GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM prezentace základních funkcí FUSION prezentace základních funkcí http://fusion.i-technologies.cz
Instalace v restauraci minimální PC v restauraci – KASA Standardní počítač PC Pokladní tiskárna Volitelně PDA, dot. LCD V prohlížeči internetu běží modul Číšník Zde běží APACHE server a databáze MySQL s daty V prohlížeči běží modul Administrátor PC v kuchyni – KUCHYNE Standardní počítač PC Dotykový display Volitelně tiskárna V prohlížeči internetu běží modul Kuchař
Instalace v restauraci – WINDOWS server Docházkový modul PC v restauraci – KASA Standardní počítač PC Pokladní tiskárna Volitelně PDA, dot. LCD V prohlížeči internetu běží modul Číšník PC v kuchyni – KUCHYNE Standardní počítač PC Dotykový display Volitelně tiskárna V prohlížeči internetu běží modul Kuchař PC kanceláři – OFFICE Standardní počítač PC Zde běží APACHE server a datáze MySQL s daty V prohlížeči běží modul Administrátor
Instalace v restauraci – LINUX server LINUX server – SERVER Standardní počítač PC Linux Zde běží APACHE server a datáze MySQL s daty SAMBA server, VoIP server s nahráváním, DHCP, DNS, SMTP Firewall, tři síťové karty, zrcadlené HDD VoIP – Wi-Fi zóny – kamerový systém – docházkový modul Internetový terminál banky – veřejný Internet PC v restauraci – KASA Standardní počítač PC Pokladní tiskárna Volitelně PDA, dot. LCD V prohlížeči internetu běží modul Číšník PC v kuchyni – KUCHYNE Standardní počítač PC Dotykový display Volitelně tiskárna V prohlížeči internetu běží modul Kuchař PC kanceláři – OFFICE Standardní počítač PC Zde běží APACHE server a datáze MySQL s daty V prohlížeči běží modul Administrátor
Vzdálený přístup INTERNET Vzdálené PC v prohlížeči připojen na IP adresu restaurace přes HTTP-HTTPs připojen do konzole Administrátor Restaurace připojena na pevnou IP běžící APACHE na 80/443 portu mapování na veřejnou IP
Fungování restaurace – úvodní nastavení Zavedení uživatelů a dodavatelů + nastavení PC Do systému se zadají dodavatelé restaurace a nakonfigurují užívatelé – administrátoři i číšníci Zavedení kategorií zboží a receptur Karty zboží a receptury se rozdělí na kategorie. Kategorie receptur se podrobněji nastaví – zobrazování na pokladně, slevy, oblíbené položky Zavedení ostatních číselníků Konfigurace karet zboží, konfigurace DPH a kurzů EUR, nastavení referenčních cen Konfigurace receptur Vytvoření receptur a nastavení parametrů – složení receptur, parametry, ceny, DPH, event. fotografií Nastavení restaurace a skladů Konfigurace stolů, plánků, nastavení číšnického systému, odtěžování receptur a povolených IP adres
Fungování restaurace – skladové hospodářství Nákup zboží - dodavatelé Objednávka u dodavatele – telefonická nebo písemná Příjem na restauraci Převzetí zboží od dodavatele, fyzická zboží kontrola proti dokladu – faktuře dodavatele Zaplacení faktury dodavateli, založení dokladu Naskladnění na centrální sklad Ve FUSIONu v položce sklady naskladnění zboží na základě dokladu dodavatele na kartu zboží Přesun na mezisklad V položce sklady vytvoření převodky pro přesun z Centrálního skladu na mezisklad Bar nebo Kuchyně Odtížení z meziskladu Odtížení z meziskladu jednou z těchto variant : Na základě receptury prodejem přes pokladnu Vyskladňovacím dokladem – administrátorem Přesunem zboží na jiný mezisklad
Fungování restaurace – číšnické směny Zahájení číšnické směny Přihlášení k číšnickému terminálu a otevření nové směny Prodej přes pokladnu Probíhá prodej jídel/nápojů přes pokladnu a tyto prodeje jsou ukládány. Zboží není z meziskladů odtěžováno, jen obsluha baru vidí pro přehlednost odtížení zboží z jejich skladu. Uzavření směny Obsluha potvrdí výkaz hotovosti v CZK a EUR, volitelně potvrdí že stav skladu souhlasí. Tím je směna uzavřena, jsou vygenerovány všechny statistiky a zároveň v závislosti na nastavení systému je odtíženo zboží z meziskladů.
Fungování restaurace – inventarizace zásob Ukončení směny a odtížení surovin z meziskladů Všechny číšnické směny musí být uzavřeny a zboží musí být odtíženo z meziskladů. Tisk inventarizačních sestav Ze systému FUSION se vytisknou inventurní sestavy na jednotlivé sklady – zahrnují všechno zboží, které na daném skladu v historii zaznamenalo pohyb. Fyzická inventura Celý sklad a kuchyně se projdou od začátku do konce a stavy zboží se sepíšou na inventarizační systavy a sumarizují se. Zadání inventury do systému FUSION Sumarizované součty se zadají do systému a tvoří zároveň nové stavy skladů. Vyhodnocení inventury Systém vyhodnotí rozdíly mezi zjištěnými stavy a předpokládanými stavy a vygeneruje sestavu mank/přebytků na skladech a to jak v množství, tak v penězích.