MULTIMEDIÁLNÍ GRAFICKÁ TVORBA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
Advertisements

Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Komunikační strategie M. Hádková. Komunikační strategie základní prvky  obsah zprávy;  kanál zprávy;  okolí (prostředí), ve kterém se komunikace děje;
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.15 Anotace: Prezentace se zaměřuje na divadlo a film, porovnává jejich funkci, vysvětluje jednotlivé pojmy, uvádí základní filmové.
Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Řeč, jazyk, mluva.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Mediální produkt.
Počítačová grafika - úvod
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Pro úspěch práce manažera a jím vedeného kolektivu je důležité i to, v jakém prostředí společně pracují, co je spojuje, jaké hodnoty a cíle sdílejí, jaká.
Mediální gramotnost jako součást funkční gramotnosti a základní cíle mediální výchovy 2. Část prezenčního školení školitelů SIPVZ.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.1.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Etická výchova ve školách – projekt 2010 Začínáme u mladé generace.
funkce médií ve společnosti moc médií
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Začlenění multimédií do HTML dokumentu Moderní počítačové aplikace.
Specifika rozhlasu a televize
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Masmédia, informativní.
Marketingové prostředí
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Budování atmosféry multimediálního díla
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
1.1. Formování veřejného mínění dr.Ján Mišovič, CSc
Výtvarné směry 2. poloviny 20. století
Prezentační dovednosti 2015 Vítám Vás na dnešním semináři Prezentační dovednosti II.
Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Badatelsky orientovaná výuka ve školním a neformálním vzdělávání CZ.1.07/2.3.00/ Natoč to aneb S kamerou (třeba) na pokusy Předpokladem dobrého.
REKLAMA Návykové chování a závislost Zpracovali: Markéta Ráčková, Ondřej Otava.
STRUKTURA A JAZYK LITERÁRNÍHO DÍLA VRSTVA TEMATICKÁ A MYŠLENKOVÁ Mgr. Michal Oblouk.
KOMUNIKACE A JEDNÁNÍ s LIDMI – na vysoké škole, v organizaci, ve společnosti.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
25. září 2012 Hotel Mlýn Vílanec Zpracování videozáznamů Metodika v anglickém jazyce reg. č. CZ.1.07/1.3.50/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MASKA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Obce v pohybu? Na webu! Vybrané poznámky k tvorbě videofilmů Seminář Parádní web 2013 úterý 21. ledna 2014.
Využití obrazového materiálu v hodinách Čj „Učit se znamená objevovat to, co už víš. Konat znamená demonstrovat, že to víš. Učit druhé znamená připomínat.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Základy mediální výchovy
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Modul ateliéru animace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Sociologie pro SPP/SPR
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
Masová média jako mediální instituce
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Sociální čtení.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Mediální gramotnost: chiméra, nebo nutnost?
Prvky edukačního procesu
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;
Multimediální technika – úvod
Transkript prezentace:

MULTIMEDIÁLNÍ GRAFICKÁ TVORBA

MULTIMEDIA: SE VYZNAČUJÍ TÍM, ŽE VYVÁŽENĚ, CÍLENĚ A PROMYŠLENĚ VYUŽÍVAJÍ OBRAZOVÁ , ZVUKOVÁ I TEXTOVÁ MEDIA (NOSIČE) V PŮSOBENÍ NA SKUPINY LIDÍ

VÍTE ŽE ? Mediální sdělení vznikají a jsou tvořeny podle určitých pravidel a s určitým cílem ? Žádný mediovaný obsah není jen odrazem ”reálného” světa a nepředstavuje jen zaručenou informaci a tudíž pravdu !!! zjednodušení a styl je vždy s určitým cílem (určitým komunikačním záměrem) Sdělení jsou stylizovaná jako objektivizující výpovědi o skutečnosti Média jako zprostředkovatelé vzorů reklamy nabízejí žádoucí vzory chování a řešení rozmanitých situací, zpravidla spojené s nějakým typem spotřebitelského chování !!§§

PŘÍSTUPY K MEDIÍM Obrana – kritický odstup Zpracování – zpracovat, vyhodnotit a využít informace z médií Útok – vlastní mediální sdělení / prezentace => Rozměr - znalostní a dovednostní

KOMUNIKAČNÍ SCHÉMA podavatel tj. média sdělení, tj. mediovaný obsah Poznatky a dovednosti nutné ke zvládnutí mediální komunikace je možné rozdělit podle toho, kterého prvku komunikačního schématu se týkají. podavatel tj. média sdělení, tj. mediovaný obsah příjemci, tj. publika a toho, jak na ně média a jimi nabízené obsahy mohou působit.

Média = Nadnárodní výrobní organizace s výraznou orientací na ekonom. úspěšnost rutinní postupy v působení na lidi Význam mediální komunikace v současnosti => zábavní průmysl, reklama a vlivové agentury stávají se (spolu)nositeli veřejného života, výrazem životního stylu a kultury

Publikum a účinky Příjemci médií vytvářejí publika, jež vykazují některé společné rysy možnost identifikace, popřípadě vytváření atmosféry existující subkultury příjemce je současně zákazníkem i předmětem obchodování Média mají nepochybně vliv na příjemce, a to jak na jednotlivce a jejich postoje, názory, emoce, případně chování, tak na společnost a její stabilitu či proměny.

DOPORUČENÉ POSTUPY PRO TVORBU MULTIMEDIÁLNÍHO DÍLA DÍLA MOHOU BÝT : OZVUČENÉ SEKVENCE FOTOGRAFIÍ – SERIÁL, KOMIX … MJPEG OZVUČENÁ ANIMOVANÁ DÍLA - GIF,FLASH, BLENDER, MAYA - 2/3D PROGRAMOVÁNÍ JEDNODUCHÁ FILMOVÁ DÍLA STŘEDNÍ TOČENÉ A STŘIHANÉ PROJEKTY SLOŽITÉ REŽÍROVANÉ FILMY, DOKUMENTY, KLIPY PROJEKTY S FINANČNÍ PODPOROU

DÍLA MOHOU BÝT : OZVUČENÉ SEKVENCE FOTOGRAFIÍ – SERIÁL, KOMIX … MJPEG OZVUČENÁ ANIMOVANÁ DÍLA - GIF,FLASH, BLENDER, MAYA - 2/3D PROGRAMOVÁNÍ JEDNODUCHÁ FILMOVÁ DÍLA STŘEDNÍ TOČENÉ A STŘIHANÉ PROJEKTY SLOŽITÉ REŽÍROVANÉ FILMY, DOKUMENTY, KLIPY PROJEKTY S FINANČNÍ PODPOROU

VYTVOŘTE DVOU A VÍCE ČLENNÉ TVŮRČÍ SKUPINY PŘEDPOKLADY: TÝMOVÍ SPOLUHRÁČI, VZÁJEMNÉ SYMPATIE, ZÁJEM O SPOLEČNOU VĚC, SDÍLENÍ ÚSPĚCHU ….

DOPORUČENÝ POSTUP PROMYSLET KOHO A S JAKÝM CÍLEM CHCI OSLOVIT NEBOLI PROČ TOTO DÍLO VZNIKÁ (PUBLIKUM A OBSAH) VHODNĚ ZVOLIT (VYMYSLET NEBO POUŽÍT JIŽ HOTOVÝ) NÁMĚT PROMYSLET SCÉNÁŘE (LITERÁRNÍ A OBRAZOVÝ)

NÁMĚT – promysli děj nějakého: příběhu, dokumentu, reklamního klipu, naučného videa o místě kde žiješ o zajímavých lidech a přírodě, kritického pohledu na současnost … ZDE popiš : Děj - Z čeho čerpáš: Co je cílem tohoto díla: Promysli možnosti sponzoringu:

NÁMĚT: VOLNÝ ČAS DEVÁŤÁKŮ DĚJ A ZÁPLETKA: CHLAPCI SI HRAJÍ NA SCHVÁVANOU A POTOM JEDEN DOSTAL NÁPAD …..

SCÉNÁŘE: literární/obrazový - zde nahrubo rozpracuj námět a děj do jednotlivých scén. Scénou rozuměj krátký (cca minutový) ucelený děj se začátkem – průběhem a koncem kdy je sdělena nějaká myšlenka. (neboli-kde, co a s kým se bude točit včetně časových nároků)

SCÉNÁŘE: literární/obrazový Zde to nahrubo rozepiš :-) 1. scéna: 2. scéna: 3. scéna: 4. scéna: 5. scéna:

LITERÁRNÍ SCÉNÁŘ – zde rozepiš texty a dialogy jednotlivých postav a komentáře

scéna: 2. scéna: 3. scéna: 4. scéna: 5. scéna:

OBRAZOVÝ SCÉNÁŘ – zde popiš jednotlivé scény v jakých prostředích je chceš fotit nebo točit 1. scéna: 2. scéna: 3. scéna:

TECHNICKÝ SCÉNAŘ - zde rozepiš technické prostředky potřebné k natáčení jednotlivých scén (kamery,světla,zvuk,prostředí…) PROSTŘEDKY: Kamera: miniDV Microfon: externí Prostředí: kulisy

ČASOVÝ SCÉNÁŘ – odhadni časovou nářočnost natáčení scén 1. scéna: 2. scéna: 3. scéna: 4. scéna: 5. scéna:

PRODUKCE ZDE ZAČÍNÁ KONKRETNÍ ČINNOST NATÁČENÍ,ZŘIZOVÁNÍ, ZABEZPEČENÍ POSTAV(HERCI,REŽIE, KOMENTÁTOR, DOPRAVA ATD.)

NATÁČENÍ V INTERIERECH Konkrétní popis natáčené scény (kde,s kým,kdy…) 1. scéna: 2. scéna: 3. scéna: 4. scéna: 5. scéna:

NATÁČENÍ V EXTERIERECH Konkrétní popis natáčené scény (kde,s kým,kdy…) 1. scéna: 2. scéna: 3. scéna: 4. scéna: 5. scéna:

POSTPRODUKCE – zde se provádí hrubý střih, pořizování zvukových stop, jemný střih, komentáře, … Režie: efekty: Animace:

PREZENTACE A DISTRIBUCE

Zde rozepiš jakým způsobem budeš své digitální dílo publikovat na veřejnosti , kdo kde a za jakých podmínek jej může promítat, kopírovat …