Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
Příštích deset let bude charakterizováno rozvojem technologie i programového obsahu televizního vysílání a s tím souvisejících nových služeb. Nové technologie.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
Přednosti a úskalí IPTV Jiří Peterka IPTV over ….. STB IPTV set-top box IPTV Internet xDSL nebo FTTx IPTV over xDSL (ADSL, ADSL2+) over FTTX.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Digitalizace: Jsme na straně diváků Jan Lamser, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu a přímé bankovnictví 17. května.
Blok I: Zapínáme digitál, vypínáme analog moderuje: Jan Potůček.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Digitalizaci se neubráníme, ale kde je psáno, že to musí být zrovna DVB-T? DIGImedia 2007 Kavčí hory 17. května 2007.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Jan Majer UČO: Využití informačních technologií Vznik elektronického bankovnictví Vývoj elektronického bankovnictví Charakteristika elektronického.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Televizní vysílání v České republice
Kam kráčí české bezdrátové sítě Sušice 2011 Marek Bako- vedoucí velkoobchodu Daniel Nalevajko- manažer rozvoje Jiří Vaja – vedoucí velkoobchodních služeb.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Teorie statků Ekonomický statek – zboží nebo služba soukromého nebo veřejného charakteru.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Televize 8. ročník.
Tato prezentace byla vytvořena
Televizory nové generace: od HDTV k internetu a 3D VIII. kulatý stůl DigiZone.cz Tereza Šimečková – Předsedkyně představenstva David Satranský – Ředitel.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Strategie rozvoje pozemního televizního vysílání 1. prosince 2015 Konference Asociace regionálních a lokálních televizí Marcel Procházka Ředitel regulace.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_15_televize TEMA:Multimédia a grafika.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Budoucnost DTT: DVB-T2 a konkurence RNDr. Radim Pařízek
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Zpráva o globální konkurenceschopnosti Doc. Ing. Josef Taušer, Ph.D.
Informace k realizaci procesu přechodu na digitální vysílání
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Tržní mechanismus. Tržní mechanismus Tržní rovnováha.
Vítejte na marketingu.
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Aktuální témata autorského práva
Důsledky oborově nerovnoměrné vzdělanostní expanze pro návratnost vzdělání na trhu práce Tomáš Doseděl, Tomáš Katrňák
Změny v rámci digitálního vysílání kabelové televize DVB-C
Transkript prezentace:

Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008

2 Důsledky digitalizace  Pro diváka  Nutnost přizpůsobit vybavení domácnosti  Odměnou je kontinuita příjmu TV signálu a širší nabídka TV programů, možnost příjmu kvalitnějšího signálu - HDTV  Za příplatek i vyšší funkcionalita televize  Pokud ji poskytnou i vysílatelé  Pokud vznikne životaschopný obchodní model  Např. sázení, T-banking, T-shopping, apod.

3 Důsledky digitalizace  Pro vysílatele  Technologická a kvalitativní změna vysílání  Rozšíření tržního prostředí se všemi důsledky  Stimul pro jiné formy distribuce TV signálu (kabel, satelit, IPTV)  Tvrdší konkurenční prostředí, tlaky na profitabilitu  Konvergence médií vs. paralelní příjem informací

4 Důsledky digitalizace  Pro reklamního zadavatele  Nové prostředí – více možností – více nároků na plánování  Nejistota prognózy vývoje trhu  Nutnost práce s větším počtem cílových skupin  Potřebná připravenost klientů na to, aby mohli využít nových technologických možností

5 Důsledky digitalizace  Pro TV Nova  Rozšíření působnosti – TV, tematické kanály, internet  Nastavení nových obchodních modelů  Přizpůsobení potřebám reklamního trhu a zadavatelů  Technologická připravenost