Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Stanislava Správková
Advertisements

BRÁNA DO SVĚTA E-LEARNINGU • POTŘEBNOST: – posílení konkurenceschopnosti ekonomiky skrze posílení flexibility lidských zdrojů prostřednictvím modernizace.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Průzkum organizovaný pro členské firmy SPS - květen 2012 Podle velikosti firmy – stavební produkce do 20 mil. od 20 do 100 mil. od 100 do 500 mil. od 500.
Změna legislativy při zadávaní veřejných zakázek
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
ECVET v Programu celoživotního učení
Ve školním roce 2010/2011 byly otevřeny dvě přípravné třídy. Přípravné třídy naší školy byly zapojeny do projektu "Společně to dokážeme". Je to program.
Zvyšování kvality v cestovním ruchu prostřednictvím IOP: Vytvoření národního systému kvality služeb v cestovním ruchu Členské fórum ATIC Polička lll.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Pilotní projekt „Centrum podpory NRP“ Projekt Centrum podpory NRP je.
Zavedení systému opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání na Magistrátu města Brna 9. Národní konference kvality ve veřejné správě
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Books Online projekt v Knihovně Kroměřížska David Zapletal.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Statutární město Děčín Získání certifikátu ISO 9001:2008 neznamená usnout na vavřínech.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MŽP Od regulace k ekoefektivnosti – nové zkušenosti a podpora pro podniky Tomáš Kažmierski
Comenius - Individuální mobilita žáků Slovensko český tematický monitoring Bratislava, 10. a
Minimální preventivní program Pražské centrum primární prevence.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
P. SHRNUTÍ DOBRÉ PRAXE ZE ZAHRANIČÍ Lenka Hrkľová Odborný garant mezinárodního projektu Péče o děti jako mezigenerační most Nikola Křístek odborný expert.
Statutární město Ostrava
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Asociace hotelů a restaurací
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
MARKETINGOVÝ MIX.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Vznik a vývoj TIC a jejich podpory v Moravskoslezském kraji Ing. Petra Papoušková
Seminář pro studenty a odborníky v cestovním ruchu 26. dubna 2016.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
_ Institut turismu České republiky - oddělení pro regionální a mezinárodní vztahy Ing. Monika Palatková generální ředitelka CzT
OD STANDARDIZACE SLUŽEB TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER ČR K JEDNOTNÉ KLASIFIKACI TIC A ČSKS.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Poznejte regiony České republiky 2015, Praha, 25. března 2015.
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
Kvalita pracovních sil v cestovním ruchu. Trošku statistiky  Celkový počet pracovních úvazků v cestovním ruchu: *  Celková návštěvnost ubytovacích.
JEDNOTNÁ KLASIFIKACE TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER ČR.
Zjišťování návštěvnosti
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
20 let
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Mezinárodní spolupráce
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Národního registru hospitalizací
Transkript prezentace:

Aktivity CzT směrem k TIC

OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC

SOUČASNÝ STAV Různá značení TIC:

SOUČASNÝ STAV Dvě certifikace:

ROZLOŽENÍ CERTIFIKACÍ (listopad 2011)

SPOLEČNÝ CERTIFIKAČNÍ ORGÁN ( zástupci A.T.I.C. + CzT + …) JEDNOTNÁ KRITÉRIA -min. standard = téměř shoda SPOLEČNÝ CERTIFIKÁT -graf. prvky schvalují obě strany -Potřeba sjednotit termín vydání, platnost -sign.: GŘ CzT, prezident A.T.I.C. Klasifikace TIC ( třídy A, B, C ) Monitoring návštěvníků Převažující činnost TIC = informovat Zohlednění plán. rebrandingu SPOLEČNÝ KONTROLNÍ ORGÁN ( odborníci z oblasti CR, nutná shoda CzT a A.T.I.C. ) CÍLOVÝ STAV Mystery shopper program Jednotné značení TIC ? Vstupní kontrola

KRITÉRIA ZÁKLADNÍ STANDARD = KRITÉRIA A.T.I.C. CzechTourism - OTIC doplnění

Německo Švédsko Slovensko 3 500,- * 4000, ,- * v ceně i další služby PLATIT NEBO NEPLATIT???

INSPIRACE Německo -parkoviště do 100 m od TIC -toalety přímo v TIC nebo do 100 m od TIC -cedulky se jmény zaměstnanců -vysoké nároky na vzdělání obsluhy TIC -malé pozornosti pro děti -kontroly nejsou ohlášené ( 55 kritérií, zajišťuje DTB -licence na 3 roky, uděluje DTB Velká Británie -Zaměstnanci - účast na trén. programech - prav. schůzky s reg. manažery -síť pro výměnu zkušeností mezi TIC -mystery shopper programm ( od 2007) -monitoring řeší senzory, ale nepřesné -informace v Braillově písmu Francie -kontrolu zajišťují nezávislé akreditační instituce -certifikace na 5 let -hvězdičkový systém ( 1*-4*) Maďarsko -centralizovaný systém, koordinuje Magyar Tourizmus Zrt -TIC =marketingový kanál MT Zrt -licence na 5 let -kontroly provádí zřizovatel za pomoci MT Zrt -monitoring návštěvníků -povinná školení organizuje MT Zrt Švédsko -autorizace uděluje För Tur, součást Svensk Turism A.S. -sofistikovaný systém kontroly ( on-line dotazník na webu TIC, 6-8 „mystery shoppers“ návštěv/rok, průzkum prostřednictvím dotazníků 1/rok, měření indexu spokojenosti zákazníka ) -používají aktivně aplikace pro smartphony, dotekové obrazovky -monitoring návštěvníků řešen pomocí pořadových čísel Fungování TIC v zahraničí:

INSPIRACE Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení ČR Analýza kvality služeb a realizace průzkumu ve vztahu k TIC ( Factum Invenio pro MMR, 2010 )

HARMONOGRAM Přípravná fáze Předpokládané zavedení jednotné certifikace

MONITORING NÁVŠTĚVNOSTI ( I. – III. Q 2011) Celkem:

MONITORING NÁVŠTĚVNOSTI ( I. – III. Q 2011)

Mgr. Petr Moc Ředitel odboru IPCR Tel.: DĚKUJI ZA POZORNOST