Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Projekt: Test www stránek České spořitelny Gresham&Clark, s.r.o / nám. 14. ř íjna 2, Praha 5 / VÝSTUPY TESTU modelová případová studie.
1 PaySec pro neziskové organizace. 2 Co je PaySec  Internetový platební systém  Založený na předplacené peněžence  Otevřený klientům všech bank.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Vstupní analýza Vilém Čekajle
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Mobilní display kampaně
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Internet – vyhledávání leteckého spojení VY_32_INOVACE_05 Sada.
školení internetového vyhledávače
Jan Kolář, Ph.D. propagace a popularizace vědy Internetové stránky pro veřejnost: jak na ně ve výzkumných institucích? zkušenosti z Ústavu experimentální.
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA … DreamSpark
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Manažerská informatika 1 - 4MSDN AASnímek 1 Manažerská informatika MSDN AA doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Ing. Markéta.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Zadání samostatné práce SP1 Základy HTML. CÍL Ověřit znalosti použití základních HTML construkcí –Základní kostra –Kódování češtiny –Nastavení pozadí.
Zvyšte konverze vašeho webu |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
ISSS, Jaroslav Winter BMI sdružení Veřejně přístupný Internet ano, nebo ne?
Kdy nakoupit a kdy prodat? Časovat či nečasovat investice? Ing. Martin Viktora ředitel úseku podpory prodeje Investiční společnost.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní služby Internetu
1 Citace informačních zdrojů PhDr. Zuzana Hájková Jihočeská vědecká knihovna České Budějovice Logo vaší společno sti vložíte na snímek tak, že V nabídce.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
MS Internet Explorer Prohlížeč – zobrazuje www stránky Obsahuje:
Označení DUM 13 _ 17 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Objednávka v restauraci
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
Shopping II By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
IBM Global Services Ing. Stanislav Bíža, Senior IT Architect, CISA © 2005 IBM Corporation Rizika napadení webových aplikací Konference ISSS 2005 Title.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
Školení internetového vyhledávače
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Víte proč?.
 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.
Návrh a realizace informačního a rezervačního systému pro společnost DecStore Diplomová práce Autor: Bc. Martin Procházka Vedoucí práce: Ing. Pavel Haluza,
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Uživatelské testování webu – teorie a praxe
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.

Na začátku je vždy nadšení …

Kde začít? Začněte ověřovat změny, které na webu navrhujete.

Kde jsou nízké konverzní poměry? Stránky s velkou návštěvností a malým konverzním poměrem mají obrovský potenciál. Zvyšování konverzního poměru na dobře konvertujících stránkách bývá účinný quick win. Kde je největší bounce rate? Kde uživatelé opouštějí web? Udržte pozornost uživatelů tím, že jim ukážete relevantní obsah a nabídky. Jak se návštěvníkům daří dokončit objednávku? Když už se uživatel dostal k objednávce. Zjišťujte, kde a proč předčasně skončí. Zjednodušování stránek blízkých konverzi může mít významný efekt. Které klíčové skupiny uživatelů jsou podstatné? Významné zdroje návštěvnosti. Zvyšte výkon návštěvnosti z ů, bannerů a vyhledávání díky jejich odlišení v testech. Které stránky mají velkou návštěvnost? Stránky s velkou návštěvností mají potenciál. Umožní rychlé testy. Větší potenciál pro zvýšení příjmů. Jaké jsou zdroje příjmů? Umožňjeme uživatelům najít služby, které prodáváme? Zlepšujte kvalitu návštěvnosti klíčových stránek.

Titulní stránka Stránky kategorií Detail produktu Vložení produktu do košíku Dokončení obj.

Stanovte si jasný cíl, proč to děláte… Zvýšit obrat/zisk společnosti

Výnosy Fáze redesignu Náklady Po spuštěníTestování a iterace

Fáze analýzy Náklady Testování a iterace Výnosy

Spočítejte si přínos na

A pak se stačí pustit do vylešovaní slabých míst …

PotenciálZásahNasazeníCELKEM Homepage Řazení kategorií v rozcestníku6797,3 Vstupní stránky Různé textace nadpisů710 9,0 Kategorie Promování slev10999,3 Různé řazení produktů59108,0 Detail produktu Textace tlačítka do košíku86108,0 Košík a objednávka Spuštění cross-selu v košíku9566,7 Kontaktní údaje7586,7

Vysvětlení A/B testu

?

Rada na závěr

“Run when you can, walk if you have to, crawl if you must; just never give up.” Dean Karnazes

Přeji mnoho úspěšných výsledků! Kontakt:

Použité obrázky v prezentaci Slide 2: for-you/ for-you/ Slide 3: Slide 7: nákup na Slide 9: nákup na Slide 21: Marathoners-Should-Avoid.htmhttp://running.about.com/od/distancerunningtips/tp/13-Mistakes-Half- Marathoners-Should-Avoid.htm