Automobilový průmysl země Sasko
Porsche Lipsko
Něco o výrobním závodu Uvedení Porsche Cayenne v roce 2002 také uvedlo novou továrnu v Lipsku, která dnes tvoří téměř polovinu roční produkce. Nový Cayenne Turbo S má druhý nejsilnější motor v historii Porsche (s nejsilnějším motorem stále zůstává Carrera GT).
V 2004 byla v Lipsku zahájená produkce Carrery GT, která je s cenou 450 000 eur nejdražším modelem, jaký kdy Porsche postavilo.
Samotná výroba vozu
Montážní linka
Vnitřní prostory centrální budovy
Testovací polygon pro SUV
V lednu 2009 bude Porsche vyrábět novy model PANAMERA
BMW Lipsko
BMW Lipsko Tento závod koncernu BMW je nejmladší. Hlavní budova byla navržena architektkou Zahou Hadid a dostavěna v r. 2005. Výrobní kapacita závodu činí 650 až 700 vozidel denně. Závod zaměstnává 5000 lidí a sám si vychovává a školí své učně kteří zde pracují v ruzných oborech.
Vnitřní prostor řídícího centra
Karosárna
Lakovna
Konec montážní linky
Dnešní produkty 2005 - BMW 3 (Limousine) 2007 - BMW 1 (3-dveřové) 2007 - BMW 1 (Coupé) od prosince 2007: BMW 1 (Cabrio)
VW Drážďany
Skleněná manufaktura
VW Manufaktura Drážďany Tato manufaktura se nachází uprostřed Drážďan a její zvláštností je že celá budova je prosklená Z ekologických důvodů její zosobování obstarávají specielně vyrobené tramvaje které dovážejí 80% procent náhradních dílu Manufaktura vyrábí pouze luxsusní limuzíny Phaeton a denní produkce těchto luxusních vozů je pouze 15 kusů Výstavba stála 365 miliónu německých marek. Celková plocha skel na továrně činí 27 500m². Pro stavbu bylo použito přes 60 000 tun betonu Celková plocha továrny činní 83 000 m². - Zákaznické centrum 15 000 m². - Výroba 55 000 m².
Logistika manufaktury Materiál je dovážen tramvají, tzv. tramvaje CARGO Tramvaj je dlouhá 60 m. Jedna jízda trvá 18 minut. Jezdí každých 30 minut. Dováží veškeré díly potřebné k výrobě Phaetonu. Karoserie se dováží v celku pomocí nákladních vozů, dováží se ze Zwickau. Jezdí 5 x denně.
Specielně vyvinutá tramvaj
Model celé manufaktury