PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Environmentální výchova pro základní školu
EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
KURIKULÁRNÍ REFORMA RÁMCOVÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY et al.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Taneční a pohybová výchova
VY_22_INOVACE_60 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. My family.. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová Body 1.
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
NPR ČERTORYJE. T ERÉNNÍ CVIČENÍ o Cílem práce: Tvorba podrobného plánu terénního cvičení Zpestření výuky o Přínos práce: o Vlastní realizace cvičení na.
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
Průřezová témata klíčových kompetencí. Klíčové kompetence Kompetence k učení Kompetence k učení Kompetence k řešení problému Kompetence k řešení problému.
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
Průřezová témata.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Průřezová témata. Způsob zpracování Rozšíření prostoru vyučovacího předmětu Prostor pro integraci vyučovacích předmětů Prostor, ve kterém je možné realizovat.
Výchovné a vzdělávací strategie a cíle ve výuce přírodopisu
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
aktuální problémy současného světa
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
Projekt do Výchovy ke zdraví
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Trendy ve fyzikálním vzdělávání na základních školách a na gymnáziu Josef Janás Katedra fyziky PdF MU [ Současné trendy našeho základního a středního školství.
6. Dítě jako subjekt vzdělávání
Didaktika geografie.
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Systém zvyšování kvality výuky anglického jazyka Projekt z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Mgr. Jana Pravá Název: VY_32_INOVACE_16_ANIMALS Téma: ANIMALS Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: Materiál.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
VY_32_INOVACE_110_Fyzika_elektrické_ energie Mgr. Václav Černý ZŠ Speciální, Šafaříkova 991, Litvínov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Šablony OP VVV a podpora nadání
Rodičovská schůzka září 2017.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Číslo v digitálním archivu školy
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
VY_32_INOVACE_SA4A_5 DUM 5. „dívka uživatelka služby-dramatizace “
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Číslo v digitálním archivu školy
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř
Číslo v digitálním archivu školy
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Mgr. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
Teorie a metodika výchovy
17. Listopad 1989.
Transkript prezentace:

PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. JÁ A MOJE ANGLIČTINA monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika, Svoboda Pavel cílová skupina projektu: žáci ZŠ Budišov, IV. – IX. ročník

únor 2010 - ve všech ročnících s úspěchem začala práce na projektu všichni žáci se se zájmem účastnili nejen příprav, ale také samotných realizací - postupně byly realizovány: My world (MS Word, MS PowerPoint) Tests and quizzes The human body (křížovky, pracovní listy) The Criss cross (křížovky, pracovní listy) The world (pracovní listy) během měsíce února byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4

březen 2010 žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 1. číslo „našeho“ anglického časopisu díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají první cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: My family (MS PowerPoint) The human body (dotyková tabule) The monster (pracovní listy) The riddles (pracovní listy) The recipes (pracovní listy) během měsíce března byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4

duben 2010 žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 2. číslo „našeho“ anglického časopisu díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají další cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: Africká zvířata My Family (MS Power Point) The animals (křížovky, kvízy) The human body, klasifikace, hrací karty (pracovní listy) během měsíce dubna byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4

V projektu „Já a moje angličtina“ jsou naplňována tato průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova 1a), c), d), 2d) Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech 1a), b), c) Mediální výchova 1c), d) a tyto klíčové kompetence: mezipředmětové vztahy: Kompetence k učení Anglický jazyk Kompetence k řešení problémů Informatika Kompetence komunikativní Zeměpis Kompetence sociální a personální Přírodopis Občanská výchova JÁ A MOJE ANGLIČTINA