PG group a.s. © 2013 + dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

, , Nabídka investiční spolupráce.
Značka výrobku Značka se skládá:
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Věrnostní program.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
SAPELI KAMPAŇ 2014 „KVALITA NENÍ JEN NA OKO“
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Nové funkce v novém Skliku
úvod pojetí a obsah marketingu
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Marketing finančních služeb 2.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÝ MIX.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Deregulace nájemného v bytech RPG Deregulace nájemného v bytech RPG.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
 Záměr napomoci úřadům na cestě za kvalitou  Propagace modelu CAF  Zjednodušení – zpříjemnění – zavádění modelu CAF  Předání dlouholetých zkušeností.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
KOMPLEXNÍ ENERGETICKÁ ŘEŠENÍ PRO VŠECHNY
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
25 / 1 / 2011.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MARKETING Přednáška P
Projekty MARSL.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Atraktivní zaměstnavatel
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

PG group a.s. © dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor pro realizaci kampaně (levnější média – internet, outdoor) + příprava na stavební sezonu + vysoká míra znalosti značky + široká síť OP - ekonomická situace některých CS v povánočním období - kampaně konkurence Solodoor, CAG s překryvem do roku nepředvídatelnost dopadu intervence ČNB - nízká míra motivace a argumentační vybavenost OP - předpokládaný 12% pokles realizace novostaveb POPIS SITUACE

PG group a.s. © 2013 DEFINOVANÉ CÍLE -zvýšit prodej (oživení poptávky) u vybraných produktů, zejména u OKZ -zvýšit odbyt CPL (ve výprodeji) -využít potenciálu provedení Karton, která doposud nebyla komunikována -orientovat se na solventní CS -naplnění výroby optimálně rozložit do jednotlivých měsíců -oslovit a aktivovat skupinu „vyčkávajících“, především zákazníky uvažující či realizující rekonstrukci

DEFINOVANÉ CÍLE ‐vzhledem k obecnému méně pozitivnímu postoji k procesu „rekonstrukce“ jinými výrazy vyjádřit tento termín ‐dostatečně motivovat zákazníky atraktivním mechanismem výhod ‐více zapojit OP do marketingové podpory a s dostatečným předstihem je motivovat ‐v rámci regionální podpory se více zaměřit na panelové domy se systémem OKZ ‐využít potenciálu nových webových stránek PG group a.s. © 2013

SAPELI NABÍZÍ UNIKÁTNÍ A VÝHODNÉ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO PG group a.s. © 2013 MOTIVACE (Co si má zákazník odnést?)

PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Balíčková motivace Cíl: Nabídnout zákaznická řešení vybraným CS s důrazem na téma kampaně. Pro všechny skupiny navrhujeme společný základní obsah + odvoz a likvidace starých dveří zdarma + nákup na splátky bez navýšení (u vybraných OP). Ke zvážení je také využití portálů SAPELI bonus. Další návrhy – „pro prvních klik zdarma“,... 1.Balíček „Panelák“ a.pro CS uvažující o rekonstrukci panelového bytu s OKZ b.sleva CPL 2.Balíček „Rodina“ a.zákaznické řešení na míru pro rekonstrukce domu nebo bytu a novostavby s využitím parametrů speciálních vlastností b.kup x dveří + alespoň 1 ks se speciálními vlastnostmi pro nárok na slevu + sleva na CPL c.konkurenční výhoda SAPELI!

PG group a.s. © 2013 MOTIVACE 3.Balíček „Designer“ a.prozatím nevyužitý potenciál – odborná veřejnost pozitivně přijímá b.CS jsou studenti/mladí/kreativci c.při nákupu těchto dveří – vždy sleva na tapetu nebo sleva na Primalex d.sleva nemusí být příliš vysoká, případně nemusí být vůbec, cena je velmi nízká, ne-li nejnižší z portfolia 4.Balíček „Rezidence“ a.v CS jsou movitější zákazníci, kteří mají zájem o dražší dveře b.slevy nejsou motivací, spíše kvalita služby a zákaznický servis c.při dosažení x objemu – instalace zdarma d.při potenciálu x objemu – poradenství designéra v místě realizace e.pouze u vybraných OP (SC + VIP)

PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Slevová matice Pro každý balíček vytvoříme slevovou matici. Cílem je snaha rozložit objednávky do období 3 měsíců (kampaně) a rovnoměrně naplnit výrobu. Počet dveří pro nárok na slevu a více dveří Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 20 % na zárubeň a klika zdarma Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 50 % na zárubeň a klika zdarma 30 % na zárubeň a klika zdarma Výše slevy do % na zárubeň a klika zdarma 50 % na zárubeň a klika zdarma

PG group a.s. © 2013 MOTIVACE „Zůstaňte s námi v kontaktu“ Abychom v letech následujících po koupi dveří u SAPELI zůstali se zákazníky ve spojení a stále se jim připomínali, zahájíme tento zákaznický program. Zkrátíme tím dobu mezi pořízením a další výměnou, která je dle výzkumu 10 let. Zároveň budeme vytvářet databázi klientů, kterou můžeme oslovovat, např. newsletterem. Databáze může být podkladem pro případný věrnostní program SAPELI. Motivací pro předání kontaktu bude prodloužení záruky z 2 let na 5. Registrace proběhne pouze přes web. Identifikačním číslem pro zákazníka bude číslo objednávky. Dále od něj budeme chtít, kromě kontaktních údajů, hodnocení vlastního nákupu – spokojenost, nespokojenost s nabídkou, přístupem, ….

PG group a.s. © 2013 MOTIVACE Nákup na splátky 1.vytvoříme edukační kurz (distribuce elektronicky + podpoříme OM/OO) – důraz na sdělení benefitů vyplývajících z rozšíření platebních možností, také na jednoduchost, apod. 2.součástí tohoto procesu je také zpětná vazba, ideálně písemná dohoda o možnosti tuto platební možnost komunikovat na webu a dalších materiálech s nutností opět písemně odvolat 3.na webu dojde k rozšíření piktogramů a filtrace, pro snazší orientaci KZ

PG group a.s. © 2013 STRUČNÉ SHRNUTÍ 1. SPOLEČNOST / ZNAČKASAPELI, a.s. 2. PRODUKTDveře a zárubně vč. příslušenství (kliky, kování, sklo,..) všech modelových řad ve všech površích 3. TÉMAPRIMÁRNÍ KOMUNIKACE -zimní akční nabídka orientovaná na CS uvažující o rekonstrukci = výzva k realizaci SEKUNDÁRNÍ KOMUNIKACE = MOTIVACE -akční balíčky = řešení pro každého -splátky bez navýšení -odvoz a likvidace starých dveří zdarma 4. MÍSTO KONÁNÍČeská republika – celoplošný zásah v rámci definované CS Slovenská republika – podpora v místě prodeje 5. TERMÍNleden – ½ února 2014 – marketingová podpora SAPELI leden – březen 2014 – marketingová podpora OP 6. ROZPOČETCZ = 1,5 mil. Kč bez DPH SK = 0,5 mil. Kč bez DPH

NÁVRH KOMUNIKAČNÍHO MIXU PG group a.s. © 2013

KOMUNIKAČNÍ MIX

PG group a.s. © 2013 PŘEDBĚŽNÝ ROZPOČET

KREATIVNÍ ŘEŠENÍ GRAFICKÉ ŘEŠENÍ PG group a.s. © 2013

Kreativní řešení jsme stavěli na faktu, že rekonstrukce je vnímána spíše v negativním slova smyslu. Obecně se lidé ztotožňují se skutečností, že rekonstrukce je rozsáhlým a finančně nákladným procesem, často spojeným s většími zásahy a omezeními v interiéru. Úkolem kampaně je přesvědčit CS o jednoduchosti, rychlosti a čistotě výměny dveří od SAPELI. Základní myšlenkou kreativního řešení je sdělení, ze kterého jsou zřejmé výhody nákupu dveří od SAPELI v případě rekonstrukce. Druhý směrem, který se nám v komunikaci kampaně nabízí a který jsme použili, jsou akční balíčky šité na míru vybraným CS. Jejich vytvořením zajistíme rychlejší orientaci v produktové nabídce. V jednotlivých grafikách je snahou, aby bylo možné na první pohled rozpoznat produkt (dveře) a sdělení. Vizuální ztvárnění jsme po zkušenostech s úspěšnou zimní kampaní ladili do výraznějších barev. POZNÁMKA

KONCEPT „ZMĚŇTE DVEŘE BEZE STOP“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na headlinu jednoznačně zaměřeném na výměnu dveří. Společně s grafikou evokuje rychlou, čistou a bezproblémovou výměnu dveří.

PG group a.s. © 2013

KONCEPT „AKČNÍ BALÍČKY“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na vytvořených akčních balíčcích a jejich prezentaci směrem k CS.

PG group a.s. © 2013

KONCEPT „LEVOU ZADNÍ“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na obecně známém rčení, že „jde něco rychle a jednoduše“. Výběr samotných dveří v SAPELI takový je. Zároveň dáváme potenciálnímu zákazníkovi pocit, že si může vybrat dveře dle svého a nemusí se ničím omezovat.

PG group a.s. © 2013

KONCEPT „… TEN POCIT“ PG group a.s. © 2013 EXPLIKACE Koncepce postavená na vyvolání emoce nebo představy, jaké by to bylo, kdyby i potenciální zákazník mohl mít nové dveře. Chceme vyvolat potřebu nových dveří nebo aktivovat CS uvažující o výměně.

PG group a.s. © 2013

Děkujeme za vaší pozornost. PG group a.s. © 2010PG group a.s. © 2013