PERSPEKTIVA aneb učíme s projekty II. JÁ A MOJE ANGLIČTINA monitorovací zpráva únor 2010 – duben 2010 lektor: Hošková Ivana realizátoři: Šubertová Jana, Ležáková Veronika, Svoboda Pavel cílová skupina projektu: žáci ZŠ Budišov, IV. – IX. ročník
únor 2010 - ve všech ročnících s úspěchem začala práce na projektu všichni žáci se se zájmem účastnili nejen příprav, ale také samotných realizací - postupně byly realizovány: My world (MS Word, MS PowerPoint) Tests and quizzes The human body (křížovky, pracovní listy) The Criss cross (křížovky, pracovní listy) The world (pracovní listy) během měsíce února byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4
březen 2010 žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 1. číslo „našeho“ anglického časopisu díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají první cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: My family (MS PowerPoint) The human body (dotyková tabule) The monster (pracovní listy) The riddles (pracovní listy) The recipes (pracovní listy) během měsíce března byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4
duben 2010 žáci s pomocí pedagogů vytvářejí ze svých prací 2. číslo „našeho“ anglického časopisu díky využití nejmodernějších technologií v MMU vznikají další cvičení pro žáky I. i II. stupně s využitím dotykové tabule - postupně byly realizovány: Africká zvířata My Family (MS Power Point) The animals (křížovky, kvízy) The human body, klasifikace, hrací karty (pracovní listy) během měsíce dubna byla naplněna tato průřezová témata: Vých. osobnostní 1a), c), d), 2d) K myšlení 1a), b), c) Mediální 1c), d) a tyto klíčové kompetence: KK1, KK2, KK3, KK4
V projektu „Já a moje angličtina“ jsou naplňována tato průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova 1a), c), d), 2d) Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech 1a), b), c) Mediální výchova 1c), d) a tyto klíčové kompetence: mezipředmětové vztahy: Kompetence k učení Anglický jazyk Kompetence k řešení problémů Informatika Kompetence komunikativní Zeměpis Kompetence sociální a personální Přírodopis Občanská výchova JÁ A MOJE ANGLIČTINA