Závěrečné opakování pro 4.ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 3 Učivo – Obdélník, čtverec
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
13.1 Kružnice, kruh Co mají obrázky společného?
Závěrečné opakování Matematika 3.ročník.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_605_5TR_M Autor: Mgr.Iveta Grocholová.
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 7 Učivo – Konstrukční úloha
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Několikrát méně, nácvik.
Základní konstrukce Kolmice.
ROVINNÉ ÚTVARY OPAKOVÁNÍ Jana Kubíčková Anna Szymeczková Ročník: 4.
Užití Pythagorovy věty – 5. část
Užití Pythagorovy věty – 1. část
Konstrukce čtverce 5. ročník
Konstrukce obdélníku 5. ročník
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Kdo chce být milionářem ?
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
* Obsah kruhu Matematika – 8. ročník *
Únorové počítání.
Slovní úlohy I. Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
44.1 Písemné násobení jednociferným činitelem
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
19.1 Kružnice, kruh (průsečíky) - konstrukční úlohy
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Vzdělávací obor: Matematika
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Obvod (trojúhelník, obdélník, čtverec)
29.1 Úsečky- grafický součet, rozdíl a násobek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_465_Konstrukce obdélníku AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Kružnice Matematika, 5. ročník VY_32_INOVACE_082, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_617_5TR_M Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
10.1 Čtverec D C D C a D C Vrcholy čtverce A , B , C , D
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
Konstrukce čtverce 4. ročník
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Kosodélník 1. Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_37_M7_kosodelnik_1.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_CTVEREC Název materiálu: Čtverec
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Obdélník (známe-li délky jeho stran)
Základní konstrukce Kolmice.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
TÉMA: Geometrické konstrukce pomocí kružnic
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
TÉMA: Rýsování čtverce
Čtverec (známe-li délku jeho strany)
Transkript prezentace:

Závěrečné opakování pro 4.ročník

Anotace Cíl: procvičení probraného učiva Pomůcky: interaktivní tabule, pracovní listy Postup: žáci pracují v pracovních listech, samostatně si kontrolují na interaktivní tabuli

Vypočítej slovní úlohu Vypočítej slovní úlohu. Proveď zápis řešení, příkladu a odpovědi celou větou. Kolik aut se opravilo v prvních třech měsících roku, když v lednu bylo opraveno 135 aut, v únoru o 9 méně než v lednu a v březnu o 27 více než v únoru? 2. Vypočítej: 3.100 +5.10 = (3.100 +5).10 = 3.(100 +5.10) = 3.(100+5).10 =

3. Narýsuj: Čtverec ABCD : a=5cm Kružnici k: k = ( S, r = 35 mm)

4. Vypočítej: 225 023: 7 = 835 626 + 453 874 = 85: 6 = 136 712 : 4 = 1 794 803 – 508 723 = 37 878: 3 = 354 + 625 = 5. Zaokrouhli: Na desítky: 554 7028 56 Na stovky: 7 028 4 335

Zkontroluj si výsledky 1.Kolik aut se opravilo v prvních třech měsících roku, když v lednu bylo opraveno 135 aut, v únoru o 9 méně než v lednu a v březnu o 27 více než v únoru? Leden …… 135 Únor …… 135-9= 126 Březen .…... 126+27 = 153 Celkem opravili 414 aut. 2. Vypočítej: 3.100 +5.10 = 300+50= 350 (3.100 +5).10 = 305.10= 3 050 3.(100 +5.10) = 3.150 = 450 3.(100+5).10 = 3.105.10=315.10= 3150

1. narýsuj přímku a na ní úsečku AB = 4 cm 3. Rýsování Čtverec ABCD: 1. narýsuj přímku a na ní úsečku AB = 4 cm 2. pomocí pravítka s ryskou narýsuj kolmici z bodu B 3. narýsuj kolmici z bodu A 4. odměř 4 cm na kolmicích 5. spoj vrcholy CD

Kružnice k: Označ bod S Do kružítka vezmi poloměr r Kružítko zapíchni do středu s a opiš kružnici Pojmenuj + S k

4. Vypočítej: 225 023: 7 = 32 145(1) 835 626 + 453 874 = 1 289 500 85: 6 = 14 136 712 : 4 = 3 418 1 794 803 – 508 723 = 1 286 080 37 878: 3 = 12 626 354 + 625 = 979 5. Zaokrouhli: Na desítky: 554 550 7 028 7 030 56 60 Na stovky: 554 600 7 028 7 000 4 335 4 300

Vytvořila Mgr. J. Kuchařová Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Ročník: 4 Datum: 28.5.2012