Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0645 Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život
Advertisements

Název projektu: Učení pro život
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Lineární rovnice 8.-9.ročník
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady B: Paprsková optika II. Autor: Mgr. Dagmar.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_05_PVP_262_Kra
CELÁ ČÍSLA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tvorba číselných výrazů
Geometrická posloupnost (3.část)
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_114.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_756.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_111.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce tangens a kotangens Autor: Mgr. Petr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_105.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_108.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_751.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_115.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_752.
OPTIKA 15. Šíření světla, příklady II.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
OPTICKÉ JEVY OPTIKA 03. Vznik světla Mgr. Marie Šiková
Geometrická posloupnost - součet
Geometrická posloupnost
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
Aritmetická posloupnost - součet
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová Název DUM: Posloupnosti – zábavný test Číslo DUM: V Y_32_INOVACE_01SpC20 Anotace: Tato prezentace umožňuje hravou formou celkové shrnutí získaných poznatků o posloupnostech. Úkolem žáků je vyluštit tajenku. Tajenka je tvořena písmeny, které žáci získají kliknutím vždy na správnou odpověď u zadané otázky. Písmena si žák poznamená a v závěru si může správnost luštění zkontrolovat. Prezentaci je možné využít pro zpestření výuky při opakování látky, popř. ji lze zadat žákům jako samostatnou práci nebo jako domácí úkol. Touto prezentací lze zábavnou formou ověřit poznatky žáků, které získali během studia posloupností.

Jazyk: Očekávaný výstup: Speciální vzdělávací potřeby: Klíčová slova: Druh učebního materiálu: Druh aktivity: Cílová skupina: Stupeň a typ vzdělávání: Typická věková skupina: Celková velikost: Zdroje: Čeština Fyzika Žádné Posloupnost, aritmetická posloupnost, geometrická posloupnost, zábavný test Prezentace Kombinované Žák Středoškolské odborné 16 – 19 let 256 kB Odvárko, Oldřich. Matematika pro SOŠ a učební obory SOU Posloupnosti a finanční matematika. 1.vyd. Prometheus, spol.s r.o Odvárko, Oldřich. Matematika pro gymnázia Posloupnosti a řady. 1.vyd. Prometheus 1995 Obrázky poskytl Microsoft Office Autorem textů a animací je Mgr. Dagmar Špalová

Posloupnosti zábavný test

Odpovězte na dané otázky kliknutím na správnou odpověď. Zobrazí se vám písmeno, které si poznamenejte. Přečtením písmen po řadě získáte tajenku.

Posloupnost je funkce, jejíž definiční obor tvoří množina celých kladných čísel ANO NE

Posloupnost nikdy nemůže být shora omezená ANO NE

Pro n-tý člen aritmetické posloupnosti platí: a n = a 1 + (n-1).d a n = a 1.q n-1

Pro r-tý člen aritmetické posloupnosti platí: a r = a s + (r-s).d a r = a s.q r-s

Pro n-tý člen geometrické posloupnosti platí: a n = a 1 + (n-1).d a n = a 1.q n-1

Pro r-tý člen geometrické posloupnosti platí: a r = a s + (r-s).d a r = a s.q r-s

Pro součet prvních n členů geometrické posloupnosti platí:

Pro součet prvních n členů aritmetické posloupnosti platí:

Posloupnost 2,4,8,16,32,64,128,256…..je: aritmetická geometrická

Posloupnost 2,4,6,8,10,12,14,16….. je geometrická: ano ne

Posloupnost 2,4,6,10,16,26,42….. je aritmetická: ano ne

Posloupnost 2;2,5;3;3,5;4;4,5;5;5,5;6…. je aritmetická s kvocientem 0,5: ano ne

ukázat tajenku konec

POSLOUPNOSTI

konec