WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum 11.11.2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Instituce sloužící k obchodování s cennými papíry Téma „Finanční trh“
Mobilní display kampaně
Reality.iDNES.cz – neustále se rozvíjející portál s nemovitostmi bytydomykancelářepozemky.
Váš silný partner ve světě realit
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Vertikální cílení online kampaní…
Konference nejen o rezidencích Praha 1. listopadu 2007.
Nástroj pro efektivní práci moderního makléře Stanislava Kabele, Asim El Amin.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Mapa zájmu - plány.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V PRAZE Praha, 27. ledna 2011 David Dušek, odd. Oceňování nemovitostí.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková.
Seniorské bydlení. Seniorské bydlení v ČR Dostatečná kapacita Neefektivní rozmístění Pořadník: 15 % využitelnost Mezinárodní smlouva s Německem.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Nájemní bydlení Municipality & Development. Nájemní bydlení Vysokoškolské koleje (PPP a jiné formy) Domovy mládeže – internáty Ubytovny.
 Jsme RK, která se specializuje na poptávky klientů  V případě prodeje investiční nemovitosti máme databázi 850 nejbohatších investorů do nemovitostí.
Bezpečnost realitních služeb
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Strategie značky a komunikace
VeTo REALITY Váš partner ve světě realit. Nebojte se spolupráce s RK Do obchodu vkládám svoji osobní reputaci Nabízím vstřícné a férové jednání Spokojenost.
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Nové funkce v novém Skliku
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V BRNĚ
Veronika Němcová xnemv08 Koupě bytu v Praze. Veronika Němcová xnemv08 Osnova Rozhodovací fáze –Parametry bytu –Možnosti financování Výběr bytu Vyřízení.
Nabídka na malou franchisu na provozování činnosti SJEDNÁVÁNÍ SCHŮZEK PRO FINANČNÍ PORADCE a NABÍDEK PRONÁJMU LIDÍ JAKO OBCHODNÍHO ÚSEKU A KANCELÁŘÍ STAVEBNÍM.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
1 VI. Ročník odborné mezinárodní konference Real Estate Market Autumn 2007 Ing. Petr Illetško MBA.
Nabídka na malou franchisu NA PRODEJ KLIENTŮ NA BYTY FINANČNÍM PORADCŮM (okresní obchodní zastoupení) Dana Kožíšková.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Miroslav Somr jednatel společnosti.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Talent marketingových komunikací
Oblíbený platební nástroj
Akční nabídka snížení sazeb a odhad nemovitosti ZDARMA!
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
Transkript prezentace:

WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum

Kolikátý další realitní server? Sreality | Realitymix | RealityIdnes | Reality.cz | Hyperinzerce | Bazos | Českéreality | Topreality | Hledej reality | Hledamreality | Avizo | Bydleni.cz | Bydleni360.cz | Bytyadomy.cz | eReality | Eurobydlení | Globemax | Hityreality | Levnebydleni | Maxireality | Nemostranky Netrealit | Novereality | Prague.TV | Prazskereality | Realcity | RealGate | RealityCechy | Reox | Tvujdum | Hypocentrum | Extrareality | Neposhop | Reality123 | Slevarelaity | Nemovitosti.cz | Reals.cz | epronajmy | Bigreality | RealityXXL | Realhit | Indexreality | RealityPro | Vietreal 65 Realitních serverů (skoro)

O co se vlastně hraje? Miliónů Kč z reklamy (2010, odhad RK) Ceny bytů klesly -Hypoték ubylo -Trh doufá v oživení 580

O koho se vlastně hraje? 2500 Realitních kanceláří v ČR makléřů živnostníků

Odkud jsme a kam jdeme? 5 zemí, kde má Allegro zastoupení

Reklama – brand nebo cílená? Byty – prodej a pronájem Najděte si svoje bydlení. Široká nabídka bytů na Wikireality. Byty – prodej a pronájem Najděte si svoje bydlení. Široká nabídka bytů na Wikireality. vs Nový inzertní server Wikireality | Reality (prg) Od července funguje nový realitní server Wikireality Nový inzertní server Wikireality | Reality (prg) Od července funguje nový realitní server Wikireality vs Brandová reklama – na klienty Cílená reklama – na uživatele Efekt se sčítá, když reklamy působí současně

Co nabízíme pro uživatele? 4 druhy hodnocení Hodnocení nemovitost Hodnocení makléřů Hodnocení lokality Hodnocení realitky … a standardní funkce Hledání v mapě (rádius) Cenové hladiny Diskuze a poradny

Co pro makléře a jak to funguje? Osobní profil Přehled referencí Hodnocení Jak je aktivní -> ziskává výhodu 0,2 % Provize z prodeje

Kde je hranice úspěšnosti? uživatelů denně 400 poptávek denně 20 obchodů denně … Do roku a půl od spuštění

Konec Děkuji za pozornost Tomáš Vyskočil