 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Brazílie a příležitosti v cestovním ruchu
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Výukově poznávací zájezd do Španělska
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
1 Podpora ČEB českým exportérům při vývozu mimo Evropskou unii Seminář Export mimo Evropskou unii, jak na to? Brno, Výstaviště BVV 16. září 2009.
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Cestovní kancelář Czech tour. Historie zámku Zámecká prohlídka O cestovní agentuře DopravaFotogalerie Informace o zájezdu.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Služby letecké dopravy
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Vedoucí projektu Ing. Eva Žurmanová Ing. Petra Skolilová
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
CK – činnosti touroperátora
Česká centrála cestovního ruchu
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Fondy kolektivního investování Zdroj investic pro nemovitostní trh? Lukáš Vácha.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Služby letecké dopravy
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Destinační management TO Jeseníky-východ
S námi si konečně odpočinete…
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Věrnostní klub - ČEDOK.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Obchodní činnost v pojišťovně.
Řešení dodavatelských vztahů při dodávkách zemního plynu Jaroslav Horych 1.vicepresident; národní prodej VEMEX s.r.o. AEM,
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_18.
1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
„Jsme rovnocenní partneři“
Kalkulace ceny zájezdu
Trasování a sestavení programu zájezdu
Povinnosti průvodce CR při vzniku mimořádných situací
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Pomáháme vaší firmě inovovat a růst
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
V hotelnictví a cestovním ruchu
Transkript prezentace:

 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy

Výběr a plánování zájezdů:  Řecký majitel  Kontakty  Prověřování  Nízké ceny  Slevový program  Ankety spokojenosti (jak se klient dozvěděl o CK, ubytovací služby, poloha destinace, výlety, služby delegáta) = vyhodnocování

Obchodní partneři:  V Čechách – provizní prodejci a agentury (každé větší město)  V zahraničí – mezinárodní veletrhy, výstavy, přehlídky atd. (převážně společnost Taiko )  Nabídky na spolupráci - prověřování

Marketingové cíle a nástroje:  Zvýšení prodeje (nízké ceny, slevové programy…)  Rady a tipy, internetový prodej, transfery na letiště  Dotované zájezdy na Kypr (Kyperská centrála cestovního ruchu)  Platba zájezdů stravenkami (SODEXO, EDENRED, CHEQUE DEJEUNER) – max. do výše 50%  Videa a prezentace destinací a hotelů, sociální síť, denní tisk, jiné reklamní plochy

Formy pojištění CK:  Pojištění proti úpadku (povinné)  Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku  Komplexní cestovní pojištění HolidayCharter (rizikové sporty, pro majitele domácích mazlíčků apod.)

Přibližný počet odbavených cestujících v jednotlivém roce:  2008 – cca klientů  2009 – cca klientů  2010 – cca klientů  2011 – cca klientů

Rok 2011:  Kypr – 2187 klientů  Thassos – 472 klientů  Kos – 1220 klientů  Samos – 442 klientů  Rhodos – 1774 klientů  Lesbos – 287 klientů  Chania (západní Kréta) – 517 klientů  Heraklion (východní Kréta) – 1611 klientů  Korfu – 626 klientů  Zakynthos – 1385  Pierie (Olympská riviéra) – 973 klientů  Peloponés – 1391 klientů

Současná finanční krize v Řecku:  Zvýšený prodej zájezdů na Kypr (není součást Řecka!)  Celkově prodej zájezdů klesá  Mediální pojetí x skutečnost  Vliv politické i ekonomické situace v ČR (málo práce = málo peněz = nízký prodej)

 Autobusové transfery  Letecká přeprava – charterové lety (ČSA a Travel Servis)

 22 let na českém trhu  Přijatelné ceny = široký okruh potencionálních klientů

Srovnatelné CK:  Viamare  Greece Tours  Alexandria  Firo-Tour  Čedok  Exim Tour

Děkuji za pozornost.