Propagace a reklama na facebooku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
- On-line práce v NZDM - Projekt SWOL od ČAS
Advertisements

Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Marketingová komunikace v kultuře
Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
JEDI KNIGHT ™ JEDI ACADEMY ™ FAST & EASY ™ Licencováno na LucasArts 2003.FAST & EASY je obchodní známka uživatele Rodian.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
MARKETINGOVÝ MIX.
Zálohování fotografií
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
8. Marketing.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Sociální sítě v našem životě Umíte používat Facebook?
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
FB – dobrá praxe Podněty a inspirace z MZK (poděkování Jaroslavě Dvořákové) a Jablonného v Podj. (poděkování Daně Zpěvákové) a dalších knihoven.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Kyberšikana Denisa Opatrná ČJL+AJ. Centrum pro rodiče a děti Google  Je dostupné na
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Analýza nových forem marketingu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jak na PR (absolutní základ)
RESORT LUHAČOVICE.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
PROČ JSEM SI VYBRAL … Za týden to bude jeden rok od doby, kdy jsem se zaregistroval na facebook.Důvod proč jsem se na něj zaregristroval je takový: používám.
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přehled o esperantu v českých médiích
Městská knihovna jevišovice
Piktogram reklama logo
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Propagace a reklama na facebooku Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Co jsou to online sociální sítě? Propagace a reklama na facebooku Co jsou to online sociální sítě? Vzájemně propojované profily uživatelů. Virtuální prostor, kde spolu lidé komunikují. Obsah vytváří sami návštěvníci. Všichni komunikují se všemi … a kde je anonymita? Výhody – Rychlost - Interakce Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Proč jsou lidé na sociálních sítích? Propagace a reklama na facebooku Proč jsou lidé na sociálních sítích? Protože lidi zajímá to, co dělají ostatní. Budování vztahů s přáteli, klienty… Protože lidé mají rádi drby. Lidé se chtějí bavit = úspěch. Protože lidi mají zájem o názory ostatních. Sledují diskuze, komentáře… Protože lidé hledají inspiraci. Sledují tipy, rady, články… Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Kdo je moje cílová skupina? Propagace a reklama na facebooku Co musím vědět? Kdo je moje cílová skupina? Proč mě někdo sleduje a stane se mým fanouškem? Kvůli obsahu…? Přečetl bych si sám to, co jsem napsal? Co je důležitější? Více like, více přístupů, více fanoušků? FB tvoří lidi pro lidi Srozumitelnost, komunikace, pocit sounáležitosti. Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Hlavní členění Hlavní stránka Profil Účet Zprávy Události Reklamy Chat Propagace a reklama na facebooku Hlavní členění Hlavní stránka Profil Účet Zprávy Události Reklamy Chat Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Stránka je vhodná především k propojení fanoušků s oblíbenou Propagace a reklama na facebooku Stránky na facebooku Stránka je vhodná především k propojení fanoušků s oblíbenou Značkou či produktem Webem Osobností Stránky lze pravidelně aktualizovat a novinky se objevují na hlavní straně fanoušků stránky. Fanoušci nemusí přátelé administrátora. Statistiky přístupů a chování fanoušků. Nevýhoda – nemůžete psát lidem zprávy! Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

COVER: 851x315 px. MINI: 160x160 px. Propagace a reklama na facebooku Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

IMAGES: 404x404 px. Propagace a reklama na facebooku Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Co může být na úvodní fotografii? Produkty Vaši klienti a zákazníci Propagace a reklama na facebooku Co může být na úvodní fotografii? Produkty Vaši klienti a zákazníci Slogan Společnost, zaměstnanci Pohled do zákulisí Nabídky na akce, služby Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Pište tak, aby na ně lidé mohli reagovat. Propagace a reklama na facebooku Jak psát příspěvky? Pište tak, aby na ně lidé mohli reagovat. Více komentářů a „Líbí se mi“, posune příspěvek nahoru a uvidí jej více fanoušků. Zábava! Frekvence? Jednou – dvakrát Cca po čtyřech hodinách Dejte lidem důvod, proč se mají stát vašim fanouškem Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Kvalitní obsah – fanoušci přijdou sami. Virální marketing Emaily Propagace a reklama na facebooku Jak získám fanoušky? Kvalitní obsah – fanoušci přijdou sami. Virální marketing Emaily Offline marketing Placená reklama Proč mám málo fanoušků? Nemám kvalitní obsah. Stránka je nová. Nejsem aktivní Cílová skupina je příliš mladá Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Přesné zacílení, parametry, filtry Velikost 100x72 pixelů, 90 znaků Propagace a reklama na facebooku Reklama na facebooku Cenově dostupná Přesné zacílení, parametry, filtry Velikost 100x72 pixelů, 90 znaků Kvalitní fotografie/logo Text musí oslovit a přitáhnout pozornost Pro tvorbu je možné použít Power Editor Pozor na omezení! Nemůžete fanoušky vyzývat k tomu, aby sdíleli váš obsah! Střední škola Kostka, s.r.o. | Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz

Děkuji za pozornost Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada | cada.libor@kostka-skola.cz