1990 – Demetrios Lambrou Každoroční rozšiřování nabídky destinací Více nových i stálých klientů Silnější katalogy
Výběr a plánování zájezdů: Řecký majitel Kontakty Prověřování Nízké ceny Slevový program Ankety spokojenosti (jak se klient dozvěděl o CK, ubytovací služby, poloha destinace, výlety, služby delegáta) = vyhodnocování
Obchodní partneři: V Čechách – provizní prodejci a agentury (každé větší město) V zahraničí – mezinárodní veletrhy, výstavy, přehlídky atd. (převážně společnost Taiko ) Nabídky na spolupráci - prověřování
Marketingové cíle a nástroje: Zvýšení prodeje (nízké ceny, slevové programy…) Rady a tipy, internetový prodej, transfery na letiště Dotované zájezdy na Kypr (Kyperská centrála cestovního ruchu) Platba zájezdů stravenkami (SODEXO, EDENRED, CHEQUE DEJEUNER) – max. do výše 50% Videa a prezentace destinací a hotelů, sociální síť, denní tisk, jiné reklamní plochy
Formy pojištění CK: Pojištění proti úpadku (povinné) Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku Komplexní cestovní pojištění HolidayCharter (rizikové sporty, pro majitele domácích mazlíčků apod.)
Přibližný počet odbavených cestujících v jednotlivém roce: 2008 – cca klientů 2009 – cca klientů 2010 – cca klientů 2011 – cca klientů
Rok 2011: Kypr – 2187 klientů Thassos – 472 klientů Kos – 1220 klientů Samos – 442 klientů Rhodos – 1774 klientů Lesbos – 287 klientů Chania (západní Kréta) – 517 klientů Heraklion (východní Kréta) – 1611 klientů Korfu – 626 klientů Zakynthos – 1385 Pierie (Olympská riviéra) – 973 klientů Peloponés – 1391 klientů
Současná finanční krize v Řecku: Zvýšený prodej zájezdů na Kypr (není součást Řecka!) Celkově prodej zájezdů klesá Mediální pojetí x skutečnost Vliv politické i ekonomické situace v ČR (málo práce = málo peněz = nízký prodej)
Autobusové transfery Letecká přeprava – charterové lety (ČSA a Travel Servis)
22 let na českém trhu Přijatelné ceny = široký okruh potencionálních klientů
Srovnatelné CK: Viamare Greece Tours Alexandria Firo-Tour Čedok Exim Tour
Děkuji za pozornost.