Fyzika na naší škole Barbora Jíšová dne 16.12.2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FYZIKA NA NAŠÍ ŠKOLE ANEB FYZIKA POD LUPOU
Advertisements

Maria Curie-Skłodowska
Christina Bočáková 3. ročník
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
4. RELATIVNOST SOUČASNOSTI
7. SKLÁDÁNÍ RYCHLOSTÍ VE STR
Český jazyk a literatura
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU INERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY (IVS)
MATEMATIKA a příbuzné disciplíny Gymnázium U Balvanu
Odborné učebny na našem gymnáziu
Autor:Mgr. Iveta Semencová Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Kvadratické rovnice- riskuj.
Štěpán Pavíza 3.A leden 20111Property of Pavíza's company. Do NOT copy.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_01 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
07. Kinematika harmonického pohybu – příklady I.
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 19. Mechanické vlnění – příklady I.
MECHANICKÉ KMITÁNÍ 08. Kinematika harmonického pohybu – příklady II.
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 20. Mechanické vlnění – příklady II.
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 16. Šíření vlnění v prostoru
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 11. Vlnění v řadě bodů KMITAVÉ A VLNOVÉ JEVY Mgr. Marie Šiková.
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 15. Stojaté vlnění na struně
Tvorba didaktického testu z matematiky
Elektrostatika I Mgr. Andrea Cahelová Hlučín 2013.
Proč se učíme fyziku? O čem fyzika je?
Vlastnosti zvuku Iva Garčicová,
FYZIKA VÝZNAM FYZIKY METODY FYZIKY.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Určení měrných skupenských tepel vody.
01 Úvodní pojmy Mgr. Ladislav Dvořák PdF MU, Brno.
Schémat. značky Poznej fyzika Fyzik.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Fyzika první učební obory
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA Mgr. J. Urzová.
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA 1 Mgr. J. Urzová.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Proč se učím chemii, časově tematický plán učiva
Úvodní hodina PGM Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
MECHANICKÉ KMITÁNÍ 10. Dynamika harmonického pohybu – příklady
Elektromagnetické vlnění
Úvod do fyziky původ slova Fyzika: z řečtiny, physikos = přírodní
9. VZTAH MEZI ENERGIÍ A HMOTNOSTÍ
Marie Currie-Sklodowská
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Mechanika a kontinuum NAFY001
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 14. Model podélného stojatého vlnění KMITAVÉ A VLNOVÉ JEVY Mgr. Marie Šiková.
Úvodní hodina PVY Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
Práce s edlabem.
Vybrané kapitoly z fyziky Radiologická fyzika Milan Předota Ústav fyziky a biofyziky Přírodovědecká fakulta JU Branišovská 31 (ÚMBR),
TĚLESO A LÁTKA.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Vektor Autor: Mgr. Eva Hubáčková Použití: odvození a procvičení pojmu vektor Datum vypracování: Datum pilotáže:.2013 Anotace: Interaktivní prezentace.
Skalární součin Autor: Mgr. Eva Hubáčková Použití: odvození a procvičení pojmu skalární součin Datum vypracování: Datum pilotáže:.2013 Anotace:
Směrnicová rovnice přímky
Parametrická rovnice přímky
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Úvod do učiva Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Fyzika II, , přednáška 11 FYZIKA II OBSAH 1 INERCIÁLNÍ A NEINERCIÁLNÍ SYSTÉMY 2 RELATIVISTICKÉ DYNAMICKÉ VELIČINY V INERCIÁLNÍCH SYSTÉMECH 3 ELEKTROMAGNETICKÉ.
Úvod do fyziky SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_15 Název materiáluObsah, rozdělení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_432_Kmitání a vlnění Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
1. Fyzikální obraz světa.
Maturity – jaro 2017.
Organická chemie Autor: Mgr. Iva Hirschová
FYZIKA Čím se budeme další čtyři roky zabývat?
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Fyzika 6. ročník
Transkript prezentace:

Fyzika na naší škole Barbora Jíšová dne 16.12.2010

Obsah prezentace Osnova Učebna fyziky Laboratoř Pomůcky Profesoři Náplň výuky Klasifikace Známky Závěr

Fyzika jako vědní disciplína Fyzika zkoumá hmotu, její vlastnosti a děje v ní probíhající. Vlastnosti a vztahy popisuje nejčastěji pomocí matematiky. Druhy fyziky: Teoretická Experimentální Numerická Aplikovaná

Naše zelenooranžová učebna Tato stupňovitá učebna, se specifickým zápachem a dírou v podlaze, je nedílnou součástí výuky fyziky na našem gymnáziu. .

Laboratoř fyziky Zde probíhají všechny laboratorní práce, které provádíme.

Pomůcky Některé pomůcky vypadají jako z dob prvních ruských raket nebo ponorek. Zde je malá ukázka těch, se kteými se setkáváme běžně: barometr Ampérmetr Laboratorní váhy Teploměr

A zde jsou pomůcky, se kterými se setkáváme jen velmi málo. Van der Raafův generátor Kufřík s pomůckami na měření radioaktivity Osciloskop

Profesoři Paní profesorka - Mgr. Radka Procházková Pan profesor – Mgr. Petr Kvoch Marie Curie Sklodowska

Náplň výuky na vyšším gymnáziu Mechanika Elektřina a magnetismus Fyzika mikrosvěta Molekulová fyzika a termika Speciální teorie relativity K výuce nepostradatelná sbírka úloh z fyziky Mechanické kmitání a vlnění Optika

Klasifikace Vychytávkou našich profesorů je: bodové hodnocení žáků. Všechny písemky se píší na body Malá zkoušení Laboratorní práce Ústní zkoušení u tabule Velké písemné práce 5 bodů 4 body 17 bodů Ze začátku to možná někoho zmate, ale zvyknete si ;)

Známky Za body na konci pololetí dostaneme známky podlepočtu získaných bodů. Nedostatečně 0%-29% Dostatečně 30%-42% Dobře 43%-61% Chvalitebně 62%-80% Výborně 81%-100% Výhodou je, že se dá získat také nad 100% a to z laborek i z dobrovolných příkladů..

Trochu vtipu na závěr A ještě jeden Důkaz tvrzení o práci: Co je práce, vektor, nebo skalár? Skalár. Co má smysl, vektor či skalár? Vektor. Má skalár smysl? Nemá. Má tedy práce smysl? A ještě jeden