Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Ondřej Pečený Patří do muzea? Ondřej Pečený
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
INTERNET A ELEKTRONICKÁ POŠTA
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
školení internetového vyhledávače
Příprava odborného textu pro výuku PAVEL KURFÜRST Ústav cizích jazyků LF UP Konference Cizí jazyky na Univerzitě Palackého Olomouc, 20. dubna 2006.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Vyhledávání na Internetu
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Základy práce s počítačem – lekce V.
Informace – vyhledávání informací
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
INTERNET - Je počítačová síť celosvětového rozsahu, spojující stovky zemí, miliony počítačů a miliony uživatelů.
Informatika - prezentace
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
Vyhledávání informací na internetu
Nové funkce v novém Skliku
INTERNET Dana Kalousková ZŠ TGM Hodkovice n. M. Použitá literatura:NAVRÁTIL P.:Internet pro školy, Computer Media, Prostějov 2001, ISBN:
WWW – hypertextový informační systém
SEKCE SDRUK PRO IT Souborný katalog SKAT a elektronické informační zdroje z dílny firmy LANius s.r.o. Ing. Jiří Šilha.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Vyhledávací servery Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Miroslav Hubáček.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
INTERNET.
Školení internetového vyhledávače
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Vyhledávání na internetu, SEO
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
Internetový vyhledávač Google Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Jak hledat na internetu??? Hledání pomocí.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Tribuna českého obchodu TZB
Vyhledávání v Internetu
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
SEO optimalizace Milan Šmíd.
ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge
Transkript prezentace:

Optimalizace stránek Školení Market Express

Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.  Fulltextový vyhledávač Vyhledávač hledá ve všech stránkách, které na internetu jsou.  WWW – World Wide Web Všechny internetové stránky dohromady  WWW adresa Přesná a unikátní adresa jedné internetové stránky  WWW stránka Jedna stránka, může mít více obrazovek. Stránek je 10 miliard, v Čechách asi 200 miliónů  WWW server Sdružuje více internetových stránek do jednoho celku, pod jednu adresu. Stránek na serveru může být 1, 5 nebo 10 nebo také milion. Serverů je asi miliony

Základní pojmy II  SEO, SEM, Optimalizace stránek Z anglického „Search engine optimalization“ či „marketing“. Český ekvivalent „Optimalizace pro vyhledávače“ Úprava www stránek tak, aby se zobrazovaly ve vyhledávači  Rank – Pagerank, S-Rank, JyxoRank Hodnocení internetových stránek podle „kvality“ či „důležitosti“.  Rank stránek lze zjistit pomocí lišty, která se instaluje do prohlížeče  Google toolbar, Seznam lištička, Jyxo lišta

Jak funguje vyhledávač  Výběr stránek pro danou frázi  Seřazení podle vztahu k dané frázi  Seřazení podle „kvality“ stránek (ranku) Vyhledávač vybírá na první místa „nejzajímavější“ stránky – podle textů a souvislostí stránky. Příklad: LCD televize – stránek. Jak funguje optimalizace  Upravená internetová stránka se tváří vyhledávači jako „nejvhodnější“ pro zobrazení na prvním místě (první straně)

Jak probíhá optimalizace  Analýza stránek klienta, jejich oboru  Četnost hledání frází  Návrh synonym (dovolená, zájezdy)  Návrh alternativních frází (zájezdy – last minute, egypt)  Výběr lokálních názvů  Úprava www stránek  Analýza konkurence  Získání ranku (hodnocení)  Udržování pozice

Tvorba ceny optimalizace Na cenu mají vliv dva základní ukazatele: 1. Náklady na optimalizaci – Množství konkurence na danou frázi – Určují minimální cenu 2. Tržní hodnota tématu  Určuje pravděpodobnou reálnou cenu optimalizace  Optimální cena je nejčastěji těmito hodnotami a záleží na odhadu prodejce.  Smluvní cena může být i vyšší než tržní hodnota tématu (pokud firma buduje značku, postavení na trhu apod.)

Náklady na optimalizaci  Jednorázové náklady 1. Jak složité je upravit stránky 2. Kolik textu dodá klient a kolik je třeba dopsat 3. Kolik konkurence je třeba „zrušit“ – počet reklam na Seznamu a Google – Pagerank a SRank stránek na první straně  Udržovací náklady 1. Kontrola pozice stránek 2. Nákup Pageranku/SRanku

Atraktivita tématu, tržní cena Atraktivitu tématu lze zhruba zjistit z několika podnětů:  Zájem o dané téma – návštěvnost  Seznam našeptávač, kategorie katalogu, toplist a pod)  Cena za návštěvníka – PPC systémy  Pouze po analýze, cena v ETarget, Google, SKlik apod.  Objem tržeb daného sektoru – statistiky, vyhledávání

Aktuální zajímavá témata Srpen 2006, měsíční hodnota prvního místa Seznamu (tj. 45% trhu) reality ubytovani prace online hry cestovni kancelare chorvatsko hry sms obchodni rejstrik plastova okna ceska sporitelna aaa auto autobazary bazeny google klimatizace annonce mp3 prehravace mp hry zdarma dovolena blesk letenky skoda auto nabytek komercni banka notebooky inzerce bar prace78 888

Stav trhu  Český trh  (1.4 mld. Bannerová reklama)  (1.3 mld. Platba za pozici)  Optimalizace: 240 mil Kč/ měsíc Seznam  Optimalizace: +150 mil Kč/ měsíc Ostatní  Celosvětově  Český trh je asi 1 promile světové ekonomiky, tj. celkový objem je asi 1000x větší, tj. 240mld. Kč

Kde všude funguje optimalizace?  Domácí  Hlavní orientace na Seznam a Google – 70% trhu  Pozici na Seznamu a Googlu garantujeme  Optimalizace funguje pro všechny ostatní vyhledávače. Jyxo.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, msn.com, yahoo.com  Zahraniční (cizojazyčné weby)  Hlavní orientace na Google – 80-90% trhu  Optimalizace opět funguje na msn.com, yahoo.com

Speciální optimalizace  Optimalizace orientované na návštěvnost  Hledání libovolného tématu s vysokou návštěvností  WWW stránky s mnoha tématy  Zpravodajské servery, eshopy, databáze  Optimalizuje se desítky až statisíce témat  Není příliš vysoká konkurence  (logotip.cz a pod)  Kombinované optimalizace

Problémy a rizika optimalizace  Přeoptimalizovaná témata  Téma je komerčně úspěšné delší dobu Webdesign, mp3 přehrávače, sms, jízdní řády  Dlouhá historie optimalizace  Špatně odhadnutá cena  Klientovi navrhnuta příliš nízká cena, za kterou se optimalizace nedá provést  Špatně provedená optimalizace  Stažení www stránek z vyhledávačů

Neetické metody optimalizace  Doorway stránky  Nesouvisející text  Jiný obsah pro vyhledávače než pro klienty  Opakování slov bez souvislostí  Vytváření tisíců webů, stránek apod.  Automatické rozesílání odkazů  Skrytý text, skryté odkazy (Svatební šaty, Evanie)

Soutěže SEO  Běžešelemovací řůčovičky