Počítačová pracovní diagnostika ® •Ucelený počítačový diagnostický program  Vše na počítači – zadávání, zpracování, vyhodnocení, výstup.  Skupinové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Vzdělávání zaměstnanců v Centru pro podporu zaměstnanců
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Kariérové poradenství
Stacionární terénní práce ve Věznici Jiřice Občanské sdružení Semiramis.
Výsledná metodika hodnocení bariér v domácím prostředí + vyhlášení pravidel soutěže.
Personální informační systém
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
KONTAKT BOHUMÍN – metodika komunitního centra a soc
Národní soustava povolání III Konference Národní soustava povolání - moderní nástroj světa práce Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
SW podpora krizového řízení Duben 2006 Tomáš Fröhlich, DiS. ISSS 2007.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
„Sjednocení úřadů práce podpoří spolupráci zaměstnavatelů s kariérovými poradci – realizace Dohody o spolupráci MPSV se Sdružením automobilového průmyslu.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Podporované zaměstnávání pro lidi se zrakovým postižením.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Nabídka služeb kariérové poradny ZČU Pavla Hrabačková, 12. –
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Regionální a municipální informační systém RAMIS Ing. Petra Mikulecká,
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Prezentace ITP ÚP Ústeckého kraje pro konferenci ITP ve Velkých Karlovicích Úřad práce v Chomutově – metodiky realizace postupových kroků v oblasti poradenství.
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Určeno rodičům žáků 6. a 7. ročníků ZŠ Úřad práce ve Žďáře nad Sázavou.
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Kariérové poradenství a úřad práce Současná situace a perspektivaSoučasná situace a perspektiva.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠK. ROK 2014/
Realizace projektu Volba budoucího povolání žáků Libereckého kraje Prášek Václav, manažer projektu.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Informační seminář Projekt Dejte práci šanci
Vazba na Operační programy
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Nabízené služby společnosti
Pedagogická diagnostika Možnosti a typy diagnostiky
Nabízené služby společnosti
Změny na trhu práce?.
Transkript prezentace:

Počítačová pracovní diagnostika ®

•Ucelený počítačový diagnostický program  Vše na počítači – zadávání, zpracování, vyhodnocení, výstup.  Skupinové diagnostikování.  Variabilita dle cílové skupiny klientů. Systém COMDI

•Použití pro poradenství a zprostředkování ÚP  Skupinový poradenský nástroj pro IPS

Systém COMDI •Použití pro poradenství v PPP  Individuální poradenství při volbě povolání

Systém COMDI •Použití pro poradenství v ZŠ  Vhodné zařadit v předmětu „Volba povolání“

Systém COMDI •Použití v informačních centrech  Zprostředkovatelny TP  Informační centra mládeže

•Komplexní profesní rozbor klienta  Konjunkce orientace klienta s jeho profesními předpoklady  Porovnávání výstupů klienta s aktualizovaným profesním standardem v rámci ČR  Grafický a textový výstup spojený s individuální interpretací Systém COMDI

•V souladu s možnostmi trhu práce v ČR  Zahrnuje aktuální možnosti trhu práce v ČR  Hledá kompromis mezi možnostmi klienta a potřebami trhu práce  Bere v úvahu fyziologickou stránku klienta Systém COMDI

•Pro efektivní a kvalitní využívání pracovní diagnostiky je třeba  Technické zázemí (PC síť, vhodné prostory).  Proškolení uživatelé (práce s klientem, obsluha programu, interpretace výstupů).  Legislativní podmínky (dohoda o provedení poradenské činnosti, smlouva o technickém servisu). Systém COMDI

•Moderní technologie v poradenské praxi  Expertní systém s prvky umělé inteligence (neuronové sítě).  Moderní komunikační řešení (přenos dat po Internetu).  Vysoká rychlost zpětné vazby (vstup, zpracování a vyhodnocení dat).  Objektivnost, bezpečnost, přesnost, variantnost Systém COMDI

•Popis modulu  Centrálně řízená počítačová síť  Variabilita zadávání úloh  Uživatelsky příjemné prostředí  Nákladově efektivní systém

•Popis modulu  Vysoká bezpečnost dat  Rychlé zpracování dat  Široké možnosti využití

•Výstup  Analýza zájmů  Analýza profesních předpokladů  Analýza sociální adaptability

•Standardizace  Ověřováno v 5-ti zemích EU  Již otestováno více jak žáků ZŠ

Vyplňování dotazníku Ukázka části formuláře

Vyplnění krok za krokem Vyplňování dotazníku

ZŠ Chotěboř Jan Novák / Chotěboř, Na Valech Vyplňování dotazníku

Vyplňování dotazníku

Odborné znalosti získané ve škole nebo mimoškolní činnosti (olympiády, soutěže) Účast v olympiádách a soutěžích, viz nabídka. V kolonce 2, 3, 4 křížkem (X) označte stupeň hodnoty dle klíče: 2 – běžné úspěchy, znalosti a dovednosti 3 - dobré výsledky, znalosti a dovednosti 4 - výborné výsledky a ocenění, se zájmem tento směr studovat na středním školství

Biologická olympiáda x Vyplňování dotazníku

Pracovní omezení - pokud zakroužkujeme ANO, vypíšeme zdravotní problémy v pořadí závažnosti. Do prvního sloupce - P.č.- pořadové číslo - zapíšeme číslo omezení (viz příloha – Ze zdravotních…), dále již nemusíme omezení vypisovat. Pod čísly tabulky 2, 3, 4 označíme křížkem ( X ) hodnotu: 2 - mírné problémy, 3 - vážnější problémy, 4 - velké problémy

Práce na slunci x 21. Vyplňování dotazníku

Zdravotní stav - problémy Pokud zakroužkujete „ANO“, do tabulky vypište zdravotní problémy pořadí závažnosti. Postupujeme stejným způsobem jako v tabulce – Pracovní omezení.

Vada řeči x 21. Vyplňování dotazníku

Elektrotechnika slaboproud 26 Vyplňování dotazníku

Chotěboři Novák JanNováková PavlaPavelka Libor, Mgr. Vyplňování dotazníku

Obrazovky Ukázka obrazovek COMDI

Obrazovky Obrazovka Správce

Obrazovky

Vstupní obrazovka

Obrazovky

Zácvičný test

Obrazovky

Ukázka testu zájmů o pracovní činnosti

Obrazovky

Ukázka testu zájmů o profesi

Obrazovky

Ukončení testu

Obrazovky

Testy vědomostí

Obrazovky

Testy schopností

Obrazovky

Test osobnosti

Obrazovky

Úplné ukončení všech testů

Obrazovky

•Co se děje po otestování klienta  Vyhodnocení jednotlivých testů  Uložení v počítači  Zakódování výsledků  Odeslání výsledků do centra Zpracování dat

•Kartotéka  Rozkódování výsledků  Vyhodnocení testů dle jednotlivých klíčů  Zápis výsledků  Mix jednotlivých testů  Zápis výsledků  Zakódování výsledků  Odeslání výsledků dle požadavků Zpracování dat

Výsledné vysvědčení Ukázka části vysvědčení

 Jednoduchá obsluha programu a jednoduché zaškolení pracovníka a klienta  Vedení klienta počítačem po celou dobu jeho práce – samostatnost klienta  Rychlé vyhodnocování dat s možností zadávání dalších podkladů pro bilancování výsledků  Časové a finanční úspory včetně mzdových nákladů na odborné pracovníky Výhody programu

 Modulový systém umožňuje pracovat s různorodou klientelou  Variabilnost změn pro vstupy a výstupy  Možnost individuální i skupinové práce  Jednotný systém vyhodnocování s vysokou objektivností interpretace výsledků  Využití běžného hardwaru a softwaru bez nároků na speciální vybavení PC sestav Výhody programu

Swiss Occidental Leonardo - Sion, Francie a.i.m. GmbH - Munich, Německo Italnet - Ivrea, Itálie Ibis Acam - Viena, Rakousko Ophne Ltd. - Hull, Velká Británie ATS Helios - Brusel, Belgie Partneři

Internetová podpora •Metodické příručky - Základní informace o programu - Instalace a konfigurace programu - Uživatelská obsluha programu - Žádost o zařazení do programu COMDI - Práce s klientem při testech - Interpretace výstupů testů

Internetová podpora •Vstupní dotazník •Souhlas klienta •Dopis ředitelům ZŠ •Nabídková brožura Tyto materiály jsou volně ke stažení na stránkách RCV, s.r.o. Nabídková brožura je ve formátu.cdr(COREL). Ostatní materiály jsou ve formátu.doc(WORD).

Děkujeme za pozornost

Republikové centrum vzdělávání, s.r.o. Výpočetní středisko Na Valech 130, Chotěboř • tel.: • fax: • GSM: • • Kontakt