finanční ohodnocení ŠKOLY - Využití kreditových bodů

Soulad mezi ŠVP a pracovním trhem ANO – ŠKOLY 50,5% ANO – ZAMĚSTNAVATELÉ 15,7% NE – ŠKOLY 46,8% NE – ZAMĚSTNAVATELÉ 84,3%

Soulad mezi ŠVP a pracovním trhem

Nedostatky absolventů odborných škol

ECVET Už jste slyšel (a) o evropském systému pro přenos kreditů v odborném vzdělávání (ECVET)?

Zdroj informací o ECVET

Děkuji za pozornost.