2011 - 2013 Hradec Králové, 10.09.2012 1. PROJEKTOVÉ AKTIVITY    Marketingová strategie Královéhradeckého kraje  Vytvoření datového.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Integrovaný plán rozvoje města Náchoda na období Jednání Řídícího výboru Náchod,
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Program rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje Úvodní setkání řídící skupiny – 28. června 2007– Hradec Králové 1 PROGRAM ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Návrh úprav stránek – návrh úprav stránek POŽADAVKY Date: 7/2013Návrh: redakční rada stránekVypracoval: Jiří RutkovskýGrafická.
Zdeňka Kasalová Podpora cestovního ruchu ze strany Kraje Vysočina Zdeňka Kasalová Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kultury, památkové péče a cestovního.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Autor: Mgr. Hana Řehůřková Školní rok: 2011/12 Určení: 8. ročník základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vyučovací předmět: Zeměpis Téma: Kraje.
Volnočasové projekty a EU financování
Projekt podpory technického vzdělávání B. Wojnar.
Název prezentace Moravskoslezský kraj - kraj plný zážitků ? Konference Ostrava
Destinační management TO Jeseníky-východ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZEM_BR_2_13.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti aktivity.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Marketingová Strategie Strategie.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Projekt ROSTISLAV - Routes and Stories of Slavs Slovácké muzeum v Uherském Hradišti.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
statutární náměstkyně hejtmana
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
Transkript prezentace:

Hradec Králové,

PROJEKTOVÉ AKTIVITY    Marketingová strategie Královéhradeckého kraje  Vytvoření datového skladu a úprava internetového portálu  Výstavní systém prezentující dílo a život Fr. Kupky  Statistická šetření a monitoring  Zacílení na polskou, německou a ruskou klientelu  Mediální kampaň  Výroba spotů   Nákup mediálního prostoru   Inzerce v tiskovinách   Propagace na sportovních akcích  - Světový pohár žen Grand Prix Královéhradeckého kraje 2012  Setkání informačních center  Tuzemské veletrhy (2x: Olomouc , Ostrava , Plzeň , Jablonec n/N , Lysá n/L  )  Mapa pro handicapované  Reprezentativní publikace o KHK  Propagační předměty 11 aktivit

PROJEKTOVÉ AKTIVITY 3 AKTUÁLNĚ rozpracované – intenzivní zaměření odd. CR: -  VYTVOŘENÍ A NAPLNĚNÍ DATOVÉHO SKLADU + ÚPRAVA INTERNETOVÉHO PORTÁLU (turistického) - Předpokládané spuštění zkušebního provozu: Předpokládané spuštění ostrého provozu:  TVORBA PROPAGAČNÍCH SPOTŮ - 4 spoty  Multikina: 2 spoty (1x letní a 1x zimní tematika)  Televize: 2 spoty ( celoroční tematika - 1x pro českou televizi + 1x pro polskou televizi) -  Nákup mediálního prostoru v multikinech a televizi (příprava nadlimitní VZ) (Mediální kampaň) - návrh mediaplánu - nákup vysílacích a promítacích časů -  VÝSTAVNÍ SYSTÉM PREZENTUJÍCÍ ŽIVOT A DÍLO FR. KUPKY - výstavy zahraniční i tuzemské - uskutečněné: KÚ KHK (srpen 2012) - nejbližší plánované:Závodiště v Pardubicích (15.9. – )

FAM / PRESS TRIPY 4  zrealizovány 2 tripy (fam/press) pro ruské touroperátory a novináře ZIMA (03/2012) a LÉTO (08/2012) (Prezentační aktivity zacílené na polskou, německou a ruskou klientelu) - šestidenní pracovní tripy pro ruské touroperátory a novináře - TERMÍNY tripů:  zimní   letní  VÝSTUPY:   povinnost účastníků prezentace v domovině (web, tisk, televizní media apod.)   2 dílčí zprávy (zimní, letní) + závěrečná zpráva (povinnost pro organizátora tripů)

FAM / PRESS TRIPY OTÁZKY: 1. Máme ruské klientele co nabídnout? 2. Jsme připraveni na mentalitu ruské klientely? 3. Jsme připraveni uspokojit ruskou klientelu? 4. Co provedeme s vízovou povinností? 5. Co provedeme s jazykovou nedostatečností?

FAM / PRESS TRIPY POŽADAVKY a SPECIFIKA RUSKÉ KLIENTELY: „MAXIMÁLNÍ KOMFORT ZA MINIMUM PENĚZ“  Komplexní služby  Vyžití (sportovní, zážitkové, zábavné, nákupní ….)  Noční život a zábava (diskotéky apod.)  „Zdravotní“ turistika (vč. lázeňství)  „Obchodní„ turistika  „Přátelská“ turistika  Jazyková vybavenost

FAM / PRESS TRIPY IDEÁLNÍ DOVOLENÁ „Kde si co koupit, kam večer zajít, kde dobře popít, kde se dobře najíst a kde se vyfotit….“  Muži  sportovní a zážitkové vyžití, noční zábava, gastro  Ženy  nákupy, masáže, kosmetika, wellness, noční zábava, gastro  Děti  zábava a atrakce všeho druhu, baby-sitting, nákupy

FAM / PRESS TRIPY ZIMNÍ TRIP – LETNÍ TRIP –  NEJLEPŠÍ:  NEJHORŠÍ  NEJLEPŠÍ:  NEJHORŠÍ Adršpašské skály Janské Lázně (Omnia, Černohorský express) Lázně Bělohrad Staré Hrady Adršpašské skály ZOO Dvůr Králové n/L Špindlerův Mlýn Dětenice Lázně Bělohrad Pevnost Hanička Krkonošské muzeum Staré Hrady Hřbitov ruských vojáků

Výstavní systém – Fr. Kupka  prezentace díla a života Fr. Kupky  výstavní systém (22 panelů) - 2 části:  interiérová (18 panelů)  exteriérová (4 panely)  jazykové mutace:  česko-francouzská  anglicko-německá  předpokládané destinace:  Vídeň  Košice  Hradec Králové (KÚ + Studijní a vědecká knihovna)  Pardubice  Londýn (zkrácená verze spotu – Český dům, Olympijské hry)  Paříž  New York  Bratislava  Praha 9

10 DLOUHODOBĚ probíhající:  Statistická šetření a monitoring (8x 3-měsíční etapa; léto 2011 – jaro 2013)  4. etapa: JARO 2012 ( – )  5. etapa: LÉTO 2012 ( – ) PROJEKTOVÉ AKTIVITY poslední kompletně zakončená etapa aktuálně probíhající

STATISTICKÁ ŠETŘENÍ A MONITORING  8 tříměsíčních etap (Léto 2011 – Jaro 2013)  Léto 2011  15/06/2011 – 14/09/2011 (ukončeno)  Podzim 2011  15/09/2011 – 14/12/2011 (ukončeno)  Zima 2011/2012  15/12/2011 – 14/03/2012 (ukončeno)  Jaro /03/2012 – 14/06/2012 (ukončeno)  Léto /06/2012 – 14/09/2012  Podzim /09/2012 – 14/12/2012  Zima 2012/201315/12/2012 – 14/03/2013  Jaro /03/2012 – 14/06/2013  Dílčí etapové zprávy: do 1 měsíce po ukončení etapy  Závěrečná zpráva: do

STATISTICKÁ ŠETŘENÍ A MONITORING Nejdůležitější postřehy:  Největší zájem:  přírodní krásy  historické památky  kulturní památky  Hlavní důvod návštěvy:  rekreace  zábava  výlet  leisure  Návštěvníci cestují především:  po vlastní ose  s rodinou nebo přáteli  automobilem  Hlavním impulsem pro návštěvu:  vlastní zkušenosti  doporučení známých  Nejspokojenější návštěvníci v destinaci:  Orlické hory a Podorlicko (Léto 2011, Podzim 2011) Jaro 2012) + Krkonoše (Zima 2011/12, Jaro 2012) 12

STATISTICKÁ ŠETŘENÍ A MONITORING Doporučení na zlepšení:  Tuzemci  Zlepšit organizaci akcí  Zajistit kvalitní služby a jejich cenovou dostupnost  Zajistit přístup k bodům zájmu  Zajistit parkovací místa  Cizinci  Cizojazyčné značení a větší propagace směrem k cizincům  Lepší jazyková vybavenost  Zlepšení silnic  Zvýšení kapacity parkovišť a výstavba nových parkovišť  Rozšíření možností platit platební kartou  Rozšíření a zkvalitnění služeb celkově 13

KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ Odbor regionálního rozvoje, cestovního ruchu a kultury Oddělení cestovního ruchu 14