• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PPZRS a projekty vnější spolupráce EU
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
V ZDĚLÁVÁNÍM K VYŠŠÍ ADAPTABILITĚ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI O.K. T EXTIL, S. R. O. CZ.1.04/1.1.02/
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Seite 1 GOETHE-INSTITUT PRAHA PRAHA, Seite 2 ČÍM JE GOETHE-INSTITUT?  KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ INSTITUCÍ  ZÁKLADEM NAŠÍ PRÁCE JE SPOLUPRÁCE.
© Interface Wien GmbH Interface Wien GmbH Vítejte v Interface Wien!
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Okresní hospodářská komora Louny Datum vzniku:
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.
14. září Jihočeská hospodářská komora (JHK) byla založena JHK je sdružení podnikatelů, které působí nezávisle na politických stranách,
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
EU 2020: Obnovitelné zdroje či jádro Petr Binhack
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Seminář EU a my „50+“ Zlínský kraj Zlín,
Podíl členů České hutnické společnosti na inovačních procesech v podnicích Ing. Jaroslav Pindor, Ph.D. Předseda České hutnické společnosti Dne
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Úspěšné strategie k integraci na volném trhu práce Wien Work Jobmanagement Wien Work Arbeitsassistenz.
11 Konečný spotřebitel a SEPA Libor Dupal Předseda SČS.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
„Regionální nedostatek kvalifikovaných sil … Evropské koncepty“
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Parabel s.r.o. Padělky 192, CZ – Lukov Tel.:
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
28. listopadu 2011, Brno ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy Seminář - inovace v regionech.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
AutoSAP v období AutoSAP v období Co se nám podařilo 2.Kde je nutné pokračovat, zintenzivnit aktivity 3.Priority AutoSAP předpokládané.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Model strategie marketingového mixu
Komerční banka - partner pro příjemce dotací Jitka Haubová zástupce výkonné ředitelky korporátního bankovnictví KB 190. Žofínské fórum, Čerpání.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
ŠVÝCARSKÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ A MOŽNÉ INSPIRACE Z NĚJ PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Autor: Ing. Sikorová Renata
Výsledky dotazníkovÝCH šetření
Transkript prezentace:

• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Odbytové cesty • Údaje o trhu • Spolupráce s instalatérskými firmami a průmyslovými podniky

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Vznikl v roce 1994 spojením VSI (Bundesverband des Sanitäfarchhadels) a DGH (Deutscher Grosshandelverband für Heizungs-, Lüftungs- und Klimaberdaf) • Počátky sahají zpět až do roku 1990 • Oficiální označení: Deutscher Grosshandelverband Haustechnik e.V. nebo krátce DG Haustechnik

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? DG Haustechnik reprezentuje přibližně 90 % německých velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace 103 členů Přibližně 103 provozoven Roční obrat ve výši cca 11. mld eur Přibližně pracovníků Člen spolkového svazu velkoobchodu a zahraničního obchodu (BGA) a evropského svazu velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace F.E.S.T.

Vývoj stavu členské základny , DG Haustechnik (Betriebsstätten-Provozovny, Unterhnemen-Podniky a současně provozovny) Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?

Proč se velkoobchodní prodejci organizují v DG Haustechnik? 1. Silný zástupce jejich zájmů 2. Údaje o trhu 3. Větší publicita-cílená propagace 4. Vyšší jistota-vyšetřování krádeží 5. Cílené získávání a zvyšování kvalifikace 6. Normy v elektronickém formátu 7. Rozšíření obzoru

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Co je určujícím faktorem naší činnosti? 1. Svoboda ve výběru sortimentu 2. Svoboda ve výběru dodavatele 3. Svoboda v provádění kalkulace a vlastní ceny

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Listy s údaji pro pořádání školení

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Některé oblasti naší činnosti • Učeň roku

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Seminář pro mladé zaměstnance Manager haustechnik

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Vyšetřování krádeží COMSEC Společnost pro vyšetřování hospodářské kriminality s.r.o.

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Oblasti činnosti Odbytové cesty Údaje o trhu Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty pro produkty sanitární techniky, topení a klimatizace (STTK) v Německu Třístupňová odbytová cesta Dvoustupňová odbytová cesta Internetový prodej Zásilkový prodej Prodejny pro domácí kutily a řemeslníky Diskontní prodejny Prodejny nábytku

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?

Odbytové cesty Srovnání třístupňové a dvoustupňové cesty Poradenství a vystavení produktu Jeden kontaktní partner pro všechno K dosažení přímo na místě Možnost financování vůči instalatérovi Pestrý sortiment produktů Nabídková kalkulace Dostupnost produktů, žádné minimální objednací množství Rozšířená nabídka služeb (školení, vyřizování reklamací atd.)

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Srovnání třístupňové odbytové cesty a internetového prodeje Poradenství a vystavení produktu Přímé seznámení s vystavenými produkty Rozsáhlá nabídka služeb Vyřizování reklamací Možnost financování vůči instalatérovi Úspora nákladů na obal a expedici Žádné minimální objednací množství Dodávka přímo a včas V případě potřeby možnost druhé dodávky Likvidace odpadu Odborné instalace kvalifikovaným specialistou

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Srovnání třístupňové odbytové cesty a prodeje pro domácí kutily Kvalitní značkové produkty Odborné poradenství při vystavování produktu Profesionální vystavení produktů Odborná instalace kvalifikovaným specialistou Rozsáhlá nabídka služeb Možnost financování vůči instalatérovi Dodávka přímo a včas V případě potřeby možnost druhé dodávky Likvidace odpadu

Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?

Odbytové cesty

• Které funkce velkoobchodu jsou pro instalatéra zvlášť důležité?

Odbytové cesty

Oblasti činnosti • Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Odbytové cesty • Údaje o trhu • Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky

Údaje o trhu

Oblasti činnosti Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Údaje o trhu Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky

Německá průmyslová asociace sanitární techniky

Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky

VDZ – Fórum pro energetickou účinnost technického zařízení budov

Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky Členská struktura VDZ, Fóra pro energetickou účinnost technického zařízení budov

Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky • Platformy pro provádění konzultační činnosti (průmysl-velkoobchod) • 12 platforem se zaměřením na různá témata • (IT, vzdělávání, obchod, sanitární keramika, systémy vytápění atd.)

Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky • Příklady iniciativy, realizované ve spolupráci průmyslu, velkoobchodu a instalatérských firem • Den koupelny (navštívit a vyhrát) • Rozdělení úkolů • Průmysl, sponzoruje výrobu a vysílání TV spotů a výherní soutěže, informuje o této akci formou inzerátů apod. • Velkoobchod, pořádá na různých místech své výstavy, zajišťuje jejich reklamu v lokálním tisku a formou inzerátů • VDZ, vypracovává celkový koncept, nabízí balíček akcí, zajišťuje PR na celostátní úrovni a financuje celou akci.