Návrh a zdůvodnění změny loga ŠSČR Současné logo je zastaralé. Od dob jeho navržení se změnily média: z papíru se přešlo na počítače, z počítačů se postupně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

Inovace předmětu Grafika na PC
Černoch Michal Školoudová Lenka
MARKETING A MANAGEMENT
Využití potenciálu mobilního kanálu
Tvorba webových stránek
Tvorba WWW stránek ÚVOD
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Verze 2 a její novinky Vedoucí práce a první programátor: David Vurbs
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Přínosy a druhy počítačových sítí. Jednou z nejvýznamnějších technologií používaných v oblasti výpočetních systémů jsou již řadu let počítačové sítě.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ lektor: Mgr. A. Peříková
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
PRÁCE S GIMPEM. Úvod PRVNÍ HODINU NÁS NÁŠ PAN UČITEL MGR. ALEŠ SEKAL SEZNAMOVAL SE SOUTĚŽÍ. ROZDAL NÁM PAPÍRY A MĚLI JSME NAKRESLIT NÁŠ NÁVRH NA TÉMA.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Struktura obchodního dopisu
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Technologie.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Prototypování, testování prototypů Lenka Němečková Komunikace člověk-počítač KISK FF MUNI
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
RNDr. Jana Matesová Obsluha počítače, tvůrce počítačové grafiky, videa a tvůrce webových stránek Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Mikroprocesor.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Naučná stezka Petrovské studánky realizováno v rámci 2. výzvy MAS Šumperský venkov Fiche č.2: Vítá Vás vstupní brána Jeseníků II realizátor projektu: o.s.
Anotace Materiál je určen pro žáky středních odborných škol a středních odborných učilišť v rámci výuky finanční gramotnosti v bloku ekonomických a příbuzných.
Návrhy designu Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Jitka Křeménková Sekce ostatních aplikací a dokumentace Vývojový tým Univerzitního informačního.
Přednáška č. 9 Hodnocení veřejných zakázek Úvod do veřejných zakázek a věcné hodnocení Ladislav Kavřík
Manuál pro obce k zákonu o právu shromažďovacím. Proč? K dispozici není žádný kvalitní komentář k zákonu č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, který.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Nastavení stránky a tisk
Název společnosti Produkty a služby
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 2– NOVÁ PREZENTACE. Název školy:
Záznamová media Vaníčková Zdeňka 1.L.
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tvorba marketingového mixu
Aplikace nových forem marketingu
Ukazatele kvality Program školení.
Potřebují knihovny LOGO?
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Jak definovat novou organizaci, se kterou budete pracovat
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Vícekriteriální metody rozhodování
Datové schránky v novém Vize Ministerstva vnitra pro elektronickou komunikaci občanů se státem 18. ledna 2019.
Datové schránky v novém Vize Ministerstva vnitra pro elektronickou komunikaci občanů se státem 18. ledna 2019.
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
GRASP Patterns.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Návrh a zdůvodnění změny loga ŠSČR Současné logo je zastaralé. Od dob jeho navržení se změnily média: z papíru se přešlo na počítače, z počítačů se postupně přechází na mobily. Na těchto médiích vypadá současné logo velmi archaisticky, nesouzní s moderními designy nových technologií a požadavky doby. Nová média je zapotřebí vzít v úvahu.

Jednoduchost Nové logo by mělo souznít s vizuální stránkou webu, FB, letáků pro děti apod. Všechny tyto média a nosiče by měly mít jednotný design, aby se značka firmy mohla ukotvit v myslích lidí. Čím jednodušší, tím lepší, zapamatovatelnější. Nové logo by mělo být zároveň moderní, estetické, dynamické. Nemusí být nutně spojeno s extrémně dlouhým nápisem svazu, ten může být používán zvlášť.

Odblokovat konzervativnost Jakákoliv změna naráží na konzervativnost. Možná má někdo ještě v paměti, jakou nevoli vyvolala u veřejnosti změna loga ČT – po desetiletí z téměř neměnného,

Elegance k současnému – elegantně jednoduchému: Dnes je logo ČT všeobecně přijímanou ikonou.

Stejným směrem jako ČT by se měl vydat i ŠSČR. Vzhledem k tomu, že subjektivní pohledy jedinců se vždy budou lišit (co člověk, to názor), Komise pro marketing a komunikaci ŠSČR doporučuje Výkonnému výboru ŠSČR vybrat z nabídky nových návrhů (příloha) logo, které vidíte zde. Zároveň doporučuje rozhodnutí o definitivní podobě loga delegovat profesionálům. Stejně jako u loga ČT se dá předpokládat, že za nějaký čas jej přijmou za standardní i konzervativní jedinci.

Rebranding ŠSČR (změna loga) Důvody, proč se se stávajícím logem rozloučit: - přestává vyhovovat požadavkům moderního designu - špatně se s ním pracuje v digitálním prostředí, kde je často nutné malé rozlišení - používat náklady na změnu loga jsou v okamžiku, kdy se systém komunikace začíná budovat, výrazně nižší

Důvody proč změnit logo nyní nová strategie rozvoje šachu v ČR je vhodnou příležitostí ke změně optimalizace nákladů při tvorbě nových materiálů (webu, plakátů, letáků, hlavičkových papírů, vizitek…..) ideální spojení změny loga s redesignem webu

Příklad nevyhovujícího designu loga - současný stav

Webové stránky – současný stav – květen 2014