Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Na začátku je vždy nadšení …
Kde začít? Začněte ověřovat změny, které na webu navrhujete.
Kde jsou nízké konverzní poměry? Stránky s velkou návštěvností a malým konverzním poměrem mají obrovský potenciál. Zvyšování konverzního poměru na dobře konvertujících stránkách bývá účinný quick win. Kde je největší bounce rate? Kde uživatelé opouštějí web? Udržte pozornost uživatelů tím, že jim ukážete relevantní obsah a nabídky. Jak se návštěvníkům daří dokončit objednávku? Když už se uživatel dostal k objednávce. Zjišťujte, kde a proč předčasně skončí. Zjednodušování stránek blízkých konverzi může mít významný efekt. Které klíčové skupiny uživatelů jsou podstatné? Významné zdroje návštěvnosti. Zvyšte výkon návštěvnosti z ů, bannerů a vyhledávání díky jejich odlišení v testech. Které stránky mají velkou návštěvnost? Stránky s velkou návštěvností mají potenciál. Umožní rychlé testy. Větší potenciál pro zvýšení příjmů. Jaké jsou zdroje příjmů? Umožňjeme uživatelům najít služby, které prodáváme? Zlepšujte kvalitu návštěvnosti klíčových stránek.
Titulní stránka Stránky kategorií Detail produktu Vložení produktu do košíku Dokončení obj.
Stanovte si jasný cíl, proč to děláte… Zvýšit obrat/zisk společnosti
Výnosy Fáze redesignu Náklady Po spuštěníTestování a iterace
Fáze analýzy Náklady Testování a iterace Výnosy
Spočítejte si přínos na
A pak se stačí pustit do vylešovaní slabých míst …
PotenciálZásahNasazeníCELKEM Homepage Řazení kategorií v rozcestníku6797,3 Vstupní stránky Různé textace nadpisů710 9,0 Kategorie Promování slev10999,3 Různé řazení produktů59108,0 Detail produktu Textace tlačítka do košíku86108,0 Košík a objednávka Spuštění cross-selu v košíku9566,7 Kontaktní údaje7586,7
Vysvětlení A/B testu
?
Rada na závěr
“Run when you can, walk if you have to, crawl if you must; just never give up.” Dean Karnazes
Přeji mnoho úspěšných výsledků! Kontakt:
Použité obrázky v prezentaci Slide 2: for-you/ for-you/ Slide 3: Slide 7: nákup na Slide 9: nákup na Slide 21: Marathoners-Should-Avoid.htmhttp://running.about.com/od/distancerunningtips/tp/13-Mistakes-Half- Marathoners-Should-Avoid.htm