1 Nový projekt Přechod na nové řešení O čem bude třeba rozhodnout
2 Otázky a rozhodnutí, která bude třeba udělat. 1. Zvolit jednu z možných variant dalšího řešení: KLASIK mimo jiné znamená: Je třeba počítat s nákupem minimálního HW základu pro variantu „KLASIK“ (Nový server, UPS) START mimo jiné znamená: Omezení některých služeb z předchozích řešení ( ,web,individuální účty, ASD) Zůstat u stávajícího řešení beze změny smluvního vztahu znamená: Neměnnost smluvních podmínek nejdéle do Po možnost pokračovat se starým řešením s dodatkem (ceny ND platí škola) nebo ukončení smlouvy k Přechod z projektu Pokračování na řešení iDva je možný kdykoliv
Jaká a kolik zařízení zahrnout do smlouvy iDva ? Na zařízení zahrnutá do smlouvy se vztahují všechny služby zvolené varianty Zahrnutí zařízení do smlouvy lze měnit v průběhu smlouvy. Doplňovat nová zařízení Vyřazovat stará zařízení Zahrnutí zařízení do smlouvy má vliv na celkovou cenu Do smlouvy iDva lze zahrnout: Nově dodaná zařízení Starší zařízení s výjimkou SERVERU Do smlouvy iDva nelze zahrnout: Server z projektu Internet do škol V předchozích projektech Integrovaná zařízení Ostatní zařízení Zařízení, která nelze zahrnout do smlouvy bude možné v případě potřeby využívat jako zařízení integrovaná. Otázky a rozhodnutí, která bude třeba udělat.
4 Vysvětlení pojmů Zařízení zahrnutá do smlouvy Každé zařízení, které bude uvedeno v příloze smlouvy. Na zařízení zahrnutá do smlouvy se vztahují všechny služby v rozsahu stanovených smlouvou Do smlouvy může být zahrnuto Nově dodané zařízení Zařízení zakoupené od ACCZ po , nebo v rámci přechodu na nové řešení, nebo dodatečně v průběhu platnosti smlouvy kompatibilní s technologickou architekturou řešení START, KLASIK Starší zařízení Zařízení dodaná ACCZ v rámci projektu internet do škol a průběžně spravovaná na základě smlouvy projektu Pokračování Integrovaná zařízení Zařízení, která byla technologicky propojena s dodanou infrastrukturou, na něž se nevztahovala smlouva projektu „Pokračování“. Na tato zařízení se nevztahuje licencování SW ani SW a HW opravy. SW a jejich správu lze domluvit individuálně s REM Ostatní zařízení Všechna ostatní zařízení školy SW a jejich správu lze domluvit individuálně s REM
5 Jaký je z pohledu rozsahu služeb rozdíl mezi „Nově dodaným zařízením“ a „Starším zařízením“ zahrnutým do smlouvy? Jediný rozdíl je v rozsahu servisu HW Pro „Nově dodaná zařízení zahrnutá do smlouvy“ je zabezpečován plný záruční servis přímo na škole včetně použitých ND po dobu 36 měsíců od data instalace zařízení. Po uplynutí 36 měsíců servis nezahrnuje ND potřebné k opravě. ND po odsouhlasení opravy hradí škola. V případě Notebooku jsou ND součástí služeb pouze po dobu platnosti záruky Pro „Starší zařízení zahrnutá do smlouvy“ je zabezpečován plný záruční servis přímo na škole včetně použitých ND do Po servis nezahrnuje ND potřebné k opravě. ND po odsouhlasení opravy hradí škola. Otázky a rozhodnutí, která bude třeba udělat.
Zvážit rozmístnění techniky a posoudit dostatečnost stávajících rozvodů Případné úpravy datových rozvodů je možné projednat s REM 4. Potvrzení nebo změna poskytovatele konektivity do Internetu Potvrzení stávajícího poskytovatele Telefónica O2 Vše probíhá automaticky, za školu s poskytovatelem komunikuje ACOL Garantovaná úroveň služeb Volba jiného poskytovatele Je třeba poskytnout REM kontakty na poskytovatele REM ověří technologickou kompatibilitu IP s novým řešením a potvrdí možnost realizace V některých případech může připojení prostřednictvím jiného poskytovatele znamenat další náklady Otázky a rozhodnutí, která bude třeba udělat.