Informační vzdělávání uživatelů Co je nového?
Vznik sekce IVU při SDRUKu Přehled aktivit Přehled aktivit Odborné semináře Brno – duben 2010 Brno – duben 2010 Hradec Hrálové Hradec Hrálové – duben 2011 Hradec Hrálové
Okruhy IVU Čtenářství (čtenářská gramotnost) Knihovna – zdroj informací Informační zdroje – tištěné, elektronické, audiovizuální
Tři typy školních návštěv Exkurze po knihovně Tématická beseda Informační vzdělávání Lze je propojit?
Terminologie Nejednotná Informační výchova Informatická výchova Informační vzdělávání Informatické vzdělávání ?
Inspirace Konference Andersen RKK Karviná RKK Karviná Názor do diskuze Názor do diskuze Mahenova knihovna Mahenova knihovna Vzory X vlastní zkušenost
OKNA O Knihovnických aktivitách Stránky přehlídky Stránky přehlídky Nová Včelnice
Příklady z praxe
Jihočeští malíři Projekt třídy gymnázia v rámci ŠVP Spolupráce se školou Hledání informací k projektu Výchozí pozice k přípravě projektu
Adalbert Stifter Možnost jednoduše si ověřit výklad Rozdělení dětí do družstev Hledání v různých zdrojích informací Slovníky x internet Různé druhy dokumentů Kohoutí kříž Porovnání výsledků
Dovolená Jednoduché ověření znalosti hledání Zadán úkol družstvům Hledání ve všech zdrojích knihovny Prezentace nalezeného Doporučení pro ostatní Umíme zadat dotaz?
Karlík a továrna na čokoládu Ukázka z filmu Ukázka z filmu Podle čeho vznikl film? Co najdu na internetu – film x knihu Najdu autora knihy Co jsem schopen najít o autorovi na internetu nebo v knihovně OvěřeníOvěření informací - nutnost informacínutnost Ověřeníinformacínutnost Tématická beseda nebo IVU?
Hodonín Nabídka školám Nabídka školám Celoroční spolupráce Systematická práce Zapojení všech oddělení Nejprve výklad, potom hledání nebo opačně?
Co Jihočeši?