Firemní auto roku 2009 1. testovací den Automotodrom Brno 9. června 2009 Richard Plos šéfredaktor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití služby O2 Car Control v praxi operativního leasingu
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Projekt spolupráce auto a IT oborů
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Pojištění firemní flotily
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
TOUR MORAVA, 0. ročník SPRING SCOOTER CLASSICS, Tour Morava není závod. Jde o přátelské jarní putování. Celkem cca 333km rozděleno do.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
stlačený zemní plyn vs. nafta
Design části dopravního prostředku vlak pro studenty.
OPEL AMPERA Brno Obsah prezentace OPEL AMPERA • Technické parametry • Jízdní parametry • Bezpečnost • Design • Výbava • Cena • Úspěchy • Velcí.
Základní výbava •Sedmimístná čtyřdvéřová karoserie ( ) •Černá nemetalická barva •Chromované ozdobné prvky •Zvýrazněný tovární znak na kapotě •Vyhřívání.
Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5.
Vznik a vývoj automobilky
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
Tuning osobních automobilů
Prázdninový provoz Ing. Martin Farář
Druhý – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel“
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Sedm desetin sekundy Víte co všechno se stane
Podzimní kampaň 2014 FLOTILOVÉ POJIŠTĚNÍ Praha- Pankrác
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
RNDr. Zdenek Kubíček Nemocnice Třinec
Richard Lipka Katedra informatiky a výpočetní techniky Fakulta aplikovaných věd Západočeská univerzita, Plzeň 1.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
MISYS-CAR úvodní informace o dopravním IS 13. ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS G E P R O, s. r. o. Štefánikova 52; Praha 5 tel: ,
AUTOMOBIL SNŮ Závěrečný projekt z designu průmyslových výrobků Ing. Eliška A. Kubičková Fakulta strojní ZČU.
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
Možnosti úspor pohonných hmot Truck Business Day
Digitální učební materiál
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Monitory.
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel“
LUXUSNÍ AUTOMOBILY.
MARKETINGOVÝ MIX.
Automobily – koncepce, karoserie
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Podstata přebytku spotřebitele
VY_32_INOVACE_AUT1_16 Karoserie. -chránit posádku, náklad a jednotlivé části vozidla před vnějšími vlivy -zajistit požadované pohodlí jízdy -v případě.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_B_11.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 01 AnotaceDruhy.
Klimatizace ve vozidlech MHD SDP ČR Tramvajová skupina Košice
PRAVIDELNÉ TECHNICKÉ PROHLÍDKY SILNIČNÍCH VOZIDEL.
Hlavní části motorových vozidel
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
VY_32_INOVACE_AUT1_15 Požadavky na karoserii z hlediska bezpečnosti.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_C_05.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
VY_32_INOVACE_AUT1_14 Základní koncepce osobních automobilů.
Praha6.cz Elektronické aukce. eAukce Shodné GUI i logika s osvědčeným eTržištěm Cílová skupina – 1907 registrovaných dodavatelů Až 5 hodnotících kritérií.
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Prázdniny vyhodnocení plk. Ing. Tomáš LERCH.
Název: Chyby měření Autor: Petr Hart, DiS.
Vzduchové clony DoorMaster Comfort C a D
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až září roku 2013 a technický stav vozidel plk.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Viditelnost nemotorizovaných účastníků silničního provozu a rizika podzimního a zimního období.
0.7 SEKUNDY.
0.7 SEKUNDY.
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Jízdní stabilita silničních automobilů.
Transkript prezentace:

Firemní auto roku testovací den Automotodrom Brno 9. června 2009 Richard Plos šéfredaktor

Seznam důležitých dokumentů tři bodovací formuláře - referentské automobily - manažerské automobily - lehké užitkové vozy bezpečnostní pokyny Nové formuláře v případě potřeby k dispozici Vyplněné formuláře odevzdávejte do označených boxů

Systém hodnocení  Hodnocení je založeno na subjektivních pocitech a zjištěních každého porotce.  Každý porotce přistupuje k hodnocení vozidel na základě vlastních zkušeností a na základě vlastních zvyklostí v oblasti Správy a provozu firemních vozidel.  Porotce se musí vyvarovat sympatií či antipatií k jednotli- vým automobilovým značkám. Jeho hodnocení musí mít „business nadhled“.  Porotce má právo nastavit si svá vlastní kritéria pro přidělování bodů („nastavit laťku“), musí je však aplikovat na všechna hodnocená vozidla jednotně a s maximální mírou objektivity.  Porotce musí brát v úvahu při hodnocení prostornosti, komfortu a kvality materiálů kategorii vozu.  Porotce nemusí ohodnotit všechny položky testu. Může u vozů, se kterými nejezdil, přidělit body ve statickém a hodnotovém testu.

Přidělování bodů  Porotce přiděluje body v rozsahu od nuly po maximální počet bodů v dané kategorii. Pozor! Maxima se mohou u jednotlivých kategorií vozů v daném parametru lišit. Sledujte vždy pečlivě kolonku „maximální počet bodů“!  Body se přidělují po celých jednotkách (nelze tedy přidělit např. 5,5 bodu, pouze 5 nebo 6 bodů a pod.). Body se přidělují, tzn. čím více bodů, tím lepší/příznivější hodnocení. 0 bodů= absolutní propadák maximum bodů = vynikající, naprosto bez výhrad  Porotce může přidělit více vozidlům maximální počet bodů, nebo naopak nulu.

STATICKÝ TEST (max. 80 bodů) Referentské a manažerské automobily 1.1 Celkový vnější dojem z vozu10 b Subjektivní hodnocení tvarů karoserie vozu. Jak na mne působí? Jak by působil ve firemních barvách? 1.2 Zpracování a materiály v interiéru10 b Zhodnocení dojmu z použitých materiálů v interiéru (přístrojová deska, dveřní výplně, čalounění...). Berte v úvahu kategorii vozu! 1.3 Přehlednost a logičnost hlavních ovládacích prvků20 b Jak jsou ovládací prvky po ruce? Jaká je intuitivnost ovládání a nastavování? Zejména: výstražná světla, klakson, blikače, klimatizace, světla, mlhovky… 1.4 Prostornost interiéru, kvalita sedadel 20 b Prostor v oblasti nohou a hlavy na předních i zadních sedadlech, pohodlí a opora sedadel, možnosti jejich nastavení. Berte v úvahu kategorii vozu! 1.5 Objem a využitelnost zavazadlového prostoru20 b Přístupnost zav. prostoru, pravidelnost tvaru, celkový objem, možnosti ukotvení předmětů.

DYNAMICKÝ TEST (max. 70 bodů) Referentské a manažerské automobily 2.1 Výhled z vozu 10 b Mrtvý úhel za čelními sloupky, výhled vzad přes rameno a zpětné zrcátko, celkový pocit v výhledu ven. 2.2 Celková snadnost a jistota ovládání vozu 30 b Celkový subjektivní pocit z řízení vozu, včetně brzd, řazení převodovky, charakteristiky motoru, ovládacích sil Celkový jízdní a akustický komfort30 b Subjektivní vyhodnocení pohodlí vozu za jízdy, zejména utlumení rázů od kol, hluku od pneumatik a hluku agregátů. Berte v úvahu kategorii vozu!

HODNOTOVÝ TEST (max. 50 bodů) Referentské a manažerské automobily 3.1 Poměr ceny a užitných vlastností vozu10 b Cena nominované verze versus celková nabídka (kvalita vozu, prostornost, výbava, záruky...) 3.2 FLEET faktor40 b Dovedete si daný vůz představit v roli firemního vozu dané kategorie obecně? Je pro ni vhodný? Byli byste ochotni o tomto automobilu uvažovat při obnovování vlastních firemních automobilů? Přidělujte b za obecnou akceptovatelnost a b za osobní akceptovatelnost. Neberete ohled na aktuální car policy (omezení značek) a smlouvy! Pozor! Nula bodů tedy přidělujte pouze vozidlu, které by u Vás nemělo šanci a zároveň jej považujete za nevhodný pro danou kategorii obecně. Pokud byste sami vůz absolutně neakceptovali (0 b), ale obecně jej považujete za vhodný pro danou kategorii, měl by získat max. 20 b.

Rozdíly v hodnocení LUV 1.5 Objem a využitelnost nákladového prostoru 30 b Plus deset bodů oproti zavazadlovému prostoru osobních automobilů. Důležitý parametr LUV. Hodnotí se přístup do nákladového prostoru (zadní dveře, boční dveře, jejich otevírání, velikost) 2.3 Celkový jízdní a akustický komfort20 b Mínus deset bodů oproti osobním automobilům.

Nezapomínejte na dodržování pravidel silničního provozu a bezpečnostní pokyny organizátorů.