1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = 10 257 respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
CNC obrábění a tvarové hranění na stroji Homag BAZ 222
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.

*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Věrnostní program.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Regulační diagram je to základní grafický nástroj statistické regulace procesu, který umožňuje posoudit statistickou zvládnutost procesu statisticky zvládnutý.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro MMR – 1. pololetí 2008 Příjezdový cestovní ruch ČR Září 2008 / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
KONOPNÉ PRODUKTY V ČR užívání, produkce, trh a metodika poradenství pro uživatele Pešek R., Mravčík V. Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové.
Jiří Hlavenka Shoproku meeting Praha, 13/9/2012. Zdroj: ČSÚ, APEK/GfK.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Pojmy a interpretace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Úkoly nejen pro holky.
Strategie značky a komunikace
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
VY_52_INOVACE_ZBP1_4764VAL Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Skoupá J; Černá V; Hájek P Praha,  Obvykle nepříliš uspokojivá u chronické medikace  14 % předpisů není vyzvednuto v lékárně (1)  13 % není.
Analýza umístění zboží v regálech
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Supermarket Informační Systém Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Nákupní rozhodování.
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Velkoobchod, maloobchod
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Autor: Ing. Sikorová Renata
Distribuční politika klíčová slova
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Transkript prezentace:

1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné prostředí (22%) Obvykle zde nakupuje (15%) Měl(a) cestu kolem (13%) Široký sortiment (10%) Diskontní prodejny: Nízké ceny (53%) Blízko domova (42%) Tento obchod vyhovuje (19%) Obvykle zde nakupuje (14%) Dostatečný sortiment (10%) Supermarkety: Blízko domova (60%) Měl(a) cestu kolem (15%) Tento obchod vyhovuje (14%) Obvykle zde nakupuje (13%) Kvalitní zboží (10%) Nejdůležitější kritéria pro výběr prodejny - všichni nakupující

2 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Čas strávený v prodejně – všichni nakupující % Průměrná doba: Hypermarkety44 min./ Supermarkety 17 min./ Diskontní prodejny16 min./

3 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Kč Výše útraty a délka pobytu v prodejně

4 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů % n = Plánovaný nákup =procentuální zastoupení zákazníků, kteří plánovali nákup dané kategorie Uskutečněný nákup =procentuální zastoupení zákazníků, kteří danou kategorii koupili Plánovaný nákup =procentuální zastoupení zákazníků, kteří plánovali nákup dané kategorie Uskutečněný nákup =procentuální zastoupení zákazníků, kteří danou kategorii koupili Plánovaný nákup Uskutečněný nákup Plánovaný a uskutečněný nákup vybraných produktových kategorií

5 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů % Plánovaný nákup Impulsivní nákup Plánovaný nákup=procentuální zastoupení zákazníků, kteří měli nákup dané kategorie předem naplánovaný Impulsivní nákup=procentuální zastoupení zákazníků, kteří nakoupili danou kategorii, aniž ji předem plánovali Plánovaný nákup=procentuální zastoupení zákazníků, kteří měli nákup dané kategorie předem naplánovaný Impulsivní nákup=procentuální zastoupení zákazníků, kteří nakoupili danou kategorii, aniž ji předem plánovali Uskutečněný nákup u vybraných kategorií ( Podíl plánovaného a impulsivního )