Projekt na podporu malých a středních podnikatelů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.,. Vznik zákona •Na tento zákon jsme všichni čekali víc jak 10 let •Přináší veliké změny do sociální práce.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Firma a jejich cíle.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Sektorové dohody Ing. Zdeněk Liška generální ředitel Svazu průmyslu a dopravy České republiky.
Odbor veřejné správy a eGovernmentu v roce 2013
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
1 OD PROJEKTOVÉHO ZÁMĚRU KE KVALITNĚ PŘIPRAVENÉ AKCI 3 témata a) Přehled požadavků financující instituce b) Fáze přípravy akce c) Kritéria úspěšnosti akce.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Předpokládaná funkčnost trhu s elektřinou v roce 2005 Ing. Miroslav Marvan Asociace energetických manažerů Praha 14. dubna 2004.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Zdravé MAS = aktivní a vzdělaný venkov Ing. Marta Krejčíčková, MAS Rozkvět zahrady jižních Čech Ing. Václav Kolář, MAS Blanský les – Netolicko, o.p.s.
květen 2016 Jak na odměňování dle výkonu? Pavel Jirůtka
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Čím chci být, až vyrostu Jonáš Dej.
Jak na odměňování dle výkonu?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Cíle, vize a obsah projektu PPUČ
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
kvalitní zákaznický servis
Intenzivní podpora škol
Transkript prezentace:

Projekt na podporu malých a středních podnikatelů Singulis je zejména nekopírovatelnou konkurenční výhodou. Singulis je projekt na podporu malých a středních podnikatelů. Je pro ty, kteří nechtějí jenom sedět a čekat, co se stane. Singulis je projekt, který si vymysleli sami podnikatelé, vyzkoušeli ho a funguje. Singulis znamená konec neefektivních výdajů za nesmyslné slevy a za reklamu bez prokazatelných přínosů. Simgulis je uvědomění si, že spojení nám umožní přežít a profitovat.

Obsah Start aneb jak a proč projekt vznikl Přínosy Noví zákazníci, zvýšení tržeb Fixace stávajících zákazníků, spolupráce Efektivní propagace, podpůrné programy Konkurenční výhoda Závěr aneb nezaspěte

Start Tento projekt nastartovalo několik českých podnikatelů, kteří se nechtěli se smířit s neefektivním vyhazováním peněz, ani se slevovým šílenstvím, apod. Rozhodli pro svou prosperitu něco udělat. Nejprve princip vyzkoušeli sami ve svých obchodech. Pak vymysleli obchodní model, aby se tato metoda dala použít v širším měřítku. Po dvou letech spatřil světlo světa projekt, který zefektivnil jejich fungování. Nastavili systém tak, že je pro obchodníky přijatelný, efektivní a prokazatelně přínosný. Pilotní projekt ukázal, že byla zvolena správná cesta. Nyní je projekt již nastartován v desítkách měst v ČR a jde na Slovensko. Díky komunikaci s participujícími obchodníky se projekt dále modeluje a optimalizuje.

Nový zákazníci Zvýšení tržeb Každý by rád zvyšoval počet svých zákazníků. Náš systém „sdílení“ zákazníků se v praxi osvědčil a je vidět, že když je správně nastavená motivace a dodržují se nastavená pravidla je to velmi přínosné pro všechny zapojené obchodníky v regionu. Systém je jednoduchý, velmi efektivní a motivující. Zvýšení tržeb Je logické, že následným efektem po získání nových zákazníků je také zvýšení tržeb našich obchodních partnerů.

Fixace stávajících zákazníků Každý obchodník si chce udržet stávající zákazníky. Motivujte je k dalšímu nákupu ve Vašem obchodě. Dnes již víme, že slevy, „dárečky“ či „puntíky“, dokonce i vlastní věrnostní systémy jsou překonané a neefektivní ... jsou však i další možnosti a ta naše ... ... je vyzkoušená a funguje. Spolupráce obchodníků Obchodníci velice rychle pochopili, že jejich vzájemná spolupráce v regionu přináší nové podněty, nápady a jejich realizací si mohou zajistit vyšší prosperitu. Dnes již sami organizují setkávání obchodníků v regionu a společně plánují další aktivity pro zvyšování jejich obratů.

Další podpůrné programy Efektivní propagace Naši obchodníci si ve svých obchodech sami ověřili jak neefektivní je pro ně standardní typ reklamy - žádné prokazatelné výsledky, bez měřitelných přínosů, většinou nepřiměřeně drahá... Někteří naši obchodníci vynechali standardní reklamu a o výsledky se s námi podělili. Výsledky byly velmi zajímavé, ale také alarmující. Rozhodli se tedy věnovat tyto prostředky na propagaci, která přináší jasné, měřitelné přínosy. Další podpůrné programy levnější platební terminály levnější pronájmy prostor levnější dodávky zboží ... a spousta dalších nápadů „našich“ obchodníků, které společně realizujeme

Konkurenční výhoda To nejlepší nakonec. Existuje něco co by Vaše konkurence neokopírovala? Stále přemýšlíte co udělat, co by Váš obchod nebo provozovnu udělalo atraktivnější pro zákazníky a hlavně, aby to ostatní zase neokopírovali. Už nemusíte dále přemýšlet ! Zapojte se do našeho projektu ! Počet obchodníků v projektu je omezen. Je tedy třeba se VČAS rozhodnout.

Kontaktujte nás Díky jasně stanovené kapacitě Už Jan Žižka říkal: „V jednotě je síla.“ Sjednoťme se, podpořme se a profitujme. Připojte se k nám, ukážeme Vám jak. Kapacita projektu je omezená. Díky jasně stanovené kapacitě a pravidlům je právě náš projekt opravdovou konkurenční výhodou.