Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pojem FUNKCE v matematice
Advertisements

Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Limita posloupnosti (Orientační test )
Kompozice v umění Kompozice v umění.
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
Funkce Vlastnosti funkcí.
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_106.
Geometrická posloupnost (3.část)
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_94.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_114.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_743.
Limita posloupnosti (3.část)
Exponenciální funkce Körtvelyová Adéla G8..
Exponenciální a logaritmické funkce a rovnice
Proseminář z matematiky pro fyziky
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (3.část)
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VLASTNOSTI FUNKCÍ Příklady.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
LINEÁRNÍ FUNKCE.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.
Funkce lineární kvadratická nepřímá úměrnost exponenciální
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_108.
Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (2.část)
Posloupnosti a jejich vlastnosti (4.část)
vlastnosti lineární funkce
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Logaritmické funkce Michal Vlček T4.C.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B07 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Limita posloupnosti (2.část) VY_32_INOVACE_
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Číselné posloupnosti.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Geometrická posloupnost (1.část)
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Geometrická posloupnost (2.část)
VY_32_INOVACE_22-01 Posloupnosti.
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Aritmetická posloupnost
Možnosti využití stavebnice v matematických disciplínách posloupnosti, kombinatorika, pravděpodobnost a analytická geometrie v prostoru Autorem materiálu.
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Graf a vlastnosti funkce
Aritmetická posloupnost jednoduché příklady
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Transkript prezentace:

Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu máte maximálně 30 sekund. Autor testu: RNDr. Ivana Janů

1.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = 2, lze říci, že je (A)konstantní. (B)rostoucí, omezená pouze shora. (C)rostoucí, omezená pouze zdola. (D)rostoucí, omezená. (E)zvláštní případ exponenciální funkce.

2.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = – 2, q = – 2, lze říci, že (A)je klesající, omezená pouze zdola. (B)je rostoucí, omezená pouze shora. (C)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (D)není rostoucí ani klesající, je omezená. (E)je konstantní.

3.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = – 2, q = – 1, lze říci, že (A)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (B)není rostoucí ani klesající, je omezená. (C)je konstantní. (D)je klesající, omezená pouze shora. (E)není rostoucí ani klesající, je omezená pouze zdola.

4.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = ½, lze říci, že je (A)rostoucí, omezená pouze shora. (B)klesající, omezená pouze zdola. (C)klesající, omezená pouze shora. (D)klesající, omezená. (E)zvláštní případ exponenciální funkce.

5.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = – ½, lze říci, že (A)je klesající, omezená pouze zdola. (B)je rostoucí, omezená pouze shora. (C)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (D)není rostoucí ani klesající, je omezená. (E)je zvláštní případ exponenciální funkce. Konec testu

Správné odpovědi orientačního testu

1.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = 2, lze říci, že je (A)konstantní. (B)rostoucí, omezená pouze shora. (C)rostoucí, omezená pouze zdola. (D)rostoucí, omezená. (E)zvláštní případ exponenciální funkce.

2.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = – 2, q = – 2, lze říci, že (A)je klesající, omezená pouze zdola. (B)je rostoucí, omezená pouze shora. (C)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (D)není rostoucí ani klesající, je omezená. (E)je konstantní.

3.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = – 2, q = – 1, lze říci, že (A)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (B)není rostoucí ani klesající, je omezená. (C)je konstantní. (D)je klesající, omezená pouze shora. (E)není rostoucí ani klesající, je omezená pouze zdola.

4.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = ½, lze říci, že je (A)rostoucí, omezená pouze shora. (B)klesající, omezená pouze zdola. (C)klesající, omezená pouze shora. (D)klesající, omezená. (E)zvláštní případ exponenciální funkce.

5.O geometrické posloupnosti, v níž je a 1 = 2, q = – ½, lze říci, že (A)je klesající, omezená pouze zdola. (B)je rostoucí, omezená pouze shora. (C)není rostoucí ani klesající, není omezená zdola ani shora. (D)není rostoucí ani klesající, je omezená. (E)je zvláštní případ exponenciální funkce. Konec testu